R

IT Help Desk (Ref:WrZx3)

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
RSight®
Functia Jobului :
Inginerie & tehnologie
Industrie :
Bancar, finante si asigurari
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Alte locatii :
Romania
Descriere:


O oportunitate interesantă de a te alătura echipei clienţilor noştri la un furnizor dinamic de soluţii digitale. Căutăm un profesionist IT Help Desk care să se alăture acestei organizaţii.


Responsabilităţi


  • Acţionează ca Punct Principal de Contact pentru apeluri, e-mailuri şi tichete în cadrul acordurilor convenite de nivel de serviciu
  • Escaladarea incidentelor urgente către agenţii de aşteptare
  • Examinarea tichetelor/problemelor atribuite, evaluând complexitatea, impactul şi prioritatea
  • Oferirea suportului de Nivel 1 ca punct unic de contact pentru utilizatorii ING
  • Înregistrarea, categorisirea, prioritizarea şi trierea incidentelor şi solicitărilor de servicii
  • Rezolvarea problemelor comune precum resetările parolei, conectivitatea VPN/Wi-Fi, elementele de bază O365/Teams/Outlook, print/scanare şi accesul standard la aplicaţii
  • Escaladarea şi predarea echipelor L2/L3 cu proprietate activă şi urmărire
  • Crearea şi curarea articolelor din baza de cunoştinţe, aplicând practicile KCS pentru îmbunătăţire continuă
  • Furnizarea lunară de rapoarte a serviciilor şi propuneri de optimizare
  • Asigurarea conformităţii cu GDPR, politicile de securitate ale băncilor româneşti şi acordurile de confidenţialitate


Cerinţe


  • Abilităţi excelente de română şi engleză atât în scris, cât şi în vorbire
  • Abilităţi potenţiale sau deja excelente de suport pentru clienţi
  • Abilităţi tehnice potenţiale sau deja bune în depanare hardware/software şi conectivitate la distanţă (minim 3-6 luni - până la 1 an experienţă într-un rol similar)
  • Spirit de echipă
  • Mentalitate centrată pe client
  • Familiaritatea cu fundamentele Windows/O365 obligatorie
  • E util să ai
  • bazele VPN/reţea şi aplicaţii bancare (toate vor fi învăţate şi în cadrul instruirii de onboarding)
  • Capacitatea de a lucra într-un mediu bilingv (română şi engleză B1 sau B2)
  • Rezilienţă şi adaptabilitate la scheme rotative şi antrenament încrucişat


Certificări


  • Orice certificare este utilă


Ce vei găsi în acest job


Aceasta este şansa ta de a face parte dintr-un mediu dinamic de IT Service Desk, susţinând una dintre cele mai mari bănci din România — clientul strategic al Cegeka. Impulsionăm inovaţia, creşterea pieţei şi creăm oportunităţi atât pentru juniori, cât şi pentru profesioniştii cu experienţă să prospere în peisajul IT.

Construim un model Team-as-a-Service cu 10 colegi IT Help Desk calificaţi, conduşi de un Team Lead cu experienţă. Împreună, vom oferi clientului nostru o punte fluidă între sistemele IT şi aplicaţiile lor, asigurând experienţe şi satisfacţie excepţionale.

Dacă eşti pasionat de colaborare, creştere şi de a avea un impact, acesta este locul potrivit pentru tine!

Pachet cuprinzător de beneficii, inclusiv asigurare privată de sănătate şi bilete de masă

Acces la instruire şi certificări

Concentrează-te pe bunăstarea angajaţilor şi dezvoltarea personală

Participarea la evenimente de team-building şi experienţe gamificate


Pe lângă salariu, compania oferă următoarele beneficii


  • de zile lucrătoare ca vacanţă anuală.
  • 3 zile de concediu medical pe an, care nu se transferă în anul următor şi care nu necesită certificat medical.
  • Zile plutitoare (zile libere pentru fiecare sărbătoare legală care cade în weekend (nu se aplică sărbătorilor care cad întotdeauna în weekend, cum ar fi Paştele)
  • Se adaugă o zi de vechime la fiecare 3 ani în companie
  • Asigurare medicală la Signal Iduna.
  • Bonusul anual bazat pe performanţă proratizat în funcţie de numărul de luni lucrate într-un an.
  • Acces la o platformă online de beneficii, cu o alocaţie lunară de 690 RON, din care poţi alege să investeşti în diferite pachete de bunăstare, financiare sau retail.
  • Sprijin financiar pentru naşterea copilului sau pentru evenimente nefericite.
  • Oportunităţi de învăţare şi dezvoltare – buget alocat pentru certificări şi/sau traininguri.


Ce este RSight®


RSight® este o soluţie de recrutare de ultimă generaţie, dedicată valorilor corectitudinii, transparenţei şi angajării centrate pe om. RSight® îşi propune să redefinească recrutarea, punând oamenii şi potenţialul în centrul fiecărei oportunităţi.


Angajator cu şanse egale


RSight® este un angajator cu şanse egale şi se angajează să facă faţă de diversitate la locul de muncă. Încurajăm toate persoanele calificate, inclusiv cele cu medii diverse şi cele cu dizabilităţi, să aplice.


Instrucţiuni pentru depunerea candidaturii


Vă rugăm să trimiteţi CV-ul dvs. (obligatoriu) în care să prezentaţi calificările şi interesul dvs. pentru acest post. Vor fi contactaţi numai candidaţii selectaţi pentru interviu.


Show more
Show less

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: IT Help Desk (Ref:WrZx3)
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts