S

Posturi de start cariera in multinationala fulltime/parttime

Companie Verificata

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Sequoia Personnel Management
Functia Jobului :
Administratie, personal administrativ
Industrie :
Bancar, finante si asigurari
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Part Time
Nivel experienta :
Junior
Descriere:

Indiferent pe ce post te regasesti si iti doresti sa fi angajat, esti binevenit in echipa noastra.
Daca iti alegi un post part-time, atunci iti va fi foarte convenabil pentru continuarea studiilor sau pentru proiecte personale avand un program scurt, foarte flexibil. Poti lucra dimineata, dupa-amiaza sau, daca ai aspecte importante de rezolvat, iti aranjezi programul cum iti este convenabil, zi de zi. O echipa tanara cu colegi de varsta ta, indrumarea primita din partea unor profesionisti, mediul de lucru extrem de placut, programul de 6 ore/zi cat si flexibilitatea lui te avantajeaza in mod deosebit.
Pentru posturile in varianta full-time, cu program de 8 ore, te vei orienta doar daca ai disponibilitate totala pentru munca si desigur, daca ai absolvit studiile. Sunt pozitii foarte convenabile, in cadrul carora nu vei avea niciodata ore suplimentare, vei lucra in conditii deosebite la birou avand si reale perspective de promovare.
Activitatea de secretariat este una clasica, printre atributiile postului mentionam: comunicarea si informarea clientilor, comunicari telefonice, folosirea computerului (word, excel etc.), primirea si transmiterea corespondentei (fizice si electronice), comunicari interdepartamentale, alte sarcini administrative.
Printre atributiile postului de operare pe calculator din departamentul de vanzari va mentionam ca veti desfasura o activitate de lucru preponderenta pe calculator pentru a oferi suport personalului de vânzări (pentru ca aceştia să aibă mai mult timp pentru vizitele la clienţi), veti indeplini sarcini administrative (scrisori, faxuri, emailuri din departament), veti intocmi rapoarte săptămânale/lunare pentru progresul înregistrat în activităţile administrative, va veti ocupa de documentaţie (gestiunea fişierelor, arhivă, memorandumuri, documente administrative) si veti desfasura alte activitati specifice departamentului.
Pe pozitia de ”Agent Contractari si Achizitii” angajatul asigură comunicarea între companie şi clienţii finali în vederea comandarii şi livrării produselor, pregăteşte documentaţia necesară si urmareste incadrarea in termenul legal pentru definitivarea actelor, completează în sistemul intern toate informaţiile privind livrarea produselor cat si termenele pentru celelalte formalitati de realizat, urmareste conditiile comerciale cu furnizorii, realizeaza alte proceduri din departament sub indrumarea colegilor cu experienta.
Ca si ”Asistent comunicare clienti”, in activitatea desfasurata veti fi responsabil pentru menținerea unei relații pozitive cu clienții, de respectarea standardelor de comunicare pentru e-mailurile clienților si pentru apelurile telefonice, veti rezolva problemele clienților referitoare la comenzi, livrari echipamente și accesorii auto, informații despre vinieta, copii ale documentelor legate de autoturism, veti realiza rapoarte, veti menține o evidență a cererilor pe email și a apelurilor clienților într-un sistem intern, veti colabora cu alte departamente din companie
Pozitiile oferite sunt accesibile tuturor, sunt activitati de birou si au ca atributie principala folosirea computerului iar locatia este foarte accesibila, intr-o zona business a Bucurestiului, in apropiere de metrou si alte mijloace de transport in comun.
Pentru oricare din posturi cat si pentru ambele variante de joburi (part-time sau full-time) se ofera un pachet salarial atractiv, conditii de munca excelente cat si posibilitatea de a promova in cadrul companiei.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Posturi de start cariera in multinationala fulltime/parttime
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts