P

Inspector de specialitate inginer silvic, grad IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Sfantu Gheorghe
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Primaria Orasului Intorsura Buzaului, judetul Covasna Expira in 2025-12-30
Locatie
Covasna
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt

Primaria orasului Intorsura Buzaului, cu sediul in orasul Intorsura Buzaului, strada Mihai Viteazul nr. 173, judetul Covasna, organizeaza concurs pentru ocuparea postului contractual de executie vacant, Inspector de specialitate inginer silvic, grad IA, Compartiment Registrul agricol, cadastru, fond funciar si arhiva, Serviciu juridic din cadrul Aparatului de specialitate al primarului orasului Intorsura Buzaului, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: Inspector de specialitate inginer silvic, grad IA
IN CADRUL: Compartiment Registrul agricol, cadastru, fond funciar si arhiva
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore/zi; 40 de ore/saptamana
PERIOADA: nedeterminata
Desfasurarea concursului consta in patru etape succesive, dupa cum urmeaza:
1. selectia dosarelor;
2. proba scrisa;
3. interviul.
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului sunt:
- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul: Silvicultura, Exploatari forestiere.
Vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului - 3 ani.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica:
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) certificat de integritate comportamentala eliberat de Inspectoratul de Politie Judetean;
h) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
i) Curriculum Vitae, model comun european.
Copiile documentelor vor fi insotite de documentele in original, pentru a fi certificate pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau, copii legalizate.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la Compartimentul Relatii cu publicul si registratura, aflat in sediul Primariei orasului Intorsura Buzaului, strada Mihai Viteazul, nr. 173, judetul Covasna, cod postal 525300, e-mail [email protected].
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
Nr. crt. Activitati Data si ora
1. Publicarea anuntului 15.12.2025


2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Primaria Intorsura Buzaului, cu sediul in orasul Intorsura Buzaului, strada Mihai Viteazul nr. 173, judetul Covasna. 15.12.2025 - 30.12.2025 ora 16:30
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 08.01.2026
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 08.01.2026 ora 16.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 09.01.2026 ora 16:00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 12.01.2026 ora 16:00
7. Sustinerea probei scrise 14.01.2026 ora 10:00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 14.01.2026
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 15.01.2026 pana la ora 16:00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor la proba scrisa 16.01.2026 ora 14:00
11. Sustinerea interviului 19.01.2026 ora 10:00
12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 19.01.2026 ora 14:00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 20.01.2026 ora 16:00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 21.01.2026 ora 13:30
15. Afisarea rezultatului final al concursului 22.01.2026 ora 14:00


Bibliografie proba scrisa:
1. Constitutia Romaniei
Tematica: Titlul II - Drepturile, libertatile si indatoririle fundamentale
2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ -
Tematica:- Titlul III personalul contractual din autoritatile si institutiile publice, partea a VII a raspunderea administrativa, titlurile I, II, III si IV
3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificarile si completarile ulterioare;
Tematica: Capitolul I - Principii si definitii
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, cu modificarile si completarile ulterioare;
Tematica:se va studia integral
5. Legea 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia cu modificarile si completarile ulterioare;
Tematica:se va studia integral
6. O.U.G. nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea si exploatarea pajistilor permanente si pentru modificarea si completarea legii Fondului funciar nr. 18/1991 cu modificarile si completarile ulterioare.
Tematica:se va studia integral
7. Ordinul nr. 407/2013 pentru aprobarea contractelor-cadru de concesiune si inchiriere a suprafetelor de pajisti aflate in domeniul public/privat al comunelor oraselor, respectiv al municipiilor, cu modificarile si completarile ulterioare. Tematica:se va studia integral
8. H.G. nr. 1064/2013 privind aprobarea Normelor netodologice pentru aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2013 privind organizarea, administrarea si exploatarea pajistilor permanenate si pentru modificarea si completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991, cu modificarile si completarile ulterioare.
Tematica:se va studia integral
Interviul, se realizeaza conform planului de interviu intocmit de comisia de concurs in ziua desfasurarii acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare, art. 41, alin. (2) din H.G. nr. 1336/2022:
1. - abilitati de comunicare;
2. - capacitatea de analiza si sinteza;
3. - abilitati impuse de functie;
4. - motivatia candidatului;
5. - comportamentul in situatiile de criza;
Informatii suplimentare se pot obtine la telefon: 0267370337, la adresa de e-mail: [email protected] si pe website: www.intorsura.info, persoana de contact: Brie Tohanean Georgiana, avand functia de Consilier clasa I grad profesional superioar.


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Inspector de specialitate inginer silvic, grad IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts