P

Referent de specialitate (Specialist în relaţii publice) S III - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Timisoara
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Universitatea de Stiintele Vietii ,,Regele Mihai I" din Timisoara Expira in 2025-12-10
Locatie
Timis
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

1 post - Referent de specialitate (Specialist in relatii publice) S III
Conditii generale:
* are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
* cunoaste limba romana, scris si vorbit;
* are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
* indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
* nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
* nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
* nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice:
Studii: Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul Stiintelor Vietii
Vechime in domeniul/specialitatea postului: minim 1 an
Certificari, programe de specializare: certificat engleza - nivel B2, IC3-nivel mediu
Cunostinte de operare pe calculator (necesitate si nivel): pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu;
Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere): Engleza-B2
Abilitati, calitati si aptitudini necesare:
Aptitudini profesionale si tehnice
* Capacitatea de a organiza si coordona evenimente Erasmus+ internationale - conferinte, Staff Week-uri, Erasmus Days;
* Aptitudini de gestionare a bazelor de date si a platformelor Erasmus+ (ex. Beneficiary Module);
* Abilitatea de a redacta texte clare, coerente si adaptate publicului international;
* Cunostinte de protocol si eticheta diplomatica, necesare in relatiile cu partenerii externi.
Aptitudini de comunicare si relationare
* Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa, atat in limba romana, cat si in engleza;
* Tact, empatie si diplomatie in relatiile cu partenerii straini, presa si publicul academic;
* Capacitatea de a construi si mentine relatii profesionale durabile cu universitati partenere, participanti la mobilitati si personalul universitatii;
* Spirit de echipa si colaborare, necesar pentru coordonarea activitatilor cu celelalte structuri universitare;
* Claritate si coerenta in transmiterea informatiilor si in reprezentarea institutiei in contexte publice sau internationale.
Aptitudini organizatorice si de management
* Planificare, coordonare si monitorizare eficienta a activitatilor de comunicare, evenimente si mobilitati;
* Capacitate de prioritizare si gestionare a sarcinilor multiple intr-un mediu dinamic;
* Proactivitate in identificarea si implementarea initiativelor de promovare si dezvoltare a imaginii universitatii;
* Atentie la detalii si rigoare administrativa in intocmirea documentelor si contractelor aferente mobilitatilor;
* Responsabilitate si asumare in respectarea termenelor si a procedurilor institutionale.
Calitati personale si comportamentale
* Creativitate si spirit inovator, necesare pentru elaborarea materialelor si campaniilor de promovare atractive;
* Adaptabilitate si flexibilitate in gestionarea situatiilor neprevazute si a diversitatii culturale;
* Rezistenta la stres si capacitate de lucru eficient in perioade cu volum ridicat de activitate;
* Integritate, confidentialitate si profesionalism in gestionarea informatiilor interne si a datelor participantilor;
* Entuziasm si atitudine pozitiva, orientata spre promovarea valorilor universitatii si consolidarea imaginii sale internationale;
* Orientare spre rezultate si imbunatatire continua, cu dorinta de a contribui activ la extinderea si calitatea programului Erasmus+.
Atributiile postului:
* Gestioneaza continutul digital al paginii web si al retelelor sociale dedicate programului Erasmus+.
* Monitorizeaza activitatea internationala si propune strategii de crestere a vizibilitatii a programului Erasmus+.
* Realizeaza fotografii, interviuri si articole pentru promovarea experientelor participantilor la mobilitati.
* Planifica si organizeaza evenimente tematice precum Erasmus Days, International Staff Week si alte activitati culturale.
* Coordoneaza protocolul si logistica in cadrul intalnirilor si vizitelor oficiale cu parteneri internationali.
* Contribuie la realizarea raportului anual de activitate al Biroului Erasmus+ prin furnizarea de date privind evenimentele si activitatile publice.
* Elaboreaza si difuzeaza materiale informative si promotionale privind programele Erasmus+ (pliante, afise, brosuri, bannere).
* Gestioneaza feedback-ul public si sesizarile primite pe canalele oficiale de comunicare ale Biroului Erasmus+.
* Participa la dezvoltarea imaginii internationale prin campanii de branding institutional asociate programului Erasmus+.
* Inregistreaza participantii in platforma Comisiei Europene (Beneficiary Module),
* Completeaza contractele financiare ale participantilor outgoing.
Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, conform model;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului; (adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii);
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) certificatului medical eliberat de catre medicul specialist de medicina muncii, pe formular specific, conform prevederilor Ordinului nr. 4.060/1.502/2024 privind aprobarea modului de acordare a avizelor medicale pentru exercitarea functiilor didactice de predare sau didactice auxiliare si a modelului de certificat medical pentru incadrarea intr-o functie didactica de predare sau didactica auxiliara din invatamantul superior.
Toate documentele enumerate mai sus sunt obligatorii pentru inscrierea la concurs. Lipsa unui sau mai multor documente duce la respingerea dosarului de concurs.
BIBLIOGRAFIA
1. Legea nr. 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (regulamentul general privind protectia datelor);
2. Lege nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public;
3. Regulamentul (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
4. Legea nr. 544/12.10.2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Ghidul programului Erasmus+
https://erasmus-plus.ec.europa.eu/ro/erasmus-programme-guide
6. Procedura operationala pentru derularea mobilitatilor outgoing pentru personal, sta si stt, pentru proiectele Erasmus+ KA131 cu tarile membre ale UE si KA171 cu tarile partenere
https://usab-tm.ro/utilizatori/calitate/file/proceduri/USVT_PRI_PO01 _ed 1 rev 0 07_11_25.pdf
7. Procedura operationala pentru derularea mobilitatilor incoming pentru personal, sta si stt, pentru proiectele Erasmus+ KA131 cu tarile membre ale UE si KA171 cu tarile partenere
https://usab-tm.ro/utilizatori/calitate/file/proceduri/pri-po/USVT_PRI_PO02 _ed 1 rev 0 07_11_25.pdf
8. Procedura operationala privind derularea mobilitatilor sms/smp outgoing (KA 131 si KA 171 )
https://usab-tm.ro/utilizatori/calitate/file/proceduri/pri-po/USVT_PRI_PO03 _ed 1 rev 0 07_11_25.pdf
9. Procedura operationala privind recunoasterea stagiilor efectuate in cadrul programului Erasmus+ sms/smp (KA 131 si KA 171 )
https://usab-tm.ro/utilizatori/calitate/file/proceduri/pri-po/USVT_PRI_PO04 _ed 1 rev 0 07_11_25.pdf
10. Procedura operationala privind recunoasterea stagiilor efectuate in cadrul programului Erasmus+ sms/smp (KA 131 si KA 171 )
https://usab-tm.ro/utilizatori/calitate/file/proceduri/pri-po/USVT_PRI_PO04 _ed 1 rev 0 07_11_25.pdf
11. Procedura operationala privind organizarea mobilitatilor in cadrul programului Erasmus+
https://usab-tm.ro/utilizatori/calitate/file/proceduri/pri-po/USVT_PRI_PO05 _ed 1 rev 0 07_11_25.pdf
12. Procedura operationala privind derularea mobilitatilor sms/smp incoming (KA 131 si KA 171)
https://usab-tm.ro/utilizatori/calitate/file/proceduri/pri-po/pri-po-006/USVT_PRI_PO06 _ed 1 rev 0 07_11_25.pdf
13. Strategia de internationalizare Universitatea de Stiintele Vietii ,,Regele Mihai I" din Timisoara Perioada: 2025-2030
https://www.usab-tm.ro/utilizatori/universitate/file/rel_int/STRATEGIA DE INTERNATIONALIZARE USVT 2025-2030.pdf
14. Regulament privind organizarea, desfasurarea si recunoasterea mobilitatilor in cadrul programului ERASMUS+
https://www.usab-tm.ro/utilizatori/calitate/file/regulamente/r049/R049 ed 2 rev 0_03_06_2020.pdf
15. Carta universitara Universitatea de Stiintele Vietii ,,Regele Mihai I" din Timisoara
https://usab-tm.ro/utilizatori/universitate/file/Carta Universitara USV Timisoara.pdf
16. Erasmus policy statement
https://erasmus.usab-tm.ro/wp-content/uploads/2021/05/Erasmus-Policy-Statement-2021-2027-1.pdf
17. Erasmus charter for higher education 2021-2027
https://erasmus.usab-tm.ro/wp-content/uploads/2021/05/Erasmus-Charter-for-Higher-Education-2021-2027.pdf


TEMATICA
* Procedura privind elaborarea documentelor ce contin date cu caracter personal
* Obiectivele programului Erasmus+
* Responsabilii care pun in aplicare programele Erasmus+
* Proiecte de mobilitate pentru studentii si personalul din invatamantul superior
* Procedura privind elaborarea contractelor financiare ale participantilor in cadrul mobilitatilor outgoing pentru personal de tip STA si STT
* Procedura privind elaborarea contractelor financiare ale participantilor in cadrul mobilitatilor outgoing pentru studenti de tip SMS si SMP
* Procesul de redactare al raportului anual de activitate al Biroului Erasmus+
* Procedura privind promovarea imaginii internationale a universitatii
* Procesul de organizare al evenimentelor tematice in vederea promovarii internationale
* Gestionarea Beneficiary Module, platforma Comisiei Europene
* Gestionarea feedback-ului public si a sesizarile transmise pe cai de comunicare oficiala Biroului Erasmus+
* Regulament privind organizarea, desfasurarea si recunoasterea mobilitatilor in cadrul programului ERASMUS+
CALENDARUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI
Nr. Etapa Sala Data
1. Depunerea dosarelor de concurs
Compartiment Personal 26.11.2025-10.12.2025, ora 08:00-15:00


2. Selectia dosarelor de concurs Compartiment Personal 12.12.2025, ora 14:00
Afisarea rezultatelor privind selectia dosarelor Avizierul si site-ul universitatii 12.12.2025, ora 15:00
Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor Compartiment Personal 12.12.2025-15.12.2025,
ora 15:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor
Avizierul si site-ul universitatii 15.12.2025, ora 16:00
3. Proba scrisa Sala Conferinta Rectorat Holul Aulei 18.12.2025, ora10:00-12:00
Afisarea rezultatelor probei scrise Avizierul si site-ul universitatii 18.12.202, ora 13:00
Depunerea contestatiilor privind proba scrisa Compartiment Personal 18.12.2025-19.12.2025,
ora 13:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor Avizierul si site-ul universitatii 19.12.202, ora 14:00
4. Proba interviu Sala Conferinta Rectorat Holul Aulei 19.12.202, ora 14:30
Afisarea rezultatelor interviului Avizierul si site-ul universitatii 19.12.2025, ora 15:30
Depunerea contestatiilor privind interviul Compartiment Personal 19.12.2025-22.12.2025, ora 15:30
Afisarea rezultatelor contestatiilor Avizierul si site-ul universitatii 22.12.2025, ora 16:00
5. Afisarea rezultatelor finale Avizierul si site-ul universitatii 22.12.2025, ora 16:00
Informatiile privind concursul se obtin la Compartimentul Personal, telefon +0256277156, e-mail: [email protected] sau pe site-ul universitatii www.usvt.ro.
Desfasurarea concursului va avea loc la sediul USVT, cladirea Rectorat, Calea Aradului, nr.119, Timisoara, jud.Timis, conform calendarului de desfasurare al concursului.


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Referent de specialitate (Specialist în relaţii publice) S III - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts