Office Manager Super-Organizat – 2 clinici + sediu administrativ (București)

Companie Verificata

Adaugat: Azi

Companie :
HR Design Consulting
Functia Jobului :
Administratie, personal administrativ
Industrie :
Medicina si farmaceutica
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Calificare minima :
Facultate
Nivel experienta :
Nivel mediu
Vechime :
3 - 4 ani
Descriere:
Te consideri o persoană "super"- organizată, iubești ordinea și îți pasă de oameni?


HR Design recrutează pentru clientul său - o clinică privată de nutriție din București care ajută oamenii să înțeleagă cauzele din spatele obiceiurilor alimentare, să slăbească sănătos, să se mențină și să trăiască mai bine, cu o abordare medicală empatică și practică - un Office Manager care va avea grijă de două clinici și sediul administrativ, ca de propria casă!

Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:
* să ai studii superioare (profil economic/administrativ)
* să respecți procedurile de lucru
* să ai atenție la detalii, spirit organizatoric, să știi să prioritizezi în ritm dinamic, să comunici asertiv cu furnizorii și autoritățile, să îți placă să rezolvi probleme și să ai orientare spre soluții și rezultate
* să ai cunoștințe de operare pe calculator: Excel (raportări), banking online, Google Workspace, Slack/Asana
* să ai permis de conducere categoria B și disponibilitate de deplasare între locații

Reprezintă un avantaj, dacă:
* ai experiență de minim 3-5 ani în administrativ/office management
* deții experiență anterioară în clinici/domeniul medical (cunoștințe DSP și noțiuni de legislația muncii)
* ai un stil practic, orientat către implementare, capacitate de negociere și responsabilitate în lucrul cu documente/finanțe

Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:
  1. asiguri funcționarea administrativă & logistică a 3 locații, astfel încât echipele medicale/recepție să se concentreze pe pacienți
  2. intermediezi activitățile de HR: modificări/acte CIM, pontaje, concedii, onboarding (acces, spații, documente), gestionarea beneficiilor standard
  3. inițiezi și actualizezi contracte, ții evidența celor active, faci achiziții și urmărești livrările/stocurile, compari oferte pentru comenzile relevante
  4. pentru cele 3 locații asiguri mentenanța preventivă, gestionarea urgențelor, curățenia & dezinfecția conform normelor DSP, regulile de securitate & acces, optimizarea spațiilor (cabinete, recepții)
  5. execuți plăți prin banking online, reconcilierea încasărilor, depuneri de numerar, cash-flow în Excel, pregătirea documentelor pentru contabilitate, raportări către management
  6. menții relația cu autoritățile – reînnoiri de avize/autorizații, registre obligatorii, dosare pentru inspecții și implementarea recomandărilor
  7. te ocupi de transferul de materiale între locații, curierat documente, mutări/reamenajări echipamente și mobilier
  8. organizezi întâlniri de echipă, evenimente anuale (organizare logistică, furnizori, locații)
  9. oferi suport pentru activități de promovare/educație - webinare/evenimente (logistică tehnică, materiale)
  10. păstrezi o colaborare strânsă cu recepțiile și managementul, pentru o comunicare fluidă și o experiență coerentă în toate locațiile

Programul de lucru este L–V, 9:00–18:00 (flexibil), disponibilitate punctuală pentru urgențe, deplasări frecvente între cele 3 locații, hibrid posibil pentru taskuri administrative.

Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pentru a intra în procesul de selecție.

Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera! Office Manager Super-Organizat – 2 clinici + sediu administrativ (București)
Maxim 10MB per tip de fisier .pdf .doc .docx .rtf

Ai cont?
Esti la un pas de noua ta cariera!: Office Manager Super-Organizat – 2 clinici + sediu administrativ (București)
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts