IT Support Specialist
Adaugat: Azi
ITPS
IT Support Specialist
Adaugat: Azi
ITPS
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Accelerează-ți cariera și dezvoltă-ți competențele în IT!
Dacă tu ne oferi ceva (cunoștințe despre sisteme de operare desktop, aplicații Office și antimalware, cunoștințe generale despre hardware la laptopuri si PC-uri), noi îți vom dezvolta rapid abilitățile și îți vom oferi opțiuni pentru a avansa în unul dintre departamentele noastre renumite de consultanță și suport Level3: servicii de infrastructură, virtualizare, disponibilitate a datelor, rețelistică și securitate. De ce?
- Pentru că serviciile de consultanță sunt activitatea noastră principală. Asta facem de 20 ani.
- Pentru că operăm un datacenter acreditat din Timișoara, în care au încredere peste 100 de clienți fideli.
- Pentru că aceasta este strategia noastră dovedită. Ai ocazia să cunoști oameni care au parcurs acest traseu înaintea ta.
Vocea ta va fi auzită în companie, vei interacționa cu adevărat cu clienții (nu doar printr-un sistem de tichete sau chat). În același timp, vei colabora cu unii dintre cei mai capabili specialiști din industrie.
Ne așteptăm să ai:
- Minim 2–3 ani de experiență de lucru cu Windows 10, 11 (Mac OS ar fi un plus);
- Abilități tehnice în depanarea PC-urilor și laptopurilor. Este necesară înțelegerea potrivirii hardware/software (firmware, drivere);
- Cunoștințe de lucru cu imprimante/MFP-uri – drivere de rețea, parametri de scanare, formate și alte atribute;
- Informații despre camere IP de supraveghere, routere și access point-uri WiFi, switch-uri – opțiuni generale de configurare;
- Comunicare fluidă cu utilizatorii;
- Un mare plus ar fi experiența anterioară într-un mediu Active Directory (profile de utilizator, procedura de Domain Join, depanarea accesului utilizatorilor, restricții de domeniu).
CV-ul tău va ieși în evidență dacă ai:
- Experiență anterioară cu O365 / M365;
- Abilități avansate de depanare email (înțelegerea headerelor, comenzilor SMTP, autentificării, protocoalelor de email, fluxului de mail, înregistrărilor DNS relevante);
- Înțelegerea vectorilor de atac malware și a modului lor de proliferare – diferența între un cryptolocker și un atac de tip phishing, botnet-uri, operațiuni de flood, sisteme antimalware bazate pe semnături și pe comportament.
În principal vei face:
- Suport pentru utilizatori, instalare și configurare pentru laptopuri/PC-uri, clienți de email, depanarea setărilor de rețea, periferice, etc. Activitatea este 70% remote (TeamViewer & suport telefonic) și 30% onsite în Timișoara.
- Verificări pe Windows Server, joburi de backup, managementul utilizatorilor, administrarea mailbox-urilor, verificarea parametrilor de funcționare (încărcare CPU, încărcare memorie, spațiu liber pe disc etc.).
Intervalul de salariu este 10.000 – 13.000 lei brut / lună, în funcție de competențe, abilități și expertiză
Suplimentar bonuri de masă 45 lei / zi, asigurare medicală suplimentară, bonus anual si bonus de vechime în companie
Dacă toate acestea sună bine pentru tine, te invităm să afli mai multe despre noi și să ne trimiți CV-ul tău.
Show more
Show less
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Locuri de munca similare
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.