secretar debutant S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
secretar debutant S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala ,,Aurelian Stanciu" Salcea, judetul Suceava Expira in 2025-12-29
Locatie
Suceava
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
ANUNT concurs pentru ocuparea postului vacant de secretar debutant S
Scoala Gimnaziala ,,Aurelian Stanciu" Salcea, judetul Suceava organizeaza concurs pentru ocuparea unui post de secretar debutant S - personal didactic auxiliar cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata, in conformitate cu Hotararea nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice si art. 30 din Legea 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare, OUG 80/2022
1. CONDITII GENERALE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris, citit si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat(a) definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
2. CONDITII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:
* Nivelul studiilor: Superioare Administratie Publica sau Drept
* Vechime in munca: minim 2 ani
3. ATRIBUTII GENERALE SPECIFICE POSTULUI (extras din fisa postului):
* Respectarea planurilor manageriale ale scolii
* Implicarea in proiectarea activitatii scolii, la nivelul compartimentului
* Cunoasterea si aplicarea legislatiei in vigoare
* Organizarea documentelor oficiale
* Intocmirea si actualizarea documentelor de studii ale elevilor
* Asigurarea evidentei ordonarii si arhivarii documentelor unitatii
* Asigurarea transparentei deciziilor din compartiment
* Realizarea planificarii calendaristice a compartimentului
* Folosirea tehnologiei informatice din dotare
* Gestionarea documentelor, inregistrarea si prelucrarea informatica a datelor in programele
* Elaborarea de proceduri operationale
* Respectarea si asigurarea fluxului informational al compartimentului
* Asigurarea interfetei privind comunicarea cu beneficiarii directi si indirecti
* Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare
* Participarea la activitati de formare profesionala si dezvoltare in cariera
* Participarea permanenta la instruirile organizate de Inspectoratul Scolar Judetean
* Planificarea activitatii compartimentului prin prisma dezvoltarii institutionale si promovarea imaginii scolii
* Indeplinirea altor atributii dispuse de seful ierarhic superior si/sau directorul, care pot rezulta din necesitatea derularii in mai bune conditii a atributiilor aflate in sfera sa de responsabilitate
* Asigurarea permanenta a legaturii cu reprezentantii comunitatii locale privind activitatea compartimentului
* Respectarea ROFUIP, ROI, a normelor si procedurilor de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU pentru toate tipurile de activitati desfasurate in cadrul unitatii de invatamant.
4. ACTE NECESARE PENTRU INSCRIEREA LA CONCURS:
- O P I S
a) Formular de inscriere la concurs conform modelului prevazut la Anexa nr. 2 din HG nr. 1.336/2022
b) Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate
c) Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz
d) Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului
e) Copia carnetului de munca/raport salariat REVISAL si adeverinta in original care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
f) Certificat de Cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar
g) Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate fizica si psihica, corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului
h) Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul National automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant;
i) Curriculum Vitae, model comun european.
PRECIZARI:
- Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii
- Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) din HG nr. 1336/2022, se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs
- In cazul in care candidatul depune o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, daca este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului
- Dosarul trebuie sa cuprinda toate documentele, in ordinea enumerata mai sus, iar filele trebuie numerotate, numarul de file va fi consemnat in opis.
NOTA: Opisul dosarului se intocmeste in 2 exemplare, un exemplar se restituie candidatului cu numar de inregistrare. Actele prevazute la lit. b), c) si d) vor fi prezentate si in original, in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
5. TEMATICA CONCURSULUI:
* Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar;
* Incadrarea personalului in invatamantul preuniversitar;
* Particularitati ale salarizarii in invatamantul preuniversitar;
* Actele de studii - tipuri, conditii de eliberare, modul de completare;
* Duplicate ale actelor de studii;
* Documente scolare;
* Cunostinte de legislatie privind emiterea si evidenta deciziilor, a adreselor oficiale si a adeverintelor;
* Arhivarea si circuitul documentelor;
* Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR, catalog electronic etc.
6. BIBLIOGRAFIA PENTRU CONCURS:
Bibliografie -(corespunzatoare postului) de secretar anexa nr. 2 la referat Conform art. 17 alin. 3 din H.G. nr. 1.336/2022
* Legea nr. 198/2023 - Legea invatamantului preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare.
* Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
* Legea nr. 16/1996 - Legea Arhivelor Nationale, republicata.
* Hotararea Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
* Ordinul ministrului educatiei nr. 5726/06.08.2024 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar (ROFUIP), cu modificarile si completarile ulterioare.
* HOTARARE Nr. 1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
* Ordinul nr. 7.930 din 23 decembrie 2024 al Ministerului Educatiei privind normele metodologice privind efectuarea concediului de odihna pentru personalul didactic, de conducere, de indrumare si control, precum si pentru personalul de cercetare din invatamantul de stat;
* Legea nr.16/1996 privind Arhivele nationale (M.O. nr.71/1996) cu modificarile si Legea 263/2010, actualizata - privind sistemul unitar de pensii publice;
* H.G. 905/2017 privind registrul General de evidenta al salariatilor;
* HOTARARE nr 732 din 04.09.2025 privind criteriile generale de acordare a burselor din invatamantul de stat;
* Regulamentul privind actele de studii si documentele scolare in invatamantul preuniversitar aprobat prin Ordinul 4634/10.06.2024;
* LEGEA nr. 190 din 18 iulie 2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal
* Contractul colectiv de munca unic la nivel de sector de activitate - invatamant preuniversitar din 2025;
* Cunostinte de legislatie privind emiterea si evidenta deciziilor;
* Arhivarea si circuitul documentelor;
* Cunostinte de utilizare a softului specific activitatii in scoli (EDUSAL, REVISAL, SIIIR)
7. PROBELE DE CONCURS:
Data postarii/publicarii anuntului 3 decembrie 2025 15.00
Data limita de depunere a dosarelor 29 decembrie 2025 12:00
Selectia dosarelor 29 decembrie 2025 14.30
Afisarea selectiei dosarelor 29 decembrie 2025 15:00
Termen limita contestatii ref la selectia dosarelor 30 decembrie 2025 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii 30 decembrie 2025 15:00
Proba scrisa 8 ianuarie 2026 12:00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 8 ianuarie 2026 16:00
Termen limita contestatii la proba scrisa 9 ianuarie 2026 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa 9 ianuarie 2026 15:00
Proba practica 15 ianuarie 2026 12:00
Afisarea rezultatelor la proba practica 15 ianuarie 2026 14:00
Termen limita contestatii la proba practica 15 ianuarie 2026 15:00
Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba practica 15 ianuarie 2025 16:00
Interviul 16 ianuarie 2026 12:00
Afisarea rezultatelor la proba de interviu 16 ianuarie 2026 13.30
Termen limita contestatii la proba de interviu 16 ianuarie 2026 14.00
Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 16 ianuarie 2025 14.30
Afisare rezultat final 16 ianuarie 2025 15:30
Dosarele se depun la secretariatul Scolii Gimnaziale ,,Aurelian Stanciu" Salcea, str. Calea Sucevei, nr. FN, loc. Salcea, jud. Suceava
Informatii suplimentare se pot obtine pe adresa de mail: [email protected], sau la numarul de telefon: 0230 529 112.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.