Referent de specialitate (Organizator relații) S I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Referent de specialitate (Organizator relații) S I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Universitatea de Stiintele Vietii ,,Regele Mihai I" din Timisoara Expira in 2025-12-10
Locatie
Timis
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
1 post - Referent de specialitate (Organizator relatii) S I
Conditii generale:
* are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
* cunoaste limba romana, scris si vorbit;
* are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
* indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
* nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
* nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
* nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice:
Studii: Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul Arte
Vechime in munca: min.20 ani
Vechime in domeniul/specialitatea studiilor: min. 20 ani; experienta profesionala minim 2 ani in coordonarea proiectelor educationale nonformale si antreprenoriat desfasurate la nivel local, regional si national in domeniile Stiintelor Vietii;
Certificari, programe de specializare: Manager Proiect, Formator de Formatori, absolvite cu diploma; formare in domeniul management - reprezinta un avantaj.
Cunostinte de operare pe calculator (necesitate si nivel): Digital Literacy Certification IC3
Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere): Limba engleza - nivel avansat
Abilitati, calitati si aptitudini necesare:
- Competente excelente de leadership, gestionarea calitativa a resurselor umane si materiale;
-Abilitati de comunicare, negociere si planificare strategica;
- Cunostinte despre educatia nonformala, antreprenoriat social si dezvoltare comunitara;
- Abilitati de initiere, dezvoltare si implementare de programe educationale nonformale si antreprenoriale dedicate grupurilor tinta (elevi ciclul primar, gimnazial si liceal, studenti)
-Abilitati de promovare si fundraising
Atributiile postului:
* Elaboreaza strategia de dezvoltare a centrului conform obiectivelor si misiunii universitatii in baza unui Plan de Management anual aprobat in CA al USVT;
* Planifica, implementeaza si monitorizeaza programele de educatie non-formala, antreprenoriat creativ si inovare;
* Coordoneaza activitatile curente ale centrului, inclusiv programarea evenimentelor, workshopurilor si a laboratoarelor creative;
* Monitorizeaza si evalueaza impactul proiectelor desfasurate;
* Coordoneaza personalul centrului: traineri, facilitatori, mentori, personal administrativ;
* Reprezinta centrul in relatiile cu autoritatile, finantatorii si companiile private cu potential colaborativ;
* Creeaza retele cu alti actori din ecosistemul educational si antreprenorial national si international;
* Propune activitati extracurriculare care sa completeze formarea academica a studentilor.
* Colaboreaza cu facultatile pentru implementarea activitatilor aprobate.
* Organizeaza incubatoare, hackathoane, competitii de idei si sesiuni de pitching
* Asigura vizibilitatea centrului prin campanii de promovare in randul studentilor si comunitatii academice, precum si in extern
Desfasurarea concursului va avea loc la sediul USVT, cladirea Rectorat, Calea Aradului, nr.119, Timisoara, jud.Timis, conform calendarului de desfasurare al concursului.
Informatiile privind concursul se obtin la Compartimentul Personal, telefon +0256277156, e-mail: [email protected] sau pe site-ul universitatii www.usvt.ro.
CALENDARUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI
Nr. Etapa Sala Data
1. Depunerea dosarelor de concurs
Compartiment Personal 26.11.2025-10.12.2025, ora 08:00-15:00
2. Selectia dosarelor de concurs Compartiment Personal 12.12.2025, ora 14:00
Afisarea rezultatelor privind selectia dosarelor Avizierul si site-ul universitatii 12.12.2025, ora 15:00
Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor Compartiment Personal 12.12.2025-15.12.2025,
ora 15:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor
Avizierul si site-ul universitatii 15.12.2025, ora 16:00
3. Proba scrisa Sala Conferinta Rectorat Holul Aulei 18.12.2025, ora 08:00-10:00
Afisarea rezultatelor probei scrise Avizierul si site-ul universitatii 18.12.202, ora 11:00
Depunerea contestatiilor privind proba scrisa Compartiment Personal 18.12.2025-19.12.2025,
ora 11:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor Avizierul si site-ul universitatii 19.12.202, ora 12:00
4. Proba interviu Sala Conferinta Rectorat Holul Aulei 19.12.202, ora 13:00
Afisarea rezultatelor interviului Avizierul si site-ul universitatii 19.12.2025, ora 15:00
Depunerea contestatiilor privind interviul Compartiment Personal 19.12.2025-22.12.2025, ora 15:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor Avizierul si site-ul universitatii 22.12.2025, ora 16:00
5. Afisarea rezultatelor finale Avizierul si site-ul universitatii 22.12.2025, ora 16:00
BIBLIOGRAFIA
* Theaker, A. The Public Relations Handbook. Routledge, (2001).
* Balkans Policy Research Group. Public Relations and Effective Communication - Handbook. BPRG, (2019).
* Onetiu, C. Start in antreprenoriat Editura Act si Politon, (2019)
* Carta USVT;
* Legea invatamantului superior nr.199/2023 cu modificarile si completarile ulterioare;
TEMATICA
* Comunicare si relatii publice
* Organizarea relatiilor interne si externe
* Relatii publice si promovare
* Management si organizare
* Educatie Non formala si Antreprenoriat
Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform model;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului; (adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii);
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) certificatului medical eliberat de catre medicul specialist de medicina muncii, pe formular specific, conform prevederilor Ordinului nr. 4.060/1.502/2024 privind aprobarea modului de acordare a avizelor medicale pentru exercitarea functiilor didactice de predare sau didactice auxiliare si a modelului de certificat medical pentru incadrarea intr-o functie didactica de predare sau didactica auxiliara din invatamantul superior.
Toate documentele enumerate mai sus sunt obligatorii pentru inscrierea la concurs. Lipsa unui sau mai multor documente duce la respingerea dosarului de concurs.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.