Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

347 Locuri de Munca in Piatra Neamt - Joburi in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

347 Locuri de Munca in Piatra Neamt - Joburi in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Vopsitor Auto si Lacatus Mecanic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4400 LEI pe lună
Protech Training Center SRL angajeaza 4 vopsitori auto si 4 lacatusi mecanici.Salariu atractiv de 4400 RON.Mai multe detalii la telefonul afisat!
Protech Training Center SRL

Personal Assistant


Companie verificată
Aplica rapid
DescriptionWe are looking for a responsible Personal Assistant to provide personalized translation, secretarial and administrative support in a well-organized and timely manner. You will work on a one-to-one basis on a variety of tasks related to manager's working life and communication. The position is in Piatra Neamt. Job responsibilitiesAct as the point of contact between the manager and internal/external clientsHandle requests and queries appropriatelyManage diary and schedule meetings and appointmentsTake dictation and minutesProduce reports, presentations and briefsDevise and maintain office filing systemRun business errands as requestedEnglish - Romanian translation on a regular basis Job requirementsProven work experience as a Personal AssistantKnowledge of office management systems and proceduresMS Office and English proficiencyOutstanding organisational and time management skillsUp-to-date with latest office gadgets and applicationsAbility to multitask and prioritize dai
OLAHUS TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Mecanic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4400 LEI pe lună
Protech Training Center angajeaza 8 mecaniciSalariu atractiv de 4400 Ron.Mai multe detalii la telefonul afisat!
Protech Training Center SRL

Tinichigiu


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4400 LEI pe lună
Protech Training Center srl angajeaza 5 tinichigii Salariu atractiv de 4400 RONMai multe detalii la telefonul afisat.
Protech Training Center SRL

Director Comercial de Zona


Companie verificată
Aplica rapid
CERINTE:-        abilitați de comunicare;-        calități de conducere și control subordonați;-        corectitudine, implicare, seriozitate, responsabilitate;-        studii superioare finalizate cu diploma de licență;-        adaptare la lucru în echipă;-        cunoștințe de operare PC;-        capacitate de exprimare în scris și vorbit; DESCRIEREA POSTULUI: -        Conduce și controlează angajații;-        Ia masuri de creșterea a indicilor de rentabilitate a punctelor de lucru.-        Verifică nivelul de pregătire a subordonaților și calitatea documentelor întocmite.-   
TEHNO VEST SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Office Manager Departament OperaȚional - Piatra NeamȚ


Candidatul ideal Candidatul ideal:Vrei să pătrunzi într-o altfel de lume, în care punem accentul pe educație și implicare?Vrei să faci parte dintr-o companie antreprenorială 100% românească, fondată în Piatra Neamț, care are misiunea de a fi un model de afaceri autentic?Căutăm o persoană implicată, căreia să-i placă să lucreze în echipă pentru a fi parte a succesului acesteia, să fie dornică să facă schimbări și să evolueze.Dacă ai studii superioare finalizate sau în curs de finalizare, ești empatic(ă), ești organizat/ă, ai gândire analitică, îți organizezi eficient prioritațile și ești familiarizat/ă cu pachetul MS Office (în mod deosebit cu Excel), te invităm să aplici la acest job pentru a ne cunoaște.Căutăm o persoană comunicativă, veselă, cu simțul umorului, curioasă și dornică să se dezvolte.Vei intra într-o echipă de oameni autonomi și responsabili, care își îndeplinesc atribuțiile cu zâmbetul pe buze, cărora le place să lectureze și care dau valoare muncii lor.Descrierea jobulu
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Director Sucursala Piatra Neamt


Candidatul ideal CĂUTĂM:Onestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate;Excelente abilități de negociere și vânzare;Excelente abilități de coordonare, comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți;Capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă;Capacitatea de respectare a deadline-urilor și atingere a obiectivelor stabilite.CERINŢE:Studii superioare finalizate, preferabil juridice sau economice;Experiență bancară relevantă, cunoștințe extinse și competențe profesionale semnificative, preferabil într-o poziție similară;Experiență în coordonarea unei echipe;Cunoasterea legislatiei bancare si a regulamentului BNR;Cunoștințe aprofundate în aria financiară, a creditarii și riscului, cu aplicabilitate la domeniul bancar;Limba engleză - min. nivel mediu;Bune cunoștinte MS Office (Word, Excel).Descrierea jobului CE VEI FACE, PE SCURT:Vei coordona activitatea sucurs
ALPHA BANK ROMANIA SA

Barman /​ Barista/​ Plasator Cinema City Piatra Neamt


Candidatul ideal DESCOPERĂ LUMEA FILMULUI DIN INTERIOR!Alătură-te echipei Cinema City, cel mai mare operator de cinema din România.Cum ne dorim sa fie noul nostru coleg:Cu atitudine pozitivăDornic să învețe (nu este necesară experiența și nu contează vârsta)PunctualCu bune abilități de comunicare și relaționareAmabilSă îi placă să lucreze în echipăDeterminatCu inițiativăDescrierea jobului Căutăm colegi care să descopere cu entuziasm lumea filmului din interior pentru următoarele roluriBarman / Barista / Casier / PlasatorÎn funcție de rolul potrivit pentru tine, responsabilitățile generale ar putea fi:- vânzarea de bilete și rezervări bilete de cinema, direcționarea clienților în cinema (verificare bilete, asistență în găsirea locurilor din sală, asigurare suport pentru gestionarea activității);- preparea corectă și servirea rapidă a produselor de la bar sau cafenea, cu respectarea ireproșabilă a condițiilor de curățenie;- întâmpinarea clienților și oferirea informațiilor corecte despre
CINEMA CITY ROMANIA S.​R.​L.​

Office Manager - Departament Asigurari


Candidatul ideal OFFICE MANAGER - DEPARTAMENT ASIGURARIDorim să ne mărim echipa și căutăm colegi care să îndeplinească următoarele cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă;Descrierea jobului OFFICE MANAGER - DEPARTAMENT ASIGURARITe invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi.Atribuțiile și responsabilitațile zilnic sunt predominate de cifre și diverse situații în excel;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, dr
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Coordonator Transport


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să aibă: oarecare experiență de gestionarea a procedurilor de transport – import și export; abilități excelente de limbă engleză – scris și vorbit – datorită naturii locului de muncă; bună cunoaștere a procedurilor internaționale de expediere; pasiune înnăscută de a lucra cu tehnologia.Descrierea jobului În cadrul departamentului de transport cu sediul în Piatra Neamț, titularul postului răspunde de: legătura cu echipa de vânzări; obține ofertele de livrare; rezervă livrările; efectuează procedurile de vămuire a mărfurilor din afara UE; actualizează sistemul; contactează companiile de transport cu privire la diversele probleme survenite; toate celelalte atribuții generale de coordonator.Răspunde, de asemenea, de: contactarea furnizorilor pentru confirmarea datelor de transport; informarea permenentă a clienților cu privire la progresul livrării; inventarierea stocului și gestionarea fișierelor; controlul gestionării stocului; păstrarea tuturor
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 299 de salarii introduse în Salario: 4678 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal - trebuie să cunoasca reglementările fiscale, standardele contabile, asigurarea că facturile primite sunt inregistrate corect;- să aibă abilități de utilizare a programelor de contabilitate și de raportare financiară.- expert contabil atestat CECCAR (constituie avantaj).Un avantaj va reprezenta identificarea și implementarea de îmbunătățiri ale proceselor contabile și financiare.Descrierea jobului Căutăm un contabil priceput (la inceput de activitate sau avansat ) dar pasionat de cifre, care să se alăture echipei noastre!Dacă ești o persoană organizată, atenta la detalii și ai abilități excelente de comunicare, atunci ai putea fi candidatul potrivit!Vei fi responsabil de:- gestionarea contabilității generale și a rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale;- vei intocmi situatiile financiare inclusiv bilant;- vei pregati declarațiile fiscale și alte rapoarte fiscale, vei fi responsabil și de gestionarea facturilor;- vei fi implicat în verificarea tranzacțiilo
IZOTEC GROUP

Media netă estimată pe baza celor 6315 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Customer Support /​ Back Office Sales Assistant


Candidatul ideal Studii medii/superioareAbilități de comunicare foarte buneCapacitate de analiza si sinteza, memorie bunaCunoștințe temeinice de operare PC și Microsoft OfficeCapacitate buna de concentrareSeriozitate, responsabilitate, punctualitateAtitudine pozitiva, de colaborare atât cu clienții cat si cu celelalte departamente dincadrul companieiAtitudine orientata spre găsirea de soluțiiDescrierea jobului - prelucrarea comenzilor intrate in sistem de la clienții companiei- prelucrarea cererilor de comenzi venite de la clienți- asistență din back-office a echipei de vânzări din teren- preluarea solicitărilor/întrebărilor venite de la clienți- întocmirea facturilor/avizelor/documentației de livrare după caz- evidența fluxului documentației cu privire la facturarea produselor companiei- menținerea armonioasa a relației de colaborare cu ceilalți colegi ai companiei- alte activități specifice postului / solicitări din partea superiorului ierarhic.BENEFICII- pachet salarial atractiv- ti
DOLINEX SRL

Coordonator Constructii Montaj (electricitate) (224485)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate electrică: electrotehnică/ energetică/ electroenergetică Experienţă practică necesară: Minim 2 în activitatea de constructii montaj/ mentenanţă/ exploatare instalaţii electrice de medie şi joasă tensiune: PA-PT, LEA, LES Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţie, prescripţii şi standarde de specialitate în domeniul de activitate Instrucţiuni de securitate şi sănătate în muncă, Instrucţiuni pentru situaţii de urgenţă, Autorizări în domeniu ANRE (recomandabil) Cunoştinţe IT: Cunoştinţe operare PC, Microsoft Office, Outlook Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Coordonezi activitatea de mentenanță accidentală/ neplanificată şi de construcţii montaj în rețelele electrice de distribuție aparținând companiei sau terților Realizezi programarea lucrărilor de construcţii montaj împreună cu responsabilul de programare și recepție lucrări, colaborezi cu personalul alocat în cadrul cent
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Responsabil Tehnic Constructii Montaj (electricitate)(224486


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate electrică: electrotehnică/ energetică/ electroenergetică Autorizări în domeniu ANRE/ ISC (recomandabil) Experienţă practică necesară: Avantaj experiență de minim 1 an în activitatea de construcții montaj/ mentenanţă/ exploatare instalaţii electrice de medie şi joasă tensiune Cunoştinţe IT: Cunoştinţe operare PC, Microsoft Office, AutocadDescrierea jobului Asiguri întocmirea cărții tehnice aferentă lucrărilor de investiții executate, a documentelor necesare și comunicarea către autorități înainte de începerea lucrărilor; asiguri materiale necesare lucrărilor de investiții Transmiți necesarul de materiale pentru lucrările de investiții, răspunzi de activitatea de metrologie pentru Serviciul Construcții Montaj Electricitate, faci propunerile de plan de aprovizionare cu materiale, dotări, mijloace fixe, rechizite și echipamente de protecție Participi la întocmirea/ dezvoltarea instrucțiunilor/ procedurilor de lucru și te
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Reprezentant Vanzari - Zona Piatra Neamt


Candidatul ideal Pentru una din companiile noastre, COVALACT, cautam coleg/colega care sa aiba: Experiență de minimum 2 ani într-un post similar, într-o companie din FMCG; Experiență în vânzarea de produse lactate constituie un avantaj; Abilități de comunicare și negociere, flexibilitate, amabilitate, diplomație, capacitate de a lua decizii; Gândire analitică, persoană organizată și capabilă să lucreze cu termene strânse; Permis de conducere categoria B; Disponibilitatea de a efectua deplasări în interes de serviciu.Descrierea jobului Stabilește și menține o bună relație de colaborare cu toti clienții din zona arondată; Efectuează vizite frecvente la clienți pentru a prelua comenzi; Asigură alocarea unui loc corespunzator în raft pentru produsele companiei și urmărește termenele de valabilitate ale acestora; Respectă prețurile și politica comercială a societății; Este răspunzător/ răspunzătoare de încasarea facturilor emise de companie pe numele clienților alocați; Promoveаză portofoli
ALBALACT S.​A.​

Personal De Serviciu Piatra Neamt Str.​ Bistritei Nr.​ 1 Part-time (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat, prec
LIDL DISCOUNT SRL

Electrician Exploatare Statii (224481)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Liceu/ școală de arte şi meserii (profesională) electrician exploatare staţii şi rețele sau similare Experienţă practică necesară: Minim 18 luni vechime (experienţă) în desfăşurarea de manevre şi lucrări în instalaţiile electrice de distribuţie Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: PE 023/82, PE 017/83, NTE 009/10/00, Codul tehnic RET-partea III (RCD) Cunoştinţe IT: Cunoştinţe de bază de operare PC Altele: Permis conducere categoria BDescrierea jobului Supraveghezi şi efectuezi controale în instalaţii pentru depistarea eventualelor defecţiuni, inclusiv în situaţii deosebite (furtună, ploi, viscol) Asiguri securitatea obiectivelor şi buna funcţionare a instalaţiilor antiefracţie şi de avertizare antiincendiu, informezi pe linie operativă asupra evenimentelor, situaţiilor deosebite şi/sau anomaliilor în funcţionarea instalaţiilor În cazul în care îți desfăşori activitatea în cadrul unei echipe (ture) mobile la preluarea serviciului vei verifica
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Asistent Vanzari - Sales Executive


Candidatul ideal Candidatul ideal va avea:- Minima experienta intr-un rol de vanzari- Cunostinte de limba engleza scris si vorbit, datorita naturii postului- Să aibă cunoștințe bune de lucru cu computerul (Pachetul Microsoft Office, Outlook, internet, etc.)- Pasiune naturala de a lucra cu tehnologiaDescrierea jobului Lucrand in cadrul departamentului de vanzari, cu sediul in Piatra Neamt, veti fi imaginea companiei in relatie cu clientii, va veti ocupa de intocmirea ofertelor de pret, finalizarea comenzilor de vanzari, contactarea furnizorilor si organizarea achizitionarii produselor, colaborarea cu departamentul de transport pentru colectarea si livrarea bunurilor pentru comenzi din toată lumea și rezolvare a diverse alte probleme pe măsură ce acestea apar.Ti-ar placea acest rol de Asistent vanzari / Reprezentant vanzari dacă:- Îți place să cunoști oameni noi și să dezvolți relații- Sunteți automotivat și capabil să vă gestionați propriul program- Aveți obiective de carieră și sunteți
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Visul multor persoane e sa calatoreasca!Iar tu ai posibilitatea sa contribui la indeplinirea acest vis!Cum? Vino in echipa Eturia!Cautam un Contabil pasionat de cifre si calatorii Candidatul nostru ideal este: Integru si responsabil in munca sa Organizat si foarte atent la detalii Orientat catre rezultate Independent si autonom in activitatea sa Proactiv si empatic fata de clienti, colegi si furnizori Cat despre hard skills, cautam un coleg sau o colega care: Are studii superioare in domeniul economic Are experienta anterioara in contabilitate, minim 3 ani (cunostintele in industria turismului constituie un avantaj) Are competente in utilizarea programelor de contabilitate, preferabil Saga Are cunostinte solide in domeniul legislatiei fiscale si contabile Detine o buna capacitate de analiza, interpretare si raportare a datelor Stie sa isi prioritizeze task-urile si respecta termenele limita Reuseste sa se faca inteles foarte bine, atat in romana cat si in engleza, scri
ETURIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 998 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Piatra Neamt?

Salariul mediu net in Piatra Neamt este de 3 000 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 200 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Piatra Neamt?

In prezent avem disponibille 347 locuri de munca in Piatra Neamt.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.