P

Manager – persoană fizică - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Piatra-Neamt
Tip job :
Contractor
Descriere:


Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt, judetul Neamt Expira in 2025-12-31
Locatie
Neamt
Nivel
Functii de conducere
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:


Document atasat corectat


CONSILIUL DE ADMINISTRATIE
AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT


organizeaza CONCURS pentru ocuparea functiei de MANAGER al Spitalului Judetean de Urgenta Piatra Neamt, persoana fizica, in conformitate cu:
- Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, art. 177 - alin. (1), art.187 - alin. (10) lit. b);
- Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 1520/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica din spitalele publice;
- Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager persoana fizica din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Piatra Neamt, aprobat prin Dispozitia Presedintelui Consiliului Judetean Neamt nr. 92 din 15.03.2017, modificata si completata prin dispozitiile ulterioare ale Presedintelui Consiliului Judetean Neamt nr. 94 din 24.02.2020, nr. 419 din 02 februarie 2022 si nr. 563 din 13 octombrie 2022
- Hotararea Consiliului de Administratie al Spitalului Judetean de Urgenta Piatra Neamt, nr. 25 din 05 noiembrie 2025 prin care se aproba organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea functiei de Manager - persoana fizica, la Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt;
Concursul va avea loc la sediul Consiliului Judetean Neamt, din localitatea Piatra Neamt, str. Alexandru cel Bun nr. 27, jud. Neamt.
Concursul se va desfasura in doua etape, astfel:
1. Etapa de verificare a indeplinirii de catre candidati a conditiilor stabilite in anuntul de concurs, etapa eliminatorie;
2. Etapa de sustinere publica si de evaluare a proiectului de management.


CALENDAR desfasurare concurs manager, persoana fizica, la Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt


1 Publicarea anuntului de concurs la sediul spitalului pe pagina de internet www.sjuneamt.ro, pe portalul posturi gov.ro si pe pe pagina de internet a Consiliului Judetean Neamt si a Ministerului Sanatatii.
Cu cel putin 30 de zile inainte de data limita de depunere a dosarelor de inscriere la concurs respectiv 17.11.2025 ora 12.00.
2 La cererea candidatilor spitalul are obligatia sa puna la dispozitia acestora, copii ale bugetului de venituri si cheltuieli aprobat, structura organizatorica aprobata si structura de personal ale unitatii sanitare, aflate in vigoare la data solicitarii, precum si orice alte documente sau informatii necesare in vederea intocmirii proiectului de management
In maximum 3 zile de la data solicitarii respectiv cel tarziu pana la 16.12.2025.
3 Vizitarea spitalului de catre candidatii interesati, sub indrumarea directorului medical.
In perioada 15-19.12.2025 in intervalul orar 09.00-14.00.
4 Termenul de inscriere si depunere a dosarelor.
Pana la data stabilita in anunt (cu cel putin 30 de zile dupa anunt) respectiv 31.12.2025 ora 12.00.
5 Rezultatul selectiei dosarelor se afiseaza la sediul spitalului 3 zile lucratoare de la data finalizarii inscrierilor respectiv 05.01.2026 ora 12.00.
6 Depunere contestatie la selectia dosarelor in 24 de ore de la data publicarii rezultatelor selectiei dosarelor respectiv 08.01.2026 ora 12.00.
7 Rezultatul solutionarii contestatiilor privind selectia dosarelor in 48 de ore da la data expirarii termenului de depunere a contestatiilor respectiv 12.01.2026 ora 12.00.
8 Afisarea pe site-ul spitalului a proiectelor de management, cu asigurarea protectiei datelor cu caracter personal ale candidatilor.
Cu cel putin 5 zile inainte de data sustinerii publice respectiv 12.01.2026 ora 15.00.
9 Mass-media, precum si orice persoana care si-a manifestat intentia de a participa prin transmiterea unui e-mail la adresa mentionata in anuntul de concurs, cu precizarea numelui si prenumelui persoanei interesate.
Cu cel putin 24 de ore inainte de data sustinerii publice a proiectului de management respectiv cel tarziu pana la 18.01.2026 ora 14.00.
10 Confirmarea de participare se va efectua in ordinea cronologica a solicitarilor, in termen de maximum 24 de ore de la data primirii solicitarii de participare respectiv cel tarziu pana la 19.01.2026 ora 09.00.
11 Sustinerea proiectului de management se face in plenul comisiei de concurs nu mai tarziu de 15 zile de la data-limita de depunere a dosarelor de inscriere la concurs respectiv 19.01.2026 ora 10.00.
12 Afisarea rezultatelor in urma desfasurarii probei referitoare la sustinerea publica si evaluarea proiectului de management se afiseaza la sediul spitalului si se publica concomitent pe pagina de internet a spitalului in termen de 24 de ore de la finalizarea probei respectiv 20.01.2026 ora 14.00.
13 Depunere contestatie rezultate sustinerea publica si evaluarea proiectului de management.
In termen de 24 de ore de la data publicarii rezultatelor 21.01.2026 ora 14.00.
14 Rezultat solutionare contestatii de catre comisia de solutionare a contestatiilor in termen de 48 de ore de la data expirarii termenului de depunere a acestora respectiv 23.01.2026 ora 14.00.
15 Afisare rezultate finale ale concursului se afiseaza la sediul spitalului si se publica concomitent pe pagina de internet a spitalului dupa finalizarea perioadei de contestatii sau, dupa caz, dupa solutionarea contestatiilor respectiv 27.01.2026 ora 14.00.


La concurs se pot inscrie persoane fizice care intrunesc cumulativ urmatoarele conditii:



  • Are cetatenie romana sau cetatenia unui alt stat membru al uniunii europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
  • Cunoaste limba romana, scris si vorbit;
  • Are capacitatea de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile ti completarile ulterioare;
  • Este apta din punct de vedere medical si psihologic sa exercite functia de manager. Atestarea starii de sanatate se face pe baza de examen medical de specialitate, de catre medicul de familie sau de catre unitatile sanitare abilitate, respectiv pe baza de evaluare psihologica organizata prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii;
  • Indeplineste conditiile de studii si vechime in specialitatea studiilor, prevazute la art. 176 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare;
  • Indeplineste conditia de absolvire a unor cursuri de perfectionare in management sanitar sau management al serviciilor de sanatate, avizate de Ministerul Sanatatii, in baza criteriilor de calitate stabilite prin ordin al ministrului sanatatii prevazute la art. V din Ordonanta Guvernului nr. 37/2022 pentru modificarea si completarea Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii si a Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal precum si stabilirea unor alte masuri in domeniul sanatatii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 328/2022.
  • Nu au fost condamnate definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie car ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
  • Nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
  • Nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare.


a) cunosc limba romana, scris si vorbit;
b) candidatul trebuie sa fie absolvent cu diploma al studiilor universitare de licenta sau de master in: medicina, specializarea medicina, medicina dentara, specializarea medicina dentara, stiinte juridice sau stiinte economice si sa aiba cel putin 5 ani vechime in specialitatea studiilor;
c) nu au fost condamnate pentru savarsirea unei infractiuni comise cu intentie, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
d) sunt apte din punct de vedere medical (fizic si neuropsihic);
e) nu au implinit varsta standard de pensionare, conform legii.


Dosarele de concurs se depun la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Piatra Neamt, din localitatea Piatra Neamt, bld. Traian nr. 1-3, jud. Neamt, pana la data-limita stabilita in anuntul de concurs, si trebuie sa contina urmatoarele documente:


a) cererea de inscriere la concurs;


b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;


c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;


d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;


e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberata de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca ti in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;


f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;


g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului, si avizul psihologic eliberat pe baza unei evaluari psihologice organizate prin intermediul unitatilor specializate acreditate in conditiile legii, valabil potrivit conform prevederilor legale;


h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu a comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;


i) curriculum vitae, model comun european;


j) proiectul de management;


k) declaratie pe propria raspundere a candidatului ca proiectul de management este conceput si realizat integral de catre candidat;


l) declaratie pe propria raspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de inscriere;


m) dovada platii taxei de concurs (400 lei);


a) cererea de inscriere la concurs in care candidatul mentioneaza functia pentru care doreste sa candideze;
b) copia certificata pentru conformitate a actului de identitate, aflat in termen de valabilitate;
c) copia certificata pentru conformitate a diplomei de licenta sau echivalente;
d) curriculum vitae;
e) adeverinta care atesta vechimea in posturi cu studii universitare de lunga durata sau copie certificata pentru conformitate a carnetului de munca;
f) cazierul judiciar sau declaratia candidatului prin care acesta isi exprima consimtamantul pentru obtinerea extrasului de pe cazierul judiciar de catre comisia de concurs conform Legii nr. 290/2004 privind cazierul judiciar, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
g) adeverinta din care rezulta ca este apt medical, fizic si neuropsihic;
h) declaratia pe propria raspundere privind necolaborarea cu Securitatea inainte de anul 1989;
i) copie certificata pentru conformitate a actelor (certificat de casatorie etc.) prin care candidatul si-a schimbat numele, dupa caz;
j) proiectul de management realizat de candidat;
k) declaratie pe propria raspundere a candidatului ca proiectul de management este conceput si realizat integral de catre candidat;
l) declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 3 ani nu a fost constatata de catre institutia competenta existenta conflictului de interese ori starea de incompatibilitate cu privire la candidat;
m) declaratie pe propria raspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de inscriere;
o) dovada platii taxei de concurs (400 lei);
Candidatii interesati vor putea efectua o vizita in cadrul spitalului, in perioada 15-19.12.2025, in intervalul orar 09.00-14.00, sub indrumarea directorului medical al spitalului, pentru a se informa in mod nemijlocit cu privire la problemele de interes in elaborarea proiectului de management.
Orice persoana interesata, cu precizarea numelui si prenumelui, poate sa isi manifeste intentia de a participa la sustinerea publica a proiectului de management si poate adresa intrebari candidatilor in legatura cu proiectul de management, la adresa de email [email protected].
La cererea candidatilor, Spitalul Judetean de Urgenta Piatra Neamt va pune la dispozitia acestora, in maximum 3 zile de la data solicitarii, copii ale bugetului de venituri si cheltuieli aprobat, structura organizatorica aprobata si structura de personal, aflate in vigoare la data solicitarii, precum si orice alte documente sau informatii necesare in vederea intocmirii proiectului de management, cu exceptia acelor informatii sau documente care nu pot face obiectul divulgarii in temeiul legii.


Tema proiectului de management este la alegerea candidatului din urmatoarea lista de 5 teme, care va fi adaptata la problemele Spitalului Judetean de Urgenta Piatra Neamt:
a) planificarea si organizarea serviciilor de sanatate la nivelul spitalului;
b) siguranta si satisfactia pacientului;
c) managementul calitatii serviciilor medicale;
d) managementul resurselor umane;
e) performanta clinica si financiara a activitatilor spitalului public.
Proiectul se realizeaza individual de catre candidat si se dezvolta intr-un volum de maximum 20 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu caractere Times New Roman, marimea 12, spatiere la un rand.
Candidatii aleg una dintre temele de mai sus si dezvolta un proiect de management adaptat la problemele Spitalului Judetean de Urgenta Piatra Neamt conform structurii de mai jos:
1.Descrierea situatiei actuale a spitalului public;
2.Analiza SWOT a spitalului public (puncte tari, puncte slabe, oportunitati, amenintari);
3.Identificarea problemelor critice;
4.Selectionarea unei probleme/unor probleme prioritare, cu motivarea alegerii facute;
5.Dezvoltarea proiectului de management pentru problema prioritara identificata/problemele prioritare identificate
a)Scop
b)Obiective
c)Activitati:
-definire
-incadrare in timp - grafic Gantt
-resurse necesare - umane, materiale, financiare
-responsabilitati
d) Rezultate asteptate
e) Indicatori - evaluare, monitorizare
f) Cunoasterea legislatiei relevante
Sustinerea proiectului de management se face in plenul comisiei de concurs, in sedinta publica, la data si locatia indicate in anuntul de concurs.
Sustinerea publica a proiectului de management de catre candidati se va efectua in ordine alfabetica.
La sustinerea publica a proiectului de management de catre un candidat nu au dreptul sa asiste ceilalti candidati.
La sustinerea proiectului de management poate participa mass-media, precum si orice persoana care si-a manifestat intentia de a participa prin transmiterea unui e-mail la adresa mentionata in anuntul de concurs, cu precizarea numelui si prenumelui persoanei interesate, iar intentia de participare a fost confirmata de comisia de concurs cu cel putin 24 de ore inainte de data sustinerii publice a proiectului de management.
Confirmarea de participare se va efectua in ordinea cronologica a solicitarilor, in termen de maximum 24 de ore de la data primirii solicitarii de participare.
In cadrul sustinerii proiectului de management, candidatul va prezenta, mai intai, pe durata de maximum 20 de minute, proiectul de management intocmit si apoi va raspunde intrebarilor din partea membrilor comisiei de concurs si intrebarilor transmise din partea persoanelor conform prevederilor din Regulamentul de organizare si desfasurare a concursului.
Vor fi alocate maximum 60 de minute pentru raspunsul la intrebari pentru fiecare candidat.
Aceasta durata poate fi suplimentata de presedintele comisiei de concurs in cazul in care sunt necesare intrebari sau lamuriri suplimentare din partea candidatilor, cu respectarea principiului tratamentului egal si nediscriminatoriu al candidatilor, dar nu mai mult de 15 minute. In masura in care exista, 3 dintre intrebari provin din partea oricarei persoane, cu respectarea prevederilor alin. (6), (8) si (9) ale art. 17 din Regulamentul de organizare si desfasurare a concursului, iar restul intrebarilor din partea membrilor comisiei de concurs.


Comisia de concurs va adresa suficiente intrebari fiecarui candidat pentru a permite evaluarea proiectului de management conform modelului-cadru de grila generala de evaluare, prevazut in anexa nr. 1 care face parte integranta din Regulamentul de organizare si desfasurare a concursului si a abilitatilor manageriale conform fisei de evaluare a abilitatilor manageriale, prevazuta in anexa nr. 2 care face parte integranta din acelasi regulament.
Anuntul de concurs, temele cadru pentru proiectul de management si Regulamentul de organizare si desfasurare a concursului vor fi afisate la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Piatra Neamt si pe site urile sjuneamt.ro, gov.ro, cjneamt.ro si ms.ro.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0233219440 int. 108, intre orele 09,00-12,00 de luni pana vineri.


Consiliul de Administratie
al Spitalului Judetean de Urgenta Piatra Neamt
Presedinte de sedinta,
Lucian Blaga


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Manager – persoană fizică - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts