MEDIATOR ȘCOLAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
MEDIATOR ȘCOLAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria Comunei Castelu Expira in 2025-12-10
Locatie
Constanta
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Concurs ANULAT la cererea institutiei angajatoare!
Primaria Comunei Castelu, cu sediul in localitatea Castelu, comuna Castelu judetul Constanta, initiaza procedura de organizare a concursului de recrutare in vederea ocuparii pe perioada determinata a postului de executie de natura contractuala, in cadrul COMPARTIMENTULUI "INVATAMANT", aflat in aparatul de specialitate al Primarului Comunei CASTELU:
* 1 post mediator scolar - debutant (Cod cor 235911), membru in Echipa Comunitara Integrata (ECI).
* Durata muncii: pe perioada de implementare a proiectului "Furnizare de servicii integrate in comunitatile rurale - facilitarea accesului persoanelor vulnerabile la servicii de baza eficiente si de calitate";
* Scopul principal al postului: Asigura furnizarea de servicii de mediere scolara in cadrul echipei comunitare integrate, prin aria educatiei, pentru reducerea suprapunerilor, armonizarea resurselor si crearea unui proces sustenabil de ietiere din starea de saracie si integrare sociala si economica.
* Locul de desfasurare a activitatii: sediul UAT/ Centrul Comunitar Integrat si in comunitate (teren).
CONDITII GENERALE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare.
CONDITII SPECIFICE NECESARE IN VEDEREA PARTICIPARII LA CONCURS SI A OCUPARII FUNCTIEI CONTRACTUALE STABILITE PE BAZA ATRIBUTIILOR CORESPUNZATOARE POSTULUI SUNT:
Studii de specialitate( alternativ):
- Studii universitare cu diploma de licenta a oricarei specializari, urmate de un curs de formare profesionala cu specialitatea de mediator scolar, recunoscut de Ministerul Educatiei si Cercetarii;
- Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat a liceului pedagogic, specializarea mediator scolar;
- Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat a oricarui profil liceal, urmate de un curs de formare profesionala cu specializarea de mediator scolar, recunoscut de Ministerul Educatiei si Cercetarii.;
- Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): Office, Excel,Word, Power Point - utilizator elementar;
- Vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei - fara vechime;
- Disponibilitate pentru deplasari.
Limbi straine solicitate: constituie un avantaj cunoasterea limbii si a culturii comunitatii locale in care isi desfasoara activitatea.
CONDITII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI :
* Constituie un avantaj experienta in cadrul proiectelor educationale si/sau la nivelul comunitatii >=1 an;
* Constituie un avantaj absolvirea unui curs organizat in cadrul programelor Phare;
* Constituie avantaj activitatea in proiectul pilot "Crearea si implementarea serviciilor comunitare integrate pentru combaterea saraciei si a excluziunii sociale", cod MySMIS 122607;
* Constituie avantaj domiciliul in U.A.T. pentru care aplica;
CONTINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu urmatoarele documente:
- formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 1 la prezentul anunt;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
- copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
- copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
- copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
- certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
- curriculum vitae, model comun european.
Copiile de pe actele mai sus enumerate se prezinta insotite de documentele originale, care se vor certifica pentru conformitate de catre secretarul comisiei de concurs.
Candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar cel mai tarziu pana la desfasurarea primei probe de concurs;
DEPUNEREA DOSARULUI DE INSCRIERE LA CONCURS:
Dosarele de inscriere la concurs se vor depune pana pe data de 10 Decembrie 2025, inclusiv, ora 15.00, la sediul Primariei comunei Castelu, la secretarul comisiei de concurs.
CALENDARUL DESFASURARII CONCURSULUI:
1. Selectia dosarelor are loc in data de 11 Decembrie 2025, ora 12.00.
2. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor are loc in data de 12 Decembrie 2025, ora 1300 la sediu si pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
3. Depunerea contestatiei cu privire la rezultatul selectiei dosarelor are loc pana in data de 15 Decembrie 2025, ora 1300;
4. Afisarea rezultatelor contestatiei cu privire la rezultatul selectiei dosarelor are loc in data de 16 Decembrie 2025, ora 1300 la sediu si pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
5. Proba scrisa are loc in data de 22 Decembrie 2025, ora 0900;
6. Afisare rezultate proba scrisa are loc in data de 22 Decembrie 2025, ora 1500 la sediu si pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
7. Depunerea contestatiei cu privire la rezultatul probei scrise are loc pana in data de 23 Decembrie 2025, ora 1300;
8. Afisarea rezultatelor contestatiei cu privire la rezultatul probei scrise are loc in data de 24 Decembrie 2025, ora 1500 la sediu si pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
9. Interviul are loc in data de 29 Decembrie 2025, ora 0900;
10. Afisare rezultate interviu are loc in data de 29 Decembrie 2025, ora 1300 la sediu si pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
11. Depunerea contestatiei cu privire la rezultatul interviului are loc pana in data de 30 Decembrie 2025, ora 1300;
12. Afisarea rezultatelor contestatiei cu privire la rezultatul probei scrise are loc in data de 30 Decembrie 2025, ora 1500 la sediu si pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
13. Afisare rezultat final - 30 Decembrie 2025, ora 15.30 la sediu si pe pagina de internet a Primariei comunei Castelu, https:primariacomuneicastelu.ro;
BIBLIOGRAFIE CONCURS:
1. BIBLIOGRAFIE CONCURS PENTRU POSTUL DE MEDIATOR SCOLAR
a) Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare - integral;
b) OME.nr.7701/2024 privind aprobarea Metodologiei pentru monitorizarea, evaluarea, identificarea, prevenirea si combaterea segregarii scolare in invatamantul preuniversitar- integral;
c) OMEC nr. 5.701 din 31 iulie 2024 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a centrelor judetene/al municipiului Bucuresti de resurse si asistenta educationala, cu modificarile si completarile ulterioare- integral;
d) Ordinul Ministrului Muncii si Justitiei Sociale, Ministrului Sanatatii si al Ministrului Educatiei Nationale nr. 393/630/4236/2017 pentru aprobarea Protocolului de colaborare in vederea implementarii serviciilor comunitare integrate necesare prevenirii excluziunii sociale si combaterii saraciei - integral;
e) Legea 272/2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului, republicata- integral.
f) HG. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice- integral;
Relatii suplimentare se pot obtine de dna Dumitrascu Valentina, la sediul Primariei comunei Castelu, Telefon/Fax: 0241 811 831.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.