P

Mediator școlar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Oradea
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor Expira in 2025-12-08
Locatie
Bihor
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt

A) Comuna Lugasu de Jos, cu sediul in sat. Lugasu de Jos, com. Lugasu de Jos, nr. 177, jud. Bihor, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare si a art. IV, alin. (1), lit. b. si alin. (2) din O.G. nr. 34/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, dupa cum urmeaza:


1. Nivelul postului: functie de executie, membru in echipa comunitara integrata a proiectului cod SMIS 339395
* Denumirea postului:Mediator scolar
* Cod COR: 235911 mediator scolar
* Nivelul postului: executie, membru in Echipa Comunitara Integrata (ECI)
* Durata muncii: pe perioada de implementare a proiectului
* Locul de desfasurare a activitatii: sediul UAT /Centrul comunitar integrat si in comunitate (teren)
* Scopul principal al postului:
Asigura furnizarea de servicii de mediere scolara in cadrul echipei comunitare integrate, prin aria educatiei, pentru reducerea suprapunerilor, armonizarea resurselor si crearea unui proces sustenabil de iesire din starea de saracie si integrare sociala si economica
B) Documentele solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs:
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formularul de inscriere la concurs care contine si declaratia de consimtamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz (semnata de candidat);
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
e) copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica, copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) Curriculum Vitae, model comun european;
g) cazier judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale (candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data primei probe a concursului);
h) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
i) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;


Copiile de pe actele prevazute la lit. b)-e) precum si copia certificatului de incadrare in grad de handicap (daca este cazul) se prezinta insotite de documentele originale, pentru a se certifica cu mentiunea "conform cu originalul".


Dosarele care nu indeplinesc conditiile de participare si care nu contin documentele solicitate vor fi respinse in cadrul selectiei de dosare, organizata de catre comisia de concurs.
C) Conditii generale prevazute de art. 15 din H.G. nr. 1336/08.11.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza everintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
CONDITII SPECIFICE PRIVIND OCUPAREA POSTULUI
* Studii de specialitate (alternativ )
1. Studii universitare cu diploma de licenta a oricarei specializari, urmate de un curs de formare profesionala cu specializarea de mediator scolar, recunoscut de Ministerul Educatiei si Cercetarii;
2.Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat a liceului pedagogic, specializarea mediator scolar;
3. Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat a oricarui profil liceal, urmate de un curs de formare profesionala cu specializarea de mediator scolar, recunoscut de Ministerul Educatiei si Cercetarii.


D)Bibliografie si tematica:
1) Sarau, Gheorghe, si Elena Radu. "Ghidul mediatorului scolar (pentru comunitati cu rromi)". Editura Vanemonde, 2011;
2) Rotaru, Adriana Maria, Oliver Peyroux, si Mihai Gruia. "Ghidul mediatorului scolar in Romania". Editura Reprograph, 2012;
3) "Parteneriat scoala-familie-comunitate: Acces la educatie pentru grupuri dezavantajate". Program PHARE 2003, 2006;
4) Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
5) Legea nr. 272 din 21 iunie 2004(**republicata**) privind protectia si promovarea drepturilor copilului;
6) OME.nr.7701/2024 privind aprobarea Metodologiei pentru monitorizarea, evaluarea, identificarea, prevenirea si combaterea segregarii scolare in invatamantul preuniversitar;
7) OMEC nr. 5.701 din 31 iulie 2024 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a centrelor judetene/al municipiului Bucuresti de resurse si asistenta educationala, cu modificarile si completarile ulterioare;
8) Ordinul Ministrului Muncii si Justitiei Sociale, Ministrului Sanatatii si al Ministrului Educatiei Nationale nr. 393/630/4236/2017 pentru aprobarea Protocolului de colaborare in vederea implementarii serviciilor comunitare integrate necesare prevenirii excluziunii sociale si combaterii saraciei.
E) Calendarul concursului:
- 08.12.2025, ora 15.00 termenul limita pentru depunerea dosarelor;
- 12.12.2025, ora: 9.00 proba scrisa a concursului, la sediul institutiei: com. Lugasu de Jos, sat. Lugasu de Jos, nr. 177, jud. Bihor;
- 16.12.2025, ora :10.00 proba interviu a concursului, la sediul institutiei: com. Lugasu de Jos, sat. Lugasu de Jos, nr. 177, jud. Bihor;


Desfasurator concurs:
- Publicarea postului: 19.11.2025
- Inscrierea la concurs se va face in perioada 19.11.2025-08.12.2025, intre orele 9.00-15.00 la sediul institutiei: loc. Lugasu de Jos, nr. 177.
- Selectia dosarelor depuse: 09.12.2025
- Afisarea rezultatelor sectiei dosarelor: 09.12.2025, ora 12.00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor candidatilor se poate face in cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor: 10.12.2025, ora 12.00
- Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor: 10.12.2025, ora 15.00
- Proba scrisa a concursului: 12.12.2025, ora 9.00
- Afisarea rezultatelor la proba scrisa: 12.12.2025, ora 14.00
- Termen depunere contestatie la proba scrisa:15.12.2025 ora 14:00
- Afisarea rezultatelor la contestatii: 15.12.2025 ora 16:00
- Proba interviu a concursului: 16.12.2025, ora 10.00
- Afisarea rezultatelor interviu:16.12.2025, ora 14.00
-Termen depunere contestatie la proba de interviu:17.12.2025 , ora 14:00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele concursului se poate face in cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor.
- Afisarea rezultatelor finale: 18.12.2025, ora 10.00


Detalii suplimentare se pot obtine la sediul Comunei Lugasu de Jos cu sediul in sat. Lugasu de Jos, com. Lugasu de Jos, nr. 177, jud. Bihor, tel. 0259/346.336, e-mail: [email protected].


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Mediator școlar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts