Referent de specialitate în învățământ S II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Referent de specialitate în învățământ S II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Universitatea de Stiintele Vietii ,,Regele Mihai I" din Timisoara Expira in 2025-12-10
Locatie
Timis
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
1 post - Referent de specialitate (Referent de specialitate in invatamant) S II
Conditii generale:
* are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
* cunoaste limba romana, scris si vorbit;
* are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
* indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
* nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
* nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
* nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice:
* Studii: studii superioare absolvite cu diploma de licenta si diploma de master in domeniul Stiintelor vietii
* Vechime in munca: minimim 4 ani intr-o institutie de invatamant superior.
* Vechime in domeniul/specialitatea postului: minimim 4 ani intr-o institutie de invatamant superior.
* Cunostinte de operare pe calculator (necesitate si nivel): Utilizarea aplicatiilor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - nivelul mediu.
* Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere): engleza si franceza - nivel mediu;
* Abilitati, calitati si aptitudini necesare: cunoasterea cadrului legal privind studiile universitare de doctorat si abilitarea; excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala; capacitate foarte buna de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor.
Atributiile postului:
* Colecteaza, clasifica si prelucreaza informatiile necesare activitatii scolilor doctorale;
* Participa la colectarea datelor si intocmirea rapoartelor de autoevaluare realizate in scopul evaluarii periodice sau a acreditarii scolilor doctorale/domeniilor de doctorat;
* Raspunde de respectarea documentatiei sistemului de management integrat aplicabil pentru IOSUD-USVT (platforma M4U);
* Intocmeste corespondenta cu conducatorii stiintifici ai institutiilor partenere interne si externe (inclusiv cotutela);
* Concepe rapoarte pentru conducerea ierarhica;
* Participa la organizarea protocolului pentru activitati la nivel de secretariat CSUD;
* Isi actualizeaza permanent cunostintele in ceea ce priveste legislatia in domeniul educatiei, a studiilor universitare de doctorat si a obtinerii abilitarii;
* Elaboreaza si actualizeaza proceduri interne, metodologii si regulamente IOSUD-USVT;
* Monitorizeaza indicatorii de performanta ai programelor doctorale si elaboreaza rapoarte de evaluare a IOSUD-USVT;
* Pastreaza secretul de serviciu si confidentialitatea datelor la care are acces;
* Indeplineste orice alte atributii dispuse de Conducerea Universitatii si Directorul CSUD in legatura cu activitatea postului, conform pregatirii profesionale;
* Pastreaza relatia cu AUF;
* Utilizarea platformelor de comunicare/colaborare online (ex. Zoom, Google Meets, Microsoft Teams, etc.);
* Utilizarea platformelor institutionale (platforme de gestionare a studentilor doctoranzi, exemplu MEC, UEFISCDI, RMU,).
CALENDARUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI
Nr. Etapa Sala Data
1. Depunerea dosarelor de concurs
Compartiment Personal 26.11.2025-10.12.2025, ora 08:00-15:00
2. Selectia dosarelor de concurs Compartiment Personal 12.12.2025, ora 14:00
Afisarea rezultatelor privind selectia dosarelor Avizierul si site-ul universitatii 12.12.2025, ora 15:00
Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor Compartiment Personal 12.12.2025-15.12.2025,
ora 15:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor
Avizierul si site-ul universitatii 15.12.2025, ora 16:00
3. Proba scrisa Sala Conferinta Rectorat Holul Aulei 18.12.2025, ora 08:00-10:00
Afisarea rezultatelor probei scrise Avizierul si site-ul universitatii 18.12.202, ora 11:00
Depunerea contestatiilor privind proba scrisa Compartiment Personal 18.12.2025-19.12.2025,
ora 11:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor Avizierul si site-ul universitatii 19.12.202, ora 12:00
4. Proba interviu Sala Conferinta Rectorat Holul Aulei 19.12.202, ora 13:00
Afisarea rezultatelor interviului Avizierul si site-ul universitatii 19.12.2025, ora 15:00
Depunerea contestatiilor privind interviul Compartiment Personal 19.12.2025-22.12.2025, ora 15:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor Avizierul si site-ul universitatii 22.12.2025, ora 16:00
5. Afisarea rezultatelor finale Avizierul si site-ul universitatii 22.12.2025, ora 16:00
Informatiile privind concursul se obtin la Compartimentul Personal, telefon +0256277156, e-mail: [email protected] sau pe site-ul universitatii www.usvt.ro.
Desfasurarea concursului va avea loc la sediul USVT, cladirea Rectorat, Calea Aradului, nr.119, Timisoara, jud.Timis, conform calendarului de desfasurare al concursului.
Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform model;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului; (adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii);
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) certificatului medical eliberat de catre medicul specialist de medicina muncii, pe formular specific, conform prevederilor Ordinului nr. 4.060/1.502/2024 privind aprobarea modului de acordare a avizelor medicale pentru exercitarea functiilor didactice de predare sau didactice auxiliare si a modelului de certificat medical pentru incadrarea intr-o functie didactica de predare sau didactica auxiliara din invatamantul superior.
Toate documentele enumerate mai sus sunt obligatorii pentru inscrierea la concurs. Lipsa unui sau mai multor documente duce la respingerea dosarului de concurs.
BIBLIOGRAFIA
1. Carta USVT;
2. Legea invatamantului superior nr.199/2023 cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Standardele ARACIS pentru IOSUD;
4. Regulamentul privind activitatea profesionala a studentilor in Universitatea de Stiintele Vietii ,,Regele Mihai I" din Timisoara - R040;
5. Ordinul nr. 4156/2020 din 27 aprilie 2020 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind regimul actelor de studii si al documentelor universitare in sistemul de invatamant superior;
6. Regulamentul privind regimul actelor de studii si al documentelor universitare in cadrul Universitatii de Stiintele Vietii ,,Regele Mihai I" din Timisoara - R103;
7. Ordinul nr. 6463/02.10.2023 privind stabilirea Criteriilor generale de acordare a burselor si a altor forme de sprijin material pentru studentii si cursantii din invatamantul superior de stat, invatamant cu frecventa, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Regulamentul privind acordarea burselor si a altor forme de sprijin material pentru studentii de la Universitatea de Stiintele Vietii ,,Regele Mihai I" din Timisoara - R 001;
9. Regulament privind organizarea si desfasurarea admiterii la studiile universitare de doctorat - IOSUD USVT (Cod USVT-R030) - stabileste regulile privind admiterea la doctorat in USVT;
10. Regulament privind organizarea si desfasurarea studiilor universitare de doctorat - USVT (Cod USVT-R075) - cuprinde cadrul general de functionare al doctoratului in USVT;
11. Procedura operationala de evaluare, sustinere tezei de doctorat si finalizare - USVT (Cod USVT-CSUD-PO-001) - defineste etapele sustinerii tezei de doctorat si conditiile finale de incheiere;
12. Procedura operationala privind repartizarea granturilor doctorale in cadrul IOSUD USVT (Cod USVT-CSUD-PO-004) - descrie modul de repartizare a finantarii doctoranzilor;
13. Metodologie privind organizarea si desfasurarea procesului de obtinere a atestatului de abilitare in cadrul IOSUD - Universitatea de Stiintele Vietii ,,Regele Mihai I" din Timisoara (Cod: USVT-M076) - defineste etapele procedurii administrative si stiintifice de abilitare;
14. Ordinul M.E. nr. 5552 din 16 iulie 2024 pentru aprobarea Metodologiei privind conditiile de scolarizare a romanilor de pretutindeni si a cetatenilor straini in cadrul institutiilor de invatamant superior de stat, particulare si confesionale particulare
15. Ordinul M.E. nr. 5655 din 23 iulie 2024 pentru aprobarea Metodologiei privind admiterea la studii a cetatenilor straini in ciclurile de studii universitare si in invatamantul postuniversitar, pe locuri de studii cu plata taxelor de scolarizare in valuta;
16. Ordinul M.E. nr. 3020/08.01.2024 pentru aprobarea - Regulamentului cadru privind studiile universitare de doctorat, cu modificarile si completarile ulterioare;
17. Ordinul M.E. nr. 3693/01.02.2024, pentru aprobarea Metodologiei - cadru privind organizarea admiterii in invatamantul superior in ciclurile de studii universitare de scurta durata, de licenta, de master si de doctorat;
18. Ordinul M.E.C. nr. 5229/17.08.2020 pentru aprobarea metodologiilor referitoare la acordarea atestatului de abilitare, acordarea titlului de doctor, precum si la solutionarea sesizarilor cu privire la nerespectarea standardelor de calitate sau de etica profesionala, inclusiv cu privire la existenta plagiatului, in cadrul unei teze de doctorat;
19. Ordinul M.E. nr. 3998/12.03.2024 pentru aprobarea Metodologiei de acordare a atestatului de abilitare;
20. Hotararea de Guvern nr. 305/04.04.2024 pentru aprobarea Codului-cadru de etica si deontologie universitara;
21. Ordinul M.E. nr. 4262/15.04.2024 pentru aprobarea Metodologiei privind mobilitatea academica a studentilor.
TEMATICA
* Cadrul legal al studiilor universitare de doctorat.
* Organizarea si functionarea IOSUD si a Scolilor Doctorale.
* Standardele ARACIS pentru evaluarea IOSUD.
* Proceduri interne, analiza institutionala, indicatori de performanta.
* Comunicare institutionala, etica, integritate academica.
* Protectia datelor - GDPR aplicat in mediul academic.
* Managementul documentelor si circuitul documentelor.
* Competente IT.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.