Responsabil monitorizare si evaluare - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Responsabil monitorizare si evaluare - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria Municipiului Medgidia, judetul Constanta Expira in 2025-12-12
Locatie
Constanta
Nivel
Functii de executie
Tip
Temporar
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
Primaria Municipiului Medgidia, cu sediul in str.Decebal, nr.35, Jud.Constanta, beneficiara a ajutorului financiar nerambursabil in conditiile Programului Regional Sud-Est, organizeaza concurs de ocupare pe perioada determinata de 31 de luni, 5 ore/zi, luni - vineri, in cadrul proiectului ,,Consolidare si eficientizare energetica a Liceului tehnologic "Nicolae Titulescu" - etapa 1 Eficientizare energetica", a urmatorului post:
"Responsabil monitorizare si evaluare" (cod COR 242241) - 1 post
Cerinte minime obligatorii privind pregatirea profesionala si experienta:
- absolvent de studii superioare;
- vechime minimum 1 an in specialitatea studiilor;
- experienta minimum 1 an in implementarea de proiecte cu finantare nerambursabila;
- permis de conducere categoria B
Aptitudini necesare ocuparii postului:
- bune abilitati interpersonale si in comunicare;
- capacitate de organizare a muncii si timpului propriu;
- spirit de initiativa/capacitate de organizare a muncii in echipa;
- cunostinte de management al proiectelor;
- buna cunoastere a limbii romane;
Criterii de punctaj pentru postul antementionat:
1. Experienta profesionala - maximum 100 de puncte
2. Proba interviu - maximum 100 de puncte
1. Experienta profesionala - maximum 100 de puncte
Criterii de punctaj privind vechimea si experienta permit autoritatii contractante sa se asigure ca postul va fi ocupat de o persoana care detine calitatile, studiile si experienta minime necesare sa duca la bun sfarsit atributiile ce ii revin prin fisa postului, fara a pune in pericol implementarea proiectului (prin intarzieri in derularea activitatilor sau declararea neeligibila a unor cheltuieli din cauza inactiunii sau actiunii necorespunzatoare a ocupantului postului):
1.1. Vechime in specialitatea studiilor:
- Vechime in specialitatea studiilor mai mare de 7 ani - 20 puncte
- Vechime in specialitatea studiilor intre 5 si 7 ani inclusiv - 15 puncte
- Vechime in specialitatea studiilor intre 3 si 5 ani inclusiv - 10 puncte
- Vechime in specialitatea studiilor intre 1 si 3 ani inclusiv - 5 puncte
- Vechime in specialitatea studiilor mai mica de un 1 an - 0 puncte - candidatul este respins, aceasta fiind o cerinta minima obligatorie
1.2. Experienta in cadrul unei/unor echipei de implementare proiecte, indiferent de sursa de finantare, in care s-au implementat si raportat cel putin principiile orizontale: egalitate de gen, nediscriminare, accesibilitate pentru persoanele cu dizabilitati, dezvoltare durabila
- Experienta in minimum 10 proiecte inclusiv - 30 puncte
- Experienta in 5 - 9 proiecte - cate 3 puncte pentru fiecare proiect
- Experienta in 1 - 4 proiecte - cate 2 puncte pentru fiecare proiect
1.3. Experienta specifica in implementarea proiectelor de infrastructura care au implementat si raportat indeplinirea masurilor DNSH
- Experienta in minimum 10 proiecte inclusiv - 40 puncte
- Experienta in 5 - 9 proiecte - cate 4 puncte pentru fiecare proiect
- Experienta in 1 - 4 proiecte - cate 3 puncte pentru fiecare proiect
1.4. Competente recunoscute relationate cu postul ocupat
- Candidatul detine competente recunoscute de institutii abilitate din tara sau strainatate care il ajuta in indeplinirea cu succes a sarcinilor ce ii revin in cadrul proiectului (de ex. in domeniul achizitiilor publice, mediului, egalitatii de sanse, DNSH, dezvoltare durabila, imunizare la schimbarile climatice, masterat in domenii relationate cu activitatea de implementare a proiectului - inginerie, economic, juridic, etc) - 1-5 competente - cate 2 puncte pentru fiecare competenta demonstrate.
Candidatul poate face dovada indeplinirii criteriilor de punctaj cu orice documente pe care le considera relevante (CV datat si semnat insotit de diplome, atestate, recomandari emise de beneficiari publici si/sau privati, etc). Pentru criteriile 1.2 si 1.3 se vor preciza cel putin titlul proiectului, programul de finantare si masura/axa/domeniul de interventie al programului de finantare, precum si dovada de membru in echipa de implementare a respectivelor proiecte.
