IT Support Customer Specialist - Full-Time-Bucuresti
Adaugat: Azi
Base.com
IT Support Customer Specialist - Full-Time-Bucuresti
Adaugat: Azi
Base.com
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
La Base, misiunea noastră este să sprijinim antreprenorii să aibă succes pe piața globală de e-commerce. Le oferim tehnologia care revoluționează modul în care aceștia vând online. Echipa noastră internațională, cu membri din Europa până în America, oferă un sistem complet (all-in-one) pentru mii de vânzători. Îi integrăm cu lideri din industrie precum Amazon, eBay, Shopify, DHL și FedEx.
Dar nu suntem doar o altă companie de tehnologie. Suntem una dintre platformele cu cea mai rapidă creștere din industrie – am crescut de 15 ori în ultimii 3 ani! Promovăm o cultură în care impactul real și colaborarea contează, iar echipa noastră se află în centrul inovației.
Sună interesant? Dacă vrei să ai un impact real asupra e-commerce-ului global, aplică acum! Te așteptăm!
Cerințe
- Experiență anterioară într-un rol tehnic de suport sau QA (minimum 1-2 ani).
- Cunoștințe solide de debugging și citire cod în Python și/sau PHP.
- Experiență cu tool-uri de ticketing (ex: Zendesk, Jira) și versionare (ex: Git).
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală în limba engleză.
- Gândire logică, atenție la detalii și orientare către soluții.
- Abilitatea de a interacționa calm și profesionist cu clienți, inclusiv enterprise.
Responsabilități
- Asigurarea suportului de primă linie pentru clienți și utilizatori.
- Asigurarea satisfacției clienților în legătură cu produsele, serviciile și funcționalitățile oferite de platforma noastră.
- Preluarea end-to-end responsabilitatea fiecărei solicitări, de la recepționare până la rezolvare și confirmarea satisfacției clientului.
- Diagnosticarea și rezolvarea problemelor raportate de utilizatori.
- Colaborarea cu echipele tehnice pentru rezolvarea problemelor.
- Dezvoltarea și actualizarea bazei de cunoștințe (knowledge base) a departamentului global de Suport IT.
- Testarea noilor funcționalități.
- Participarea la proiecte suplimentare, în funcție de punctele tale forte și de competențe.
Beneficii
- Impact Real: Oportunitatea de a modela activ piața globală de e-commerce și de a implementa soluții care fac diferența.
- Echipă Globală: O colaborare inspirațională cu profesioniști pasionați din culturi și colțuri diferite ale lumii.
- Creștere Dinamică: Șansa de dezvoltare profesională și personală într-o companie aflată într-o fază de creștere accelerată – dezvoltă-te alături de noi!
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.