A

Ofiter administrare credite

Adaugat: 2 luni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
APS Romania
Functia Jobului :
Contabilitate, audit & finante
Industrie :
Bancar, finante si asigurari
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Junior
Vechime :
3 - 4 ani
Descriere:


Scurta descriere a companiei


Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.
APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.
APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.
www.aps-ro.ro


Cerinte



Studii superioare finalizate preferabil in domeniul economic

Minim 3 ani vechime in munca

Experienta de minim 2 ani in administrarea creditelor

Cunostinte de baza in analiza de creditare este un avantaj

Utilizare calculator: procesare in Word, Excel, E-mail, Internet etc;

Persoana organizata, analitica si meticuloasa

Personalitate deschisă, caracter sociabil, ambiţie şi energie, iniţiativă, disciplină, adaptabilitate


Responsabilitati



Verificarea documentatiei dosarelor de leasing si credit

Implementarea conditiilor contractuale in sistemul de gestiune a contractelor de credit si leasing financiar

Operarea tragerilor si incasarilor in sistemul de gestiune a creditelor

Solutionarea solicitarilor venite de la clienti pe parcursul derularii contractelor

Implementarea modificarii conditiilor contractuale agreate cu clientii

Urmarirea respectarii angajamentelor de plata si monitorizarea comportamentului de plata al clientilor

Realizarea somatiilor si a notificarilor

Urmarirea executarii platilor debitelor restante (inclusiv prin bilele la ordin, CEC-uri, alte mijloace de plata si de garantare a platii)

Pregatirea documentatiei necesare catre firma de recuperare debite

Colaborarea cu firma de recuperare debite


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Ofiter administrare credite
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts