inspector de specialitate Gr. II – Compartiment Secretariat - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
inspector de specialitate Gr. II – Compartiment Secretariat - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Administratia Dezvoltare Urbana Sector 5, Bucuresti Expira in 2026-01-14
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
La concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant poate participa orice persoana, care indeplineste urmatoarele conditii generale conform art. 15 din H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice privind ocuparea postului vacant de Inspector de specialitate (S), grad profesional II - in cadrul Compartimentului Secretariat - Serviciul Administrativ:
Studii:
a) de baza: studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta;
Vechime: 3 ani vechime in campul muncii necesare ocuparii postului de inspector de specialitate grad profesional II;
Competente digitale: procesare text - Word, calcul tabelar - Excel.
Abilitati, calitati, aptitudini:
Capacitatea de organizare si planificare a activitatilor zilnice, de asumare a responsabilitatilor si de rezolvare eficienta a problemelor, de evaluare si operativitate in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor, abilitati de comunicare, lucru in echipa si individual, dorinta de invatare si autoperfectionare, inteligenta, logica, putere de concentrare, spirit practic si de observatie, spontaneitate, obiectivitate, gandire analitica si conceptuala, disponibilitate la schimbare, rezistenta la stres si sarcini repetitive.
I. Bibliografie pentru concurs:
OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 319/2006 - Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
H.G. nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
H.G. nr. 580/2000 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 99/2000 pentru protectia persoanelor incadrate in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 481/2004 privind protectia civila, cu modificarile si completarile ulterioare - republicata;
Legea nr. 16/ 1996 privind Arhivelor Nationale;
Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii - rebublicata;
Regulamentul de Organizare si Functionare al Administratiei Dezvoltare Urbana Sector 5;
II. Tematica pentru concurs:
1. OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Principii specifice aplicabile administratiei publice locale conform art.75 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ
b) Autoritatile administratiei publice locale conform art.105, 106 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ
c) Organizarea consiliului local conform art.123 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ
d) Atributiile consiliului local conform art.129 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ
e) Organizarea comisiilor de specialitate ale consiliului local conform art.124 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ
f) Atributiile comisiilor de specialitate conform art.125 din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrative
2. Legea nr. 319/ 2006 - Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Obligatiile angajatorului. Obligatiile lucratorilor. Comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor, conform Legii nr. 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca
3. H.G. nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) Organizarea activitatilor de prevenire si protectie conform Hotararii nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006
b) Instructajul general introductiv si instructajul specific locului de munca conform Hotararii nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006
4. Legea nr. 53 din 2003 Codul muncii, republicata:
a) Drepturile si obligatiile salariatului. Raspunderea disciplinara si raspunderea patrimoniala
5. Obiectul de activitate al Administratiei Dezvoltare Urbana Sector 5, conform Regulamentului de organizare si functionare - A.D.U. S5
6. Atributiile Serviciului Administrativ si ale Compartimentului Secretariat conform Regulamentului de organizare si functionare - A.D.U. S5
Nota: Toate actele normative vor fi studiate actualizate, republicate, cu modificarile si completarile ulterioare.
a) Locul de desfasurare a concursului este la sediul institutiei din Str. Fabrica de Chibrituri nr. 9-11, Sector 5, Bucuresti.
b) Probele concursului pentru postul de inspector de specialitate (S) II scos la concurs sunt proba scrisa si proba interviu.
c) Depunerea tuturor dosarelor de participare la concurs de catre candidati se va face in perioada 22.12.2025 - 14.01.2026, intre orele 9:00 - 15:00, la sediul institutiei din Str. Fabrica de Chibrituri nr. 9-11, Sector 5, Bucuresti, ultima zi de depunere a acestora fiind data de 14.01.2026, ora 15:00.
d) Concursul se va organiza conform urmatorului calendar:
1. Data afisare anunt site institutie si portal [email protected]: 19.12.2025;
2. Perioada de inscriere la concurs a candidatilor: 22.12.2025 - 14.01.2026;
3. Selectie dosare candidati (verificare si validitate candidaturi): 15.01.2026 - 16.01.2026;
4. Afisare rezultate selectie dosare: 20.01.2026, ora 14:00;
5. Termen depunere contestatii: 21.01.2026 pana la ora 14:00;
6. Solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatelor dupa solutionarea contestatiilor: 22.01.2026, ora 14:00;
7. Proba scrisa are loc in data de: 23.01.2026, ora 10:00;
8. Afisare rezultate proba scrisa: 27.01.2026, ora 14:00;
9. Termen depunere contestatii: 28.01.2026 pana la ora 14:00;
10. Afisarea rezultatelor dupa solutionarea contestatiilor la proba scrisa: 29.01.2026, ora 14:00. Data de sustinere a probei interviu se va afisa tot in data de 29.01.2026;
11. Proba interviu are loc in data de: 06.02.2026, ora 09:00, iar rezultatele la proba Interviu se vor afisa la aceeasi data, ora 15:00;
12. Termen depunere contestatii dupa proba interviu: 09.02.2026, pana la ora 15:00;
13. Solutionarea contestatiilor (dupa proba interviu) si afisarea rezultatului lor in data de 10.02.2026, ora 14:00.
14. Afisarea rezultatelor finale in data de 11.02.2026, pana la ora 14:00.
Pentru mai multe detalii accesati site-ul www.adusector5.ro, sectiunea "Anunturi" sau portalul [email protected].
Candidatii trebuie sa obtina minim 50 de puncte la proba scrisa pentru a sustine interviul, durata acesteia (proba scrisa) fiind de maxim 3 ore.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine in mod obligatoriu documentele precizate la art. 35 din H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din H.G. nr. 1336/28.10.2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului, solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
* Candidatii, care depun declaratie pe proprie raspundere ca nu au antecedente penale si sunt declarati admisi la selectia dosarelor, au obligatia ca pana la data sustinerii primei probe sa completeze dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar.
* Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii. Dosarele se depun la sediul institutiei noastre din Str. Fabrica de Chibrituri nr. 9-11, Sector 5, Bucuresti.
* La momentul depunerii dosarelor, candidatii sunt obligati sa prezinte originalul actelor depuse in copie la dosarul de inscriere la concurs.
Pentru toate probele amintite mai sus candidatii sunt rugati sa se prezinte la sediul institutiei cu cel putin 15 minute inainte de desfasurarea acestora.
Detalii suplimentare, privind atributiile postului, bibliografia, tematica si continutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispozitie pe site-ul institutiei www.adusector5.ro, la sediul institutiei angajatoare - Administratia Dezvoltare Urbana Sector 5, cu sediul in Str. Fabrica de Chibrituri nr. 9-11, Sector 5, Bucuresti sau la telefon 021.314.43.18, int.1251, de luni pana vineri intre orele 9:00 - 14:00 - Compartimentul Resurse Umane si SSM, persoane de contact domnul Moldovan Darius.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Locuri de munca similare
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.