Referent de specialitate – Administrator de formare - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Referent de specialitate – Administrator de formare - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Universitatea de Stiintele Vietii ,,Regele Mihai I" din Timisoara Expira in 2025-12-10
Locatie
Timis
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
1 post - Referent de specialitate (Administrator de formare) S Debutant
Conditii generale:
* are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
* cunoaste limba romana, scris si vorbit;
* are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
* indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
* nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
* nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
* nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice:
Studii: Studii superioare absolvite cu diploma de licenta si master in domeniile de Stiintele Vietii
Vechime in munca/ in domeniul/specialitatea postului/studiilor: -
Cunostinte de operare pe calculator (necesitate si nivel): PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu.
Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere): Engleza si franceza - nivel mediu.
Abilitati, calitati si aptitudini necesare:
* Capacitate de planificare, organizare, prioritizare si respectare a termenelor;
* Abilitati de comunicare si colaborare;
* Integritate, discretie si spirit de echipa.
Atributiile postului:
* Analiza nevoilor de formare profesionala ale personalului universitatii;
* Elaborarea, actualizarea si urmarirea implementarii planului anual de formare profesionala;
* Organizarea participantilor la cursuri, seminarii si programe de dezvoltare profesionala;
*Gestionarea bazei de date privind formarea profesionala;
*Intocmirea rapoartelor anuale si semestriale privind formarea profesionala;
* Colaborarea cu furnizori autorizati de formare si cu structurile interne implicate (Resurse Umane, Contabilitate, Achizitii);
* Asigurarea conformitatii cu reglementarile privind finantarea si evaluarea activitatilor de formare.
* Primeste, verifica si gestioneaza documentatia aferenta programelor de formare (cereri, fise de inscriere, contracte, foi de prezenta, rapoarte etc.);
*Tine evidenta programelor aprobate, sesiunilor desfasurate si a participantilor;
* Asigura arhivarea documentelor conform normelor universitare si legislatiei privind formarea profesionala;
*Actualizeaza baza de date privind cursantii, lectorii si programele de formare.
* Participa la planificarea si organizarea logistica a cursurilor, atelierelor si examenelor de evaluare finala;
*Sprijina cadrele didactice si expertii formatori in pregatirea materialelor suport;
* Asigura comunicarea cu participantii la programele de formare (anunturi, orare, evaluari, certificate);
* Monitorizeaza derularea activitatilor de formare si raporteaza eventualele disfunctionalitati.
* Intocmeste rapoarte periodice privind numarul participantilor, activitatile derulate si gradul de satisfactie al cursantilor;
*Colaboreaza cu facultatile si partenerii externi implicati in formare;
* Sprijina promovarea programelor de formare pe canalele interne si externe ale universitatii.
Desfasurarea concursului va avea loc la sediul USVT, cladirea Rectorat, Calea Aradului, nr.119, Timisoara, jud.Timis, conform calendarului de desfasurare al concursului.
Informatiile privind concursul se obtin la Compartimentul Personal, telefon +0256277156, e-mail: [email protected] sau pe site-ul universitatii www.usvt.ro.
CALENDARUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI
Nr. Etapa Sala Data
1. Depunerea dosarelor de concurs
Compartiment Personal 26.11.2025-10.12.2025, ora 08:00-15:00
2. Selectia dosarelor de concurs Compartiment Personal 12.12.2025, ora 14:00
Afisarea rezultatelor privind selectia dosarelor Avizierul si site-ul universitatii 12.12.2025, ora 15:00
Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor Compartiment Personal 12.12.2025-15.12.2025,
ora 15:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor
Avizierul si site-ul universitatii 15.12.2025, ora 16:00
3. Proba scrisa Sala Conferinta Rectorat Holul Aulei 18.12.2025, ora 08:00-10:00
Afisarea rezultatelor probei scrise Avizierul si site-ul universitatii 18.12.202, ora 11:00
Depunerea contestatiilor privind proba scrisa Compartiment Personal 18.12.2025-19.12.2025,
ora 11:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor Avizierul si site-ul universitatii 19.12.202, ora 12:00
4. Proba interviu Sala Conferinta Rectorat Holul Aulei 19.12.202, ora 13:00
Afisarea rezultatelor interviului Avizierul si site-ul universitatii 19.12.2025, ora 15:00
Depunerea contestatiilor privind interviul Compartiment Personal 19.12.2025-22.12.2025, ora 15:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor Avizierul si site-ul universitatii 22.12.2025, ora 16:00
5. Afisarea rezultatelor finale Avizierul si site-ul universitatii 22.12.2025, ora 16:00
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.