P

Îngrijitor II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Bacau
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Scoala Gimnaziala Racaciuni, judetul Bacau Expira in 2025-12-19
Locatie
Bacau
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Scoala Gimnaziala Racaciuni cu sediul in Racaciuni, str. Atta Constantinescu, nr. 52, judetul Bacau , organizeaza concurs pentru ocuparea postului contractual de Ingrijitor II , in conformitate cu prevederile art. VII din O.U.G nr.12/2025, cu respectarea prevederilor H.G. nr. 1336/2022:


1. Nivelul postului: contractual de executie;
2. Compartiment/structura: personal nedidactic;
3. Denumirea postului: ingrijitor II , post vacant, pe perioada nedeterminata,
in cadrul Scolii Gimnaziale Racaciuni;
4. Durata timpului de lucru: 8 ore pe zi/40 de ore pe saptamana;
5. Perioada: nedeterminata.


Conditiile generale de participare la concurs
Pentru ocuparea unui post vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu moodificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art.1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulteriare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare la concurs:
- Studii: minimum 10 clase/scoala profesionala/scoala de ucenici;
- Vechime minima in munca: 3 ani.


Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de inscriere la concurs
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model european.


NOTA:
1. Modelul orientativ al adeverintei mentionate la art. 35 alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3 la Hotararea nr. 1336/28.10.2022;
2. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii;
3. Copiile de pe actele prevazute se prezinta insotide de documentele originale, care se certifica cu mentiunea "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs;
4. Persoanele cu dizabilitati au dreptul de a participa la concursurile de angajare pentru ocuparea functiilor contractuale pentru care indeplinesc conditiile generale si specifice de participare stabilite la art. 15 din prezenta hotarare.


Calendarul de desfasurare al concursului:
Nr. crt. Etape de concurs Data/perioada
1 Publicarea anuntului 05.12.2025
2 Depunerea dosarelor 08.12.2025 - 19.12.2025,
intre orele 900-1600
3 Verificarea si selectia dosarelor 08.01.2026 intre orele 900-1500
4 Afisarea rezultatelor dupa selectia dosarelor 09.01.2026, ora 1200
5 Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor 09.01.2026, intre orele 1200 - 1400
6 Rezolvarea contestatiilor si afisarea rezultatelor dupa contestatii 12.01.2026, intre orele 900 - 1400
7 Proba scrisa 16.01.2026, intre orele 900 - 1100
8 Afisarea rezultatelor probei scrise 16.01.2026, ora 1400
9 Depunerea contestatiilor dupa proba
scrisa 19.01.2026,
intre orele 1200-1500
10 Rezolvarea contestatiilor si afisarea rezultatelor dupa contestatii 20.01.2026, ora 1200
11 Proba practica 21.01.2026, intre orele 900 - 1200
12 Afisarea rezultatelor probei practice 21.01.2026, ora 1400
13 Depunerea contestatiilor dupa proba practica 22.01.2026, intre orele 0900-1100
14 Rezolvarea contestatiilor si afisarea rezultatelor dupa contestatii 22.01.2026, intre orele 1200 - 1500
15 Proba interviului 23.01.2026, intre orele 900 - 1200
16 Afisarea rezultatelor la interviu 23.01.2026, ora 1400
17 Depunerea contestatiilor dupa interviu 26.01.2026, intre orele 0900-1100
18 Rezolvarea contestatiilor dupa interviu si afisarea rezultatelor 26.01.2026, intre orele 1200 - 1500
19 Afisarea rezultatelor finale 27.01.2026, ora 1000


Participa la proba practica numai candidatii care au obtinut cel putin 50 de puncte la proba scrisa.
Participa la proba interviului numai candidatii care au obtinut cel putin 50 de puncte la proba practica.
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la fiecare dintre cele patru etape (selectia dosarelor, proba scrisa, proba practica, interviu) candidatii nemultumiti pot depune contestatii in termenul prevazut in Calendar. Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face prin afisarea la sediul Scolii Gimnaziale Racaciuni, imediat dupa solutionarea contestatiilor.
Rezultatul final este media aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa, proba practica si interviu, care trebuie sa fie minimum 50 de puncte.


Bibliografia pentru postul vacant:
- Legea nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, cu completarile si modificarile ulterioare:
IV. Obligatiile lucratorilor,
V. Supravegherea sanatatii,
VI. Comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor,
VII. Grupuri sensibile la riscuri;
- Hotararea de Guvern 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006;
- Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu completarile si modificarile ulterioare - capitolele 1 si 11;
- Ordinul nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica
privind mediul de viata al populatiei:
VI Norme de igiena pentru unitatile de folosinta publica;
- Ordinul nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena din unitatile
pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna si recreerea copiilor si tinerilor;
- Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din
autoritatile si institutiile publice, cu completarile si modificarile ulterioare:
II Norme generale de conduita profesionala a personalului contractual;
- Legea 53/2003 Codul Muncii cu completarile si modificarile ulterioare:
Titlul II, cap. II Executarea contractului individual de munca;
Titlul V Sanatatea si securitatea in munca;
Titlul XI, cap. II Raspunderea disciplinara;
Titlul XI, cap. III Raspunderea patrimoniala.
- Atributiile din fisa postului de ingrijitor.
- Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar nr. 5726/2024 -Capitolul III - Personalul nedidactic.
Tematica:
1. Notiuni fundamentale de igiena;
2. Reguli de efectuare a curateniei in institutiile de invatamant;
3. Metode de dezinsectie si de dezinfectie;
4. Securitate si sanatate in munca si P.S.I.;
5. Raspunderea disciplinara;
6. Codul de conduita a personalului contractual.


Dosarele de concurs se depun la secretariatul Scolii Gimnaziale Racaciuni in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii/publicarii prezentului anunt, respectiv 05.12.2025 - 19.12.2025, interval orar 0900 - 1600.
Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei, pe email: [email protected], si la telefon 0234/251252.


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Îngrijitor II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts