In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare Vezi joburi similare
P

Referent de Specialitate I/A – 1/2 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Contractor
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Institutul de Statistica Matematica si Matematica Aplicata ,,Gh. Mihoc - C. Iacob" al Academiei Romane Expira in 2025-12-16
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Institutul de Statistica Matematica si Matematica Aplicata ,,Gh. Mihoc - C. Iacob" al Academiei Romane scoate la concurs un post de
Referent de specialitate grad I A cu 1/2 norma (cu atributii CFPP)
In temeiul prevederilor Hotararii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Institutul de Statistica Matematica si Matematica Aplicata ,,Gh. Mihoc - C. Iacob" al Academiei Romane organizeaza la sediul sau din Calea 13 Septembrie, nr. 13, Sector 5, Bucuresti, concurs pentru ocuparea pe o perioada determinata a unui post vacant cu 1/2 norma, de referent de specialitate I/A (cu atributii CFPP), in cadrul Departamentului Financiar-Contabil-Secretariat.
I Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
* are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
* cunoaste limba romana, scris si vorbit;
* are varsta minima reglementata de prevederile legale;
* are capacitate deplina de exercitiu;
* are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
* indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
* nu a fost condamnat(a) definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.


II Conditii specifice de participare la concurs:
* Studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta sau studii in sistemul Bologna si master in contabilitate;
* Vechimea minimum 10 ani in specialitatea studiilor si minim 8 ani in institutii publice;
* Experienta pe proiecte cu finantare externa constituie un avantaj;
* Cunostinte achizitii publice, dovedite prin certificare :
- competente IT: operare PC (MS Office, operare baze de date, navigare Internet), ForExe Bug, REVISAL.


III Dosarul de inscriere la concurs
In conformitate cu prevederile art. 35 din H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, dosarul de inscriere la concurs va contine urmatoarele documente:


1. OPIS IN DOUA EXEMPLARE
2. formular de inscriere la concurs
3. copia actului de identitate;
4. copia carnetului de munca/ raport salariat REVISAL si adeverinta care atesta vechimea in munca, dupa caz;
5. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
6. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult sase luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
7. cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale (candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data primei probe a concursului);
8. fisa de aptitudine eliberata de medicul de familie/medicina muncii
9. curriculum vitae EUROPASS.


Actele prevazute la pct. 2), 3), 4) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul sau in copii legalizate. Celelalte documente se vor depune numai in original.
Depunerea dosarului de inscriere la concurs fara unul sau mai multe acte mentionate mai sus, atrage respingerea participarii la concurs a candidatului.
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii admisi la cea precedenta.


Dosarele de concurs se depun pana in data de 17.12.2024 ora 12 la secretariatul institutului si pe format electronic la adresa mai jos mentionata. Informatii suplimentare se pot obtine la telefonul 021/318.24.33 la adresa de e-mail: [email protected] pe website: ismma.ro persoana de contact - Mihaela Botis


Tipul probelor de concurs: proba scrisa si interviu.
Etapele si calendarul concursului:
03.12.2025- 16.12.2025 ora 1200 - depunerea dosarelor de inscriere la concurs (etaj 4 camera 4316)
17.12.2025 - selectie dosare, dupa ora 1600 - afisare rezultate selectie dosare
18.12.2025 orele 930 - 1500 - depunere contestatii si afisare rezultate dupa ora 16
19.12.2025 ora 1000 - 1300, sustinere proba scrisa, (etaj 4 camera 4331) dupa ora 1600 - afisare rezultate
22.12.2025 orele 930 - 1400 - depunere contestatii
23.12.2025 solutionare contestatii si afisare rezultate contestatii dupa ora 1600
24.12.2025 - ora 1200, - sustinere interviu, (etaj 4 camera 4331) dupa ora 1600 - afisare rezultate
29.12.2025 - orele 930 - 1200 depunere contestatii proba interviu si rezultate contestatii ora 16
30,12.2025 ora 1500 - afisare rezultate finale


BIBLIOGRAFIE
* Legea 752/2001 privind organizarea si functionarea Academiei Romane;
* Legea nr. 82/1991 a contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia;
* OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;
* Ordinul ministrului finantelor publice 2021/2013 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutii publice si instructiuni de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005;
* Ordinul ministrului finantelor publice nr.720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice autonome
* Legea finantelor publice nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare ( L. 270/2013);
* Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
* Decret nr 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operatiunilor de casa;
* Hotararea Guvernului nr 518 din 10 iulie 1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Hotararea Guvernului nr 714 din 13 septembrie 2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii, in cadrul localitatii, in interesul serviciului , cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordin 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005;
* Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare.
* Ordinul nr. 517/2016 din 13 aprilie 2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile
* Legea 98/2016 privind achizitiile publice;
* Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, cu modificarile si completarile ulterioare;
* OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare;
* OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate cu modificarile si completarile ulterioare;
* Hotararea Guvernului nr.79/2003 privind infiintarea pe langa Academia Romana si unitatile din subordinea sa a unor activitati finantate integral din venituri proprii;


TEMATICA :
1.Organizarea contabilitatii, exercitarea controlului financiar preventiv, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la:
Operatiuni supuse CFP
Documente ptr exercitarea controlului financiar preventiv
Contabilitatea activelor fixe; Inregistrarea amortizarii;
Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
Contabilitatea decontarilor cu personalul; Decont extern;
Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
2.Inventarierea patrimoniului institutiilor publice
3.Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate, pastrarea si arhivarea lor
4.Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evident si raportarea angajamentelor bugetare si legale
5.Finantarea si baza materiala
6.Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.
7.Incadrarea si salarizarea personalului
8. REVISAL


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Referent de Specialitate I/A – 1/2 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts