Post de secretar scoala-0,5 norma - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Post de secretar scoala-0,5 norma - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala Comuna Breaza Expira in 2025-12-12
Locatie
Buzau
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
ANUNT
CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE SECRETAR
In conformitate cu prevederile H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice,
SCOALA GIMNAZIALA COM. BREAZA, JUD. BUZAU
organizeaza concurs pentru ocuparea unui post vacant-SECRETAR SCOALA, studii superioare (S), durata nedeterminata, 0,5 norma
Concursul se organizeaza la sediul Scolii Gimnaziale Com. Breaza, dupa cum urmeaza:
* 28.11.2025-12.12.2025 depunerea dosarelor de concurs, luni-vineri, in intervalul orar 09:00-12:00
* Proba scrisa in data de 16.12.2025, ora 08:30;
* Proba interviu in data de 17.12.2025, ora 08:30;
CONDITIILE GENERALE PENTRU OCUPAREA POSTULUI (cf. art. 3, HG nr. 286/2011, cu modificarile ulterioare
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va cuprinde urmatoarele documente:
a) cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice;
d) copia carnetului de munca, conforma cu originalul, sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor;
e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae; EUROPASS
h) alte documente relevante pentru desfasurarea concursului.
Actele prevazute la lit.b), c) si h) vor fi prezetate in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
CONDITII SPECIFICE DE PARTICIPARE:
- studii superioare;
- vechime in munca minimum 12 ani;
- vechime in munca specialitatea studiilor - nu este cazul;
Comportamentul si conduita:
Sa aiba un comportament si o conduita adecvata unei institutii de invatamant atat fata de copii, cat si fata de colegi.
Cerinte psihologice:
Asumarea responsabilitatii;
Rezistenta la sarcini repetitive;
Adaptarea la sarcini de lucru schimbatoare;
Echilibru emotional;
TEMATICA:
1. Organizarea si functionarea sistemului national de invatamant preuniversitar;
2. Incadrarea personalului in invatamantul preuniversitar;
3. Particularitati ale salarizarii in invatamantul preuniversitar;
4. Actele de studii si documentele scolare: tipuri, conditii de eliberare, mod de completare, eliberare duplicate;
5. Cunostinte de legislatie privind emiterea si evidenta deciziilor, a adreselor oficiale si a adeverintelor;
6. Acordarea burselor scolare si a altor forme de sprijin material pentru elevi;
7. Arhivarea si circuitul documentelor;
8. Cunostinte generale de gramatica si ortografie a limbii romane;
9. Cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel, etc);
10. Cunostinte de utilizare a softului specific activitatii in scoli EDUSAL, REVISAL/REGES,SIIIR
BIBLIOGRAFIE:
Legea Educatiei Nationale Nr. 1/2011, cu completarile si modificarile ulterioare;
ORDIN nr. 4183 din 04 iulie 2022 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
O.M.E.N.C.S nr. 3844/2016 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar; completat cu Ordinul ministrului educatiei nationale nr. 4005/2018;
LEGE-CADRU Nr. 153/2017 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice;
Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea 16/1996 Legea Arhivelor Nationale;
HOTARARE Nr. 905/2017 din 14 decembrie 2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor;
Legea 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
H.G.286/2011 si H.G 1027/2014 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a conditiilor de promovare in grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
H.G. nr. 250 din 8 mai 1992 privind concediul de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare;
ORDIN nr. 4050 din 29 iunie 2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic de predare, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat;
Criterii de normare a personalului didactic auxiliar si nedidactic potrivit Notificarii MEN 44.990/1999;
ORDIN nr. 5870 din 22 decembrie 2021 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din invatamantul preuniversitar de stat;
Legea 126/2002 pentru aprobarea Ordinului 33/2001 privind acordarea de rechizite scolare;
HG 1294/2004 - acordarea ajutorului financiar Euro200;
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI
SECRETAR I S - 0,5 norma
Data/Perioada Etape de concurs
28.11.2025 Publicarea anuntului pe site-ul [email protected]
28.11.2025-12.12.2025. Perioada depunerii dosarelor de concurs
15.12.2025, ora 12:00 Selectia dosarelor de concurs si afisarea rezultatelor
15.12.2025 12:00-14:00 Depunerea contestatiilor la analiza dosarelor
15.12.2025, ora 14:30 Afisarea rezultatelor contestatiilor
16.12.2025, ora 08:30 Proba scrisa
16.12.2025, ora 14:00 Afisarea rezultatelor la proba scrisa
16.12.2025, 12:00-14:00 Depunerea contestatiilor la proba scrisa
16.12.2025, ora 15:00 Solutionarea si afisarea rezultatelor contestatiilor la proba scrisa
17.12.2025, ora 08:30 Interviul
17.12.2025, ora 12:00 Afisarea rezultatelor interviului
17.12.2025, 12:00-14:00 Depunerea contestatiilor la proba interviu
17.12.2025, ora 15:00 Solutionarea si afisarea rezultatelor contestatiilor la proba interviu
17.12.2025, ora 15:30 Afisarea rezultatelor finale
Nota: Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
ATRIBUTII SPECIFICE POSTULUI:
1. Este responsabil cu evidenta personalului didactic si nedidactic;
2. Intocmeste documentele de personal pentru angajatii unitatii scolare, la solicitarea scrisa a acestora aprobata de director si in termen. Raspunde de exactitatea datelor inscrise in aceste documente.
3. Completeaza actele de studii ale absolventilor, duplicatele actelor de studii, foi matricole. Se ocupa de completarea registrelor matricole;
4. Intocmeste dosarele elevilor inscrisi la examenele nationale si le pune la dispozitia comisiei, dupa ce au fost verificate si aprobate de directorul/directorul adjunct al unitatii scolare
5. Gestioneaza si asigura arhivarea si siguranta actelor de studii la nivelul unitatii de invatamant;
6. Intocmeste si transmite situatiile statistice scolare cerute de Inspectoratul scolar si minister;
7. Face parte din Comisia SIIIR;
8. Respecta procedura ,,Circuitul documentelor" la nivelul unitatii de invatamant;
9. Pastreaza si aplica sigiliul scolii potrivit reglementarilor legale si ale regulamentelor/procedurilor existente la nivelul unitatii de invatamant;
10. Se ingrijeste de procurarea si pastrarea documentelor privind legislatia scolara (legi, decrete, ordine, regulamente, instructiuni, metodologii);
11. Intocmeste statele de personal potrivit condicii de prezenta si statele de plata in colaborare cu compartimentul contabilitate;
12. Face parte din Comisia pentru burse si alte forme de sprijin material;
13. Realizarea planificarii calendaristice a compartimentului;
14. Cunoasterea si aplicarea legislatiei in vigoare;
15. Folosirea tehnologiei informatice in proiectare;
16. Organizarea documentelor oficiale;
17. Intocmirea si actualizarea documentelor de studii ale elevilor;
18. Gestionarea documentelor, inregistrarea si prelucrarea informatica a datelor in programele EDUSAL, REVISAL/REGES, SIIIR;
19. Elaborarea de proceduri operationale;
20. Respectarea si asigurarea fluxului informational al compartimentului;
21. Asigurarea interfetei privind comunicarea cu beneficiarii directi si indirecti;
22. Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare;
23. Participarea la activitati de formare profesionala si dezvoltare in cariera;
24. Asigurarea permanenta a legaturii cu reprezentantii comunitatii locale privind activitatea compartimentului
25. Indeplinirea altor atributii dispuse de directorul sau Consiliul de Aministratie al unitatii de invatamant, care pot rezulta din necesitatea derularii in bune conditii a atributiilor aflate in sfera sa de responsabilitate ;
26. Respectarea ROFUIP, ROI, a normelor si procedurilor de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU pentru toate tipurile de activitati desfasurate in cadrul unitatii de invatamant
D I R E C T O R,
PROF. OPREA SIMONA
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.