MANAGER- persoana fizica in cadrul SANATORIULUI BALNEAR SI DE RECUPERARE MANGALIA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
MANAGER- persoana fizica in cadrul SANATORIULUI BALNEAR SI DE RECUPERARE MANGALIA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
sanatoriul balnear si de recuperare mangalia Expira in 2025-12-08
Locatie
Constanta
Nivel
Functii de conducere
Tip
Nespecificat
Angajator
Guvern si ministere
Categorie
Functie publicaAnunt
Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de manager.
In conformitate cu prevederile Ordinului Ministerului Sanatatii nr.1520/2016,
privind aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului pentru
ocuparea functiei de manager persoana fizica din spitalele publice din reteaua proprie a
Ministerului Sanatatii si al Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului
pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica, al Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia.
Concursul va avea loc la sediul Sanatoriul Balnear si de Recuperare Mangalia, in perioada 07.11.2025-19.12.2025 desfasurandu-se in doua etape:
1. Etapa de verificare a indeplinirii de catre candidati a conditiilor stabilite in anuntul de concurs, care se va desfasura in perioada 09.12.2025-11.12.2025, etapa eliminatorie;
2. Etapa de sustinere publica si de evaluare a proiectului de management, care se va
desfasura pe baza temelor - cadru, in data de 15.12.2025, ora 11:00.
Calendarul de desfasurare a concursului este :
-Vizitarea spitalului de catre candidatii interesati - joi 13.11.2025- intre orele l0:00-15:00 si joi 20.11.2025 - intre orele l0:00-15:00
- Termen limita de depunere a dosarelor-pana la data de 08.12.2025, ora 14:00.
- Verificarea dosarelor candidatilor - 09.12 .2025 la ora 11:00
- Afisarea listei candidatilor admisi - 09.12.2025,la ora 14:00
- Depunerea contestatii - pana cel tarziu la data de 10.12.2025, ora 14:00
- Solutionarea contestatiilor se va publica - 11.12.2025, pana la ora 14:00
- Afisarea pe site-ul unitalii a proiectelor de management ale candidatilor admisi - 09.12.2025, pana la ora 15:00
- Sustinerea publica a proiectului de management - 15.12.2025, ora 11:00.
- Afisarea rezultatelor -16.12.2025, ora 10:00.
- Depunerea contestatiilor - pana cel tarziu la data de 17.12.2025, ora 10:00.
- Solutionarea contestatiilor -18.12.2025 ora 10:00.
- Afisarea rezultatelor finale - 19.12.2025, ora 10.00.
La concurs pot participa persoane fizice care intrunesc cumulativ urmatoarele condilii:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) este apta din punct de vedere medical si psihologic sa exercite functia de manager. Atestarea starii de sanatate se face pe baza de examen medical de specialitate, de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, respectiv pe baza de evaluare psihologica organizata prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii;
e) indeplineste conditiile de studii si vechime in specialitatea studiilor, prevazute la art. 176 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
f) indeplineste conditia de absolvire a unor cursuri de perfectionare in management sanitar sau management al serviciilor de sanatate, avizate de Ministerul Sanatatii in baza criteriilor de calitate stabilite prin ordin al ministrului sanatatii prevazut la art. V din Ordonanta Guvernului nr. 37/2022 pentru modificarea si completarea Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii si a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum si stabilirea unor alte masuri in domeniul sanatatii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 328/2022;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
h) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
i) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare
Dosarul de inscriere se depune la sediul Sanatoriului Balnear si de Recuperare Mangalia, Compartiment RESURSE UMANE -SALARIZARE, pana la data de 08.12.2025, ora 14:00, prezentandu-se numarul de pagini din dosarul depus.
Dosarul de inscriere trebuie sa contina urmatoarele documente:
a) cererea de inscriere la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, si avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu a comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) proiectul de management;
k) declaratie pe propria raspundere a candidatului ca proiectul de management este conceput si realizat integral de catre candidat;
l) declaratie pe propria raspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de inscriere.
Candidatii interesati vor putea efectua o vizita in cadrul sanatoriului in zilele de
JOI 13.11.2025 SI JOI 20.11.2025, intre orele l0:00-15:00.
Persoanele fizice si mass-media interesate de sustinerea proiectului de management vor transmite intentia de participare pe adresa de e-mail [email protected] cu precizarea numelui si prenumelui si eventualele intrebari pe care vor sa le adreseze candidatilor in legatura cu proiectul de management.
Participarea persoanelor interesate se face dupa confirmarea intentiei de participare de catre comisia de concurs cu cel putin 24 ore inainte de data sustinerii publice a proiectului de management.
Pe site-ul Sanatoriului Balnear si de Recuperare Mangalia, precum si la sediul unitatii se afla afisate:
- Anuntul de participare
- Bibliografia de concurs
- Temele - cadru pentru proiectul de management
- Regulamentul de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica din cadrul Sanatoriului Balnear si de Recuperare Mangalia.
Relatii suplimentare se pot obtine la se pot obtine de la secretarul comisiei de concurs dna. Ciorbaru Daniela, tel: 0749 123 103 si la adresa [email protected]
de luni - joi intre orele 08:00 - 15:00, vineri orele 08.00 -12:00.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.