Secretar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Secretar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala nr. 1 Copalau, judetul Botosani Expira in 2025-12-12
Locatie
Botosani
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Scoala Gimnaziala nr. 1 Copalau, cu sediul in Sat Copalau, Com. Copalau, Str.Principala nr.1, judetul Botosani, organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post contractual conform H.G. nr.1336/28.10.2022:
1. Denumirea postului: secretar
2. Gradul profesional/ Treapta profesionala: debutant S (studii superioare)
3. Scopul principal al postului: secretariat
4. Numarul de posturi: 1(unu)
Termenul de depunere a dosarelor: 12.12.2025
Conditii generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor personae sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare:
a) Studii: absolvirea, cu diploma de licenta, a unei institutii de invatamant superior;
b) Vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului: nu necesita;
c) Vechime in munca: 2 ani;
d) Abilitati de comunicare si relationare cu publicul;
e) Capacitate de decizie rapida si eficienta;
f) Competente bune de operare pe calculator in aplicatii specifice (Microsoft Office) si cunostinte avansate de utilizare internet;
g) Disponibilitate la timp de lucru prelungit, rezistenta la stres.
Dosarele se depun online, pe e-mailul: [email protected] sau la secretariatul unitatii in perioada 27.11.2025-12.12.2025, in intervalul orar 08:00-16:00 si vor contine in mod obligatoriu urmatoarele documente:
1. Formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
2. Act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
3. Certificatul de casatorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
4. Documentele care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si documentele care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
5. Carnetul de munca, adeverinta eliberata de angajator pentru perioada lucrata (extras REVISAL), care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6. Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
7. Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medical de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
8. Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane.
9. Curriculum Vitae, model comun european.
Toate documentele se vor prezenta in original si copie in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Tematica:
1. Contractul individual de munca.
2. Actele de studii si documentele scolare in invatamantul preuniversitar.
3. Duplicate ale actelor de studii.
4. Organizarea si functionarea sistemului national de invatamant preuniversitar.
5. Elevii - drepturi, indatoriri, recompense, sanctiuni, transfer, etc.
6. Incadrarea personalului din invatamantul preuniversitar.
7. Particularitati ale salarizarii din invatamantul preuniversitar.
8. Cunostinte de legislatie privind emiterea si evidenta deciziilor, a adreselor oficiale si a adeverintelor.
9. Arhivarea si circuitul documentelor.
10. Cunostinte temeinice de gramatica si ortografie a limbii romane.
11. Cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel, etc).
12. Cunostinte de utilizare a softurilor specifice activitatii din invatamant (EDUSAL, REVISAL, SIIIR).
Bibliografia stabilita pentru concurs:
1. Legea Invatamantului Preuniversitar nr. 198/2023;
2. O.M.E. nr. 4183/ 04.07.2022 Regulamentul - cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
3. Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. H.G. 1336/28.10.2022 Regulamentul - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
5. O.M.E nr. 4050/29.06.2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic de predare, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat;
6. Legea nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii si H.G. nr. 181/28.02.2024 pentru aprobarea Normelor de aplicare a Legii nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii;
7. H.G. nr. 905/2017 privind registrul general de evidenta al salariatilor;
8. Legea 53/2003 Codul Muncii republicat cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Contractul Colectiv de Munca Unic la Nivel de Sector de Negociere Colectiva Invatamant Preuniversitar nr.1199/05.07.2023;
10. Legea nr. 367/19.12.2022 privind dialogul social cu modificarile si completarile ulterioare;
11. O.M.E.C.T.S 4576/230/2445/2011, pentru validarea fluxurilor financiare pentru cheltuieli de personal in invatamantul preuniversitar de stat;
12. O.U.G. 58/2023 privind unele masuri pentru acordarea unei prime de cariera didactica pentru personalul didactic si didactic auxiliar, precum si unei prime de cariera profesionala pentru personalul nedidactic din invatamantul de stat, suportate din fonduri externe nerambursabile;
13. O.U.G. 115/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice, penstru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene;
14. O.U.G. 128/2023 pentru unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate;
15. O.M.E. Nr. 4634 din 10 iunie 2024 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar;
16. ORDIN M.E.N.C.S. nr. 4742/10.08.2016 pentru aprobarea Statului elevului;
17. LEGEA nr.16/02.04.1996, republicata, Legea Arhivelor Nationale;
18. Fisa postului.
Concursul se organizeaza la sediul Scolii Gimnaziale nr.1 Copalau, str. Principala nr.1 Copalau, Com. Copalau si consta in:
Nr crt Activitati Data si ora
1. Publicarea anuntului 26.11.2025
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs 27.11.2025-12.12.2025
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 12.12.2025 ora 12:00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 12.12.2025 ora 14:00
5. Sustinerea probei scrise 15.12.2025 ora 9:00-11:00
6. Afisarea rezultatului probei scrise 15.12.2025 ora 12:00
7. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 15.12,2025 interval orar 12:00-15:00
8. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 15.12.2025 ora 16.00
9. Sustinerea probei practice 16.12.2025 ora 08:00
10. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea probei practice 16.12.2025 ora 10:00
11. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei practice 16.12.2025 interval orar 10:00-12:00
12. Afisarea rezultatatului solutionarii contestatiilor 16.12.2025 ora 12.00
13. Sustinerea interviului 16.12.2025 ora 12.30
14. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 16.12.2025 ora 14.00
15. Depunerea contestatiilor privind rezultatele interviului 16.12.2025 interval orar 14:00-15:00
16. Afisarea rezultatatului solutionarii contestatiilor 16.12.2025 ora 16.00
17. Afisarea rezultatului final al concursului 16.12.2025 ora 16.00
Date de contact: Musteata Gabriel - telefon 0743411683
Candidatii se vor prezenta avand asupra lor actul de identitate.
In conformitate cu art. 54 din Regulamentul-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, aprobat prin H.G. nr. 1336/2022:
(1)In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul selectiei dosarelor, comisia de solutionare a contestatiilor verifica indeplinirea de catre candidatul contestatar a conditiilor pentru participare la concurs in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.
(3)In situatia contestatiilor formulate fata de rezultatul probei scrise, probei practice sau al interviului, comisia de solutionare a contestatiilor analizeaza lucrarea sau consemnarea raspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor.
Rezultatele finale se afiseaza la sediul Scolii Gimnaziale nr.1 Copalau precum si pe pagina de internet a acesteia, la sectiunea special creata in acest scop, prin specificarea mentiunii ,,admis" sau ,,respins".
DIRECTOR,
Prof. Gabriel Musteata
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.