Operator Logistic & Customer Support
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
SALIS TERRA SERVICE
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
➢ Recepționarea, verificarea și introducerea în sistem a comenzilor primite de la furnizori;
➢ Coordonarea pregătirii și livrării comenzilor către reprezentantii din tara;
➢ Urmărirea stocurilor și actualizarea acestora în sistem, cu plasarea comenzilor la furnizori atunci când este necesar.
➢ Întocmirea documentelor de transport (AWB, avize, facturi, CMR etc. – în funcție de nevoile firmei);
➢ Asigurarea trasabilității produselor și arhivarea documentelor;
➢ Raportarea către superior a situațiilor privind stocurile, comenzile și livrările;
➢ Preluarea și rezolvarea apelurilor de natură tehnică la echipamente de procesat numerar (întrebări, reclamații, nefuncționalități) raportate de către operatorii de echipamente, în concordanță cu procesele, procedurile echipei de Service;
➢ Comunicarea sesizărilor primite către echipa de intervenție în teren și planificarea intervențiilor corective, în funcție de obiectivele trasate de Directorul de Service;
➢ Informarea superiorului cu privire la eventuale reclamaţii escaladate primite de la clienţi;
➢ Asigură fluxul logistic al echipamentelor de backup și al echipamentelor din Atelier.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.