Membru în CA al Societății Studioul Cinematografic Animafilm S.A. - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Membru în CA al Societății Studioul Cinematografic Animafilm S.A. - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Ministerul Culturii Expira in 2026-01-08
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Guvern si ministere
Categorie
Alte functiiAnunt
Ministerul Culturii anunta declansarea procedurii de selectie de candidati pentru nominalizarea in vederea numirii membrilor Consiliului de Administratie al Societatii Studioul Cinematografic Animafilm S.A. Procesul de recrutare si selectie are ca scop identificarea si selectarea celor mai potriviti 3 (trei) candidati pentru ocuparea postului de membru in Consiliul de Administratie al Societatii. Acest proces de recrutare si selectie se deruleaza in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare si ale H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice.
Conditii de participare
I. Cerinte de participare comune pentru toate posturile de membru in Consiliul de Administratie
a) au cetatenia romana sau a altor state membre UE, cu conditia sa aiba domiciliul sau resedinta in Romania;
b) cunosc foarte bine limba romana (scris si vorbit);
c) calitatea de membru in Consiliul de administratie al societatii pentru care au aplicat nu este de natura a atrage o stare de incompatibilitate sau conflict de interese, astfel cum sunt definite de legislatia in vigoare;
d) nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 4, art. 12 alin. (3), art. 30 alin. (9) si art. 36 alin. (7) din O.U.G. nr. 109/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;
e) nu se afla in situatia prevazuta la art. 169 alin. (10) din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa, cu modificarile si completarile ulterioare;
f) nu se afla in perioada de interdictie de 3 ani de a exercita o functie publica din cele prevazute de art. 1 din Legea nr. 176/2010 privind integritatea in exercitarea functiilor si demnitatilor publice, pentru modificarea si completarea Legii nr. 144/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Integritate, precum si pentru modificarea si completarea altor acte normative;
g) nu au fost lucratori sau colaboratori ai Securitatii, in sensul dispozitiilor art. 2 lit. a) si b) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar si deconspirarea Securitatii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 293/2008, cu modificarile si completarile ulterioare;
h) au capacitate deplina de exercitiu;
i) sunt apti din punct de vedere medical;
j) indeplinesc criteriile cerute prin O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare si Hotararea de Guvern nr. 639/2023;
k) dau dovada de integritate prin asumarea conditiilor de obtinere a certificatului ORNISS la nivelul solicitat de societate (Legea nr. 182/2002 privind protectia informatiilor clasificate, ale Standardelor nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 585/2002, si ale Normelor privind protectia informatiilor clasificate ale Organizatiei Tratatului Atlanticului de Nord in Romania, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 353/2002);
l) au studii superioare si experienta in domeniul stiintelor ingineresti, economice, sociale, juridice sau in domeniul de activitate al Societatii Studioul Cinematografic Animafilm S.A. - stiinte umaniste si arte - domeniul de licenta - cinematografie si media - absolvite in cadrul unei institutii de invatamant superior, de cel putin 7 ani;
m) au experienta in conducerea societatilor sau regiilor autonome.
II. Cerinte de participare specifice
A. Pentru postul de membru in Consiliul de Administratie autorizat ca auditor financiar si inregistrat in Registrul public electronic de catre autoritatea competenta din Romania, din alt stat membru, din Spatiul Economic European sau din Elvetia ori care detine experienta de cel putin 3 ani in audit statutar, dobandita prin participarea la misiuni de audit statutar, dovedita cu documente justificative:
a) este autorizat ca auditor financiar si este inregistrat in Registrul public electronic de catre autoritatea competenta din Romania, din alt stat membru, din Spatiul Economic European, din Elvetia sau din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord sau detine experienta de cel putin 3 ani in audit statutar, dobandita prin participarea la misiuni de audit statutar in Romania sau in cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administratie/supraveghere ale unor societati/entitati de interes public, dovedita cu documente justificative;
b) are studii superioare (cel putin echivalent ISCED 6) in domeniul stiintelor ingineresti, economice, sociale, juridice sau in domeniul de activitate al societatii Studioul Cinematografic Animafilm S.A. - stiinte umaniste si arte - domeniul de licenta - cinematografie si media - absolvite in cadrul unei institutii de invatamant superior;
c) are minimum 7 ani de experienta profesionala in domeniul studiilor absolvite prevazute la lit. b);
d) are experienta in conducerea societatilor sau regiilor autonome.
B. Pentru 2 posturi de membru in Consiliul de Administratie:
a) studii superioare (cel putin echivalent ISCED 6) in domeniul stiintelor ingineresti, economice, sociale, juridice sau in domeniul de activitate al societatii Studioul Cinematografic Animafilm S.A. - stiinte umaniste si arte - domeniul de licenta - cinematografie si media - absolvite in cadrul unei institutii de invatamant superior;
b) are minimum 7 ani de experienta profesionala in domeniul studiilor absolvite prevazute la lit. a);
c) are experienta in conducerea societatilor sau regiilor autonome.
III. Criterii de selectie
Criteriile de selectie sunt competente si trasaturi necesare candidatilor pentru a putea indeplini cu succes rolurile care le vor fi atribuite; aceste criterii sunt grupate in urmatoarele grupe: competente (competente specifice sectorului de activitate a intreprinderii publice, competente profesionale de importanta strategica, competente de guvernanta corporativa, competente sociale si personale, experienta pe plan local si international, competente si restrictii specifice pentru functionarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autoritatii publice tutelare ori din cadrul altor autoritati sau institutii publice, altele in functie de specialitatea intreprinderii publice), trasaturi si alte criterii.
Modalitatea de evaluare a candidatilor
Evaluarea candidatilor se face prin metoda analizei documentare a documentelor din dosarul de candidatura, metoda analizei informatiilor suplimentare fata de cele din dosarul de candidatura solicitate de comisa de selectie si nominalizare, in scris, pentru a revizui, imbunatati si valida acuratetea punctajului, metoda analizei declaratiei de intentie, metoda verificarii referintelor oferite de candidati, metoda verificarii activitatii desfasurate anterior de candidati, metoda observarii comportamentale a candidatilor pe parcursul interviului organizat de Comisia de selectie, prin raportare la Profilul Consiliului de Administratie, Profilul Membrilor Consiliului de Administratie si prin raportare la indicatorii ce descriu competentele care sunt criterii de selectie a candidatilor conform documentelor anterior mentionate, metoda integrarii rezultatelor analizei declaratiilor de intentie formulate pe baza Scrisorii de Asteptari de catre candidati si metoda interviului organizat avand in vedere dosarul de candidatura, profilul candidatului, profilul consiliului, declaratia de intentie a candidatului.
Depunerea dosarelor de candidatura
Dosarele de candidatura vor fi depuse in mod obligatoriu pana cel tarziu in data de 08.01.2026, ora 16.00, atat in format letric, cat si in format electronic.
Dosarul in format letric (pe suport de hartie)
Dosarele de candidatura pe suport de hartie vor fi depuse personal sau trimise prin posta sau curier, in plic inchis, la registratura Ministerului Culturii din Bulevardul Unirii, nr. 22, sector 3, Bucuresti, in plic inchis, pe care se va mentiona urmatorul text: ,,Candidatura CA Studioul Cinematografic Animafilm S.A. / [Numele si Prenumele candidatului]".
Dosarul Electronic
Transmiterea dosarului de candidatura si in format electronic este obligatorie si se va face la adresa de email: [email protected].
Reguli obligatorii pentru depunerea dosarelor de candidatura:
* Toate documentele prezentate in dosarul de candidatura vor fi in limba romana.
* Documentele redactate intr-o limba straina se depun in copie certificata, insotita de traducerea legalizata, efectuata de un traducator autorizat
* Pentru studiile efectuate in strainatate se vor depune echivalarile acestora, dupa caz.
* Mesajele e-mail de depunere a candidaturilor electronice, cat si documentele atasate vor trebui sa contina in mod obligatoriu numele si prenumele candidatului (de exemplu ,,CV Popescu Ion").
* Formularele F1-F5 vor fi completate electronic si transmise in format Word, cat si ca fisier de tip pdf.
* CV-ul va fi transmis in format Word, cat si ca fisier de tip pdf.
* Copiile documentelor solicitate vor fi scanate si salvate ca documente separate, avand in titlu numele documentului, numele si prenumele candidatului - de exemplu ,,Diploma licenta Popescu Ion" sau ,,Extras REVISAL Popescu Ion".
* Dosarele electronice NU vor fi transmise prin aplicatii de transfer de fisiere (de ex: WeTransfer sau alte aplicatii similare) - in cazul in care dimensiunea dosarului depaseste capacitatea mesajului, se vor transmite mai multe mesaje succesive numerotate (de exemplu "Candidatura CA (societatea) Popescu Ion 1", "Candidatura CA (societatea) Popescu Ion 2" etc.).
* Dosarele in format electronic vor fi transmise pana la aceeasi data si ora stabilite pentru depunerea dosarului de candidatura in format fizic la registratura Ministerului Culturii.
Documente necesare pentru depunerea candidaturii:
Dosarele de candidatura vor contine in mod obligatoriu urmatoarele documente:
a. Opis documente (numai in dosarul pe suport de hartie);
b. Curriculum vitae;
c. Adeverinta medicala valabila care atesta starea de sanatate corespunzatoare;
d. Certificatul de cazier judiciar valabil;
e. Certificatul de cazier fiscal valabil;
f. Copia actului de identitate;
g. Copia certificatului de casatorie sau a altor acte, doar in cazul in care numele de pe actele depuse este diferit de cel de pe actul de identitate;
h. Copia diplomei de licenta sau echivalenta;
i. Copiil ale diplomelor de absolvire a altor forme de educatie superioara (daca este cazul) - alte programe licenta, programe de master, doctorat, MBA, studii postniversitare. Nu se vor transmite copii ale diplomelor sau ale certificatelor de participare la programe de formare de scurta durata;
j. Copii ale documentelor care dovedesc experienta profesionala ceruta (extras Reges/Revisal, copie carnet de munca, contracte de mandat/management, adeverinte eliberate de ang ajatori, certificat constatator pe persoana fizica eliberate de ONRC, documente din care sa reiasa rezultatele economico-financiare ale intreprinderilor in care candidatul si-a exercitat mandatul de administrator sau de director, documente din care sa reiasa autorizarea ca auditor financiar si inregistrarea in Registrul public electronic de catre autoritatea competenta din Romania, din alt stat membru, din Spatiul Economic European, din Elvetia sau din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord sau detinerea de experienta de cel putin 3 ani in audit statutar, dobandita prin participarea la misiuni de audit statutar in Romania sau in cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administratie/supraveghere ale unor societati/entitati de interes public, dupa caz, alte documente insusite prin semnatura si stampila de emitent etc.)
k. Formulare:
- F1 - Cerere de inscriere
- F2 - Declaratie pe propria raspundere privind conformitatea documentelor si informatiile prezentate in dosar, lipsa conflictului de interese si a situatiilor de incompatibilitate;
- F3 - Acordul cu privire la obtinerea de date in vederea verificarii informatiilor;
- F4 - Consimtamant de prelucrare a datelor cu caracter personal;
- F5 - Declaratie de interese.
Documentele necesare in procesul de recrutare si selectie precum si formularele de declaratii se regasesc si pe site-ul Autoritatii publice tutelare, Ministerul Culturii: https://www.cultura.ro/intreprinderi-publice.
Alte informatii
Comunicarea cu candidatii
Pe intreg parcursul acestui proces de selectie, comunicarea cu candidatii se va face prin mijloace electronice. Lista lunga, lista scurta si propunerile de nominalizare au caracter confidential si nu vor fi publicate; rezultatele obtinute de candidati pe fiecare din etapele procesului de selectie le vor fi comunicate acestora individual.
Protectia datelor personale
Procesul de recrutare si selectie descris in detaliu mai sus se va desfasura conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal.
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Ministerului Culturii, Bd. Unirii nr. 22, Sector 3, Bucuresti, Romania, Tel: 021 224.27.15.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.