MANAGER CALL CENTER SI RECEPTII
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
S.C. SANADOR S.R.L.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati:
Coordoneaza echipele de receptie si call center, asigurand o colaborare fluenta si un flux optim al activitatilor;
Supravegheaza fluxul pacientilor in cadrul Spitalului si Clinicilor SANADOR, precum si gestionarea apelurilor, programarilor si solicitarilor;
Stabileste si monitorizeaza indicatorii de performanta (KPI), urmarind in permanenta nivelul de satisfactie al pacientilor;
Conduce, formeaza si motiveaza echipa, contribuind la dezvoltarea profesionala a membrilor sai;
Propune si implementeaza solutii pentru cresterea eficientei operationale si a calitatii serviciilor;
Colaboreaza activ cu alte departamente pentru imbunatatirea constanta a experientei pacientilor;
Pregateste rapoarte periodice pentru managementul companiei.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.