P

Inspector Resurse Umane si Salarizare

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Pec Contexpert Company
Functia Jobului :
Resurse umane & HR
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Alte locatii :
Ilfov
Nivel experienta :
Nivel mediu
Vechime :
1 - 2 ani
Descriere:

Responsabilitati:
1. Administrare personal
Întocmește și actualizează contractele individuale de muncă, actele adiționale și deciziile aferente modificărilor de personal.
Gestionează dosarele de personal și se asigură că documentele sunt complete și conforme.
Înregistrează și actualizează datele salariaților în Revisal/Reges Online, respectând termenele legale.
Ține evidența concediilor de odihnă, concediilor medicale, suspendărilor și încetărilor de contract.
Efectuează procedurile pentru angajări, promovări, detașări și încetări.


2. Salarizare / Payroll
Colectează și verifică pontajele lunare, ore suplimentare, sporuri, bonusuri etc.
Calculează salariile, contribuțiile sociale și impozitele conform legislației fiscale și a politicilor interne.
Întocmește statele de plată, fluturașii de salariu și rapoartele de cost salarial.
Gestionează drepturile salariale, reținerile (popriri, amenzi), avansurile și alte elemente salariale.
Procesează și transmite declarația D112.
Intocmeste ordinele de plata aferente impozitelor si contributiilor salariale.
3. Relația cu autoritățile
Menține relația cu ITM / ANAF și alte instituții publice.
Se asigură că documentele sunt transmise la timp și conform legislației.
Răspunde solicitărilor oficiale și întocmește situații statistice aferente domeniului de resurse umane si salarizare- contactul permanent cu clientii, in vederea rezolvarii operative a problemelor specifice activitatii de resurse umane si salarizare;
Colaborarea stricta cu departamentul de contabilitate in vederea realizarii operatiunilor de salarizare;
Beneficii:
- conditii de munca de top realizate intr-un birou ultramodern situata intr-o cladire de birouri in zona ultracentrala deschis in 2021;
- aparatura moderna de lucru cu sisteme de calcul moderne, software perfomante de contabilitate, legislatie, abonamente;
- instruire si consiliere permanenta in domeniul, fiscal, salarizare si resurse umane din partea expertilor contabili si a specialistilor HR angajati ai companiei;
- salariu atractiv si motivant in functie de portofoliu plus componenta variabila in functie de performante. Exista si prime salariale cu ocazia diferitelor sarbatori legale sau de vacanta
- tichete de masa si tichete cadou pentru toate ocaziile legale;
- decontare transport pentru deplasarea la locul de munca in limita a 150 lei (abonament STB, Metrorex, combustibil pt masina proprie);
- minim 21 de zile de concediu de odihna anual care pot fi acordate flexibil in functie de necesitatea salariatului;
- biroul este dotat cu aparate perfomante de apa, cafea si derivate din cafea, ceaiuri, toate oferite de companie;
- intalniri festive cu ocazia evenimentelor importante ale companiei.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Inspector Resurse Umane si Salarizare
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts