M

SECRETAR ADMINISTRATIV

Companie Verificata

Adaugat: 3 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
MAERSK LOGISTICS & SERVICES ROMANIA SRL
Functia Jobului :
Administratie, personal administrativ
Industrie :
Transport si logistica
Salariu :
4.000 - 6.000 LEI/Luna
Locatie :
Constanta
Tip job :
Program Full Time
Alte locatii :
Agigea
Nivel experienta :
Nivel mediu
Vechime :
1 - 2 ani
Descriere:

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE
Gestionarea fluxului de documente(Facturi, contracte, acte aditionale, alte documente conexe din fluxul operational) de la primire până la arhivare, respectând politica de confidențialitate.
Redactarea, corectura și formatarea corespondenței oficiale, a rapoartelor și a altor documente administrative.
Organizarea și gestionarea agendei, stabilirea întâlnirilor, asigurarea logisticii pentru evenimente și conferințe.
Actualizeaza periodic conform procedurilor interne datele specifice si raportarea catre autoritatile locale (APC,ANAF, Garda de Coasta)
Monitorizarea și distribuirea corespondenței interne și externe, asigurând transmiterea promptă a informațiilor.
Gestionarea arhivei, inclusiv indexarea, sortarea și păstrarea documentelor în condiții optime.
Introducerea datelor în sisteme informatice, verificarea acurateței și actualizarea informațiilor.
Asigurarea bunei funcționări a echipamentelor de birou și a materialelor consumabile.
Pregătirea de prezentări și materiale informative pentru conducere.
Gestionarea evidenței documentelor justificative pentru decontări.
Asigurarea respectării procedurilor administrative interne.
Întocmirea de procese verbale și alte înregistrări ale ședințelor.
Gestionarea corespondenței electronice, trierea mesajelor și prioritizarea răspunsurilor.
Colaborarea cu alte departamente pentru a asigura buna desfășurare a activităților ( Finaciar, Resurse Umane, Aprovizionare, Operational)
Întocmirea de situații statistice privind fluxul de documente.
Asigurarea suportului administrativ pentru deplasări (rezervări, bilete, itinerarii).
CERINȚELE POSTULUI
Studii Superioare / Medii
Absolvirea unor cursuri de specializare în domeniu (ex: secretariat, arhivă, gestionarea documentelor) reprezintă un avantaj.
Certificat de absolvire a unui curs de operare pe calculator, cu accent pe pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).Competențe Tehnice (Cunoștințe):
Operare fluentă a sistemelor de operare Windows.
Cunoștințe avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
Competente avansate de comunicare si relationare
Cunoștințe de operare a echipamentelor de birou (imprimantă, scaner, copiator).
Cunoștințe de limbi străine (engleză)

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: SECRETAR ADMINISTRATIV
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts