Ofiter administrare credite
Adaugat: 2 luni în urmă
APS Romania
Ofiter administrare credite
Adaugat: 2 luni în urmă
APS Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.
APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.
APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.
www.aps-ro.ro
Cerinte
•
Studii superioare finalizate preferabil in domeniul economic
•
Minim 3 ani vechime in munca
•
Experienta de minim 2 ani in administrarea creditelor
•
Cunostinte de baza in analiza de creditare este un avantaj
•
Utilizare calculator: procesare in Word, Excel, E-mail, Internet etc;
•
Persoana organizata, analitica si meticuloasa
•
Personalitate deschisă, caracter sociabil, ambiţie şi energie, iniţiativă, disciplină, adaptabilitate
Responsabilitati
•
Verificarea documentatiei dosarelor de leasing si credit
•
Implementarea conditiilor contractuale in sistemul de gestiune a contractelor de credit si leasing financiar
•
Operarea tragerilor si incasarilor in sistemul de gestiune a creditelor
•
Solutionarea solicitarilor venite de la clienti pe parcursul derularii contractelor
•
Implementarea modificarii conditiilor contractuale agreate cu clientii
•
Urmarirea respectarii angajamentelor de plata si monitorizarea comportamentului de plata al clientilor
•
Realizarea somatiilor si a notificarilor
•
Urmarirea executarii platilor debitelor restante (inclusiv prin bilele la ordin, CEC-uri, alte mijloace de plata si de garantare a platii)
•
Pregatirea documentatiei necesare catre firma de recuperare debite
•
Colaborarea cu firma de recuperare debite
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.