INSTALATOR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
INSTALATOR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
COMUNA BOD Expira in 2025-12-05
Locatie
Brasov
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
ANUNT
In conformitate cu prevederile HG nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Comuna Bod organizeaza concurs de recrutare, la sediul din Bod, Str. Scolii nr.139, pentru ocuparea urmatorului post contractual de executie, vacant:
1. Instalator, treapta profesionala I, Compartimentul Gospodarire Comunala;
Conditii generale de participare:
Poate participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute la art. 15 din HG nr. 1336/2022, respectiv:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare:
1. Instalator, treapta profesionala I, Compartimentul Gospodarire Comunala;
-cursuri de specializare, scoala de arte si meserii/profesionala sau liceu tehnologic cu specializarea instalator;
-nivel studii minime: generale
-vechime ca muncitor calificat: minim 6 ani si 6 luni
Concursul pentru postul de instalator se va desfasura in 3 etape succesive la sediul din Bod, Str. Scolii nr. 139, astfel:
selectia dosarelor de concurs: in termen de 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor
proba practica: 15.12.2025, ora: 10.00
interviul: se sustine intr-un termen de 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei practice
Depunerea dosarelor de inscriere: 21.11.2025-05.12.2025, ora 14:00, la secretarul comisiei de concurs, doamna Iulia Maria DIVOIU, Consilier, Compartimentul Resurse Umane, tel. 0799501983.
Termenul de depunere a contestatiilor dupa fiecare proba a concursului este de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor;
Solutionarea contestatiilor este de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor;
Afisarea rezultatelor finale se face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii <> sau <>, prin afisare la sediul si pe pagina de internet a institutiei publice organizatoare a concursului, in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de solutionare a contestatiilor.
Alin.1 Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine documentele prevazute la art.35 din Regulamentul-cadru:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
Dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau la adresa de e-mail [email protected].
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau pe adresa de e-mail a Primariei, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b)-e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin e-mail se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
Nerespectarea prevederilor mentionate anterior, conduce la respingerea candidatului.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea unui post vacant propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Durata normala a timpului de munca este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana. Bibliografia si tematica, atributiile prevazute in fisa postului, precum si alte date necesare desfasurarii concursului se afiseaza pe pagina de internet a institutiei publice organizatoare, la sectiunea special creata in acest scop.
Relatii suplimentare privind concursul organizat se pot obtine la secretarul comisiei de concurs, dna Iulia- Maria DIVOIU, Consilier Resurse Umane, tel. 0799501983, fax: 0268283190, e-mail: [email protected].
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.