Este declarat admis la proba de selectie a dosarelor candidatul care a obtinut punctajul minim necesar de 50 de puncte.
2. Proba interviu - maximum 100 de puncte
In cadrul interviului, candidatul va raspunde la intrebarile comisiei si va face o prezentare a modului in care acesta propune monitorizarea proiectului din punct de vedere al sarcinilor ce ii revin.
Este declarat admis la proba de interviu candidatul care a obtinut punctajul minim necesar de 50 de puncte.
Punctajul minim de promovare a concursului este de 50 de puncte si se calculeaza ca medie aritmetica a celor 2 probe.
Bibliografie:
* PROGRAMUL REGIONAL SUD EST 2021-2027 - Ghidul solicitantului pentru Operatiunea B - Sprijinirea eficientei energetice in cladiri publice, inclusiv a celor cu statut de monument istoric
* Regulamentul (UE) nr. 2021/1060 al Parlamentului European si al Consiliului din 24 iunie 2021 de stabilire a dispozitiilor comune privind Fondul european de dezvoltare regionala, Fondul social european Plus, Fondul de coeziune, Fondul pentru o tranzitie justa si Fondul european pentru afaceri maritime, pescuit si acvacultura si de stabilire a normelor financiare aplicabile acestor fonduri, precum si Fondului pentru azil, migratie si integrare, Fondului pentru securitate interna si Instrumentului de sprijin financiar pentru managementul frontierelor pentru securitate interna si Instrumentului de sprijin financiar pentru managementul frontierelor si politica de vize;
* Regulamentul (UE) 2021/1058 al Parlamentului European si al Consiliului din 24 iunie 2021 privind Fondul european de dezvoltare regionala si Fondul de coeziune;
* Comunicarea Comisiei C (2021) 1054 final din 12 februarie 2021. Orientari tehnice privind aplicarea principiului de ,,a nu prejudicia in mod semnificativ" in temeiul Regulamentului privind Mecanismul de redresare si rezilienta;
* Comunicarea Comisiei (2021/C 373/01) - Orientari tehnice referitoare la imunizarea infrastructurii la schimbarile climatice in perioada 2021-2027;
* Legea nr. 372 din 13 decembrie 2005 privind performanta energetica a cladirilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul ministrului dezvoltarii, lucrarilor publice si administratiei nr. 16/2023 pentru aprobarea reglementarii tehnice ,,Metodologie de calcul al performantei energetice a cladirilor, indicativ Mc 001-2022 si anexa la acesta cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr. 121/2014 privind eficienta energetica, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr. 448 din 2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilitati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (a se vedea capitolul IV Accesibilitate), cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr. 189 din 2013 pentru aprobarea reglementarii tehnice ,,Normativ privind adaptarea cladirilor civile si spatiului urban la nevoile individuale ale persoanelor cu handicap, indicativ NP 051-2012 - Revizuire NP 051/2000";
* Programul Regional Sud-Est 2021-2027;
* Strategia nationala privind promovarea egalitatii de sanse si de tratament intre femei si barbati si prevenirea si combaterea violentei domestice pentru perioada 2021-2027;
* Conventia ONU privind drepturile persoanelor cu dizabilitati;
* Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene (2016/C 202/02);
* Strategia Uniunii Europene privind egalitatea de gen 2020-2025: O Uniune a egalitatii;
* Strategia Uniunii Europene privind drepturile persoanelor cu handicap 2021-2030: O Uniune a egalitatii;
* Strategia nationala pentru dezvoltarea durabila a Romaniei 2030.
Procedura de selectare si angajare a personalului pentru postul antementionat, presupune parcurgerea urmatoarelor etape:
Etapa I
Persoanele interesate sunt rugate sa depuna un dosar care va contine: cerere inscriere, copie carte de identitate, cazier judiciar, adeverinta medicala de la medical de familie cu mentiunea "apt pentru angajare", adeverinte vechime, CV (model Europass) si copii ale documentelor care pot dovedi indeplinirea cerintelor minime obligatorii privind pregatirea profesionala si experienta, precum si a documentelor care fac dovada indeplinirii criteriilor de punctaj de la punctul 1.Experienta profesionala, la sediul primariei municipiului Medgidia, din str.Decebal, nr.35, Compartimentul Resurse Umane, SSM si P.S.I., in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv in perioada 28.11.2025 - 12.12.2025 pana la ora 14,00.
Etapa II
Toti candidatii care indeplinesc cerintele minime obligatorii se califica pentru proba interviu. Acesta va avea loc in termen de 2 zile lucratoare de la data comunicarii rezultelor obtinute in urma solutionarii contestatiilor.
Se asigura respectarea conditiilor legale privind numarul maxim de ore lucrate si cumulul de functii.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.