P

Secretar șef I S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Arad
Tip job :
Program Full Time
Descriere:


Liceul Tehnologic ,,Regina Maria", judetul Arad Expira in 2025-12-11
Locatie
Arad
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Liceul Tehnologic ,,Regina Maria" Arad, cu sediul in localitatea Arad, Strada Miorita, nr. 9/A, Arad, judetul Arad, organizeaza concurs pentru ocuparea postului vacant de secretar sef - perioada nedeterminata, gradatia I S, post contractual, conform H.G. nr. 1336 / 08.11 .2022, 1 norma:
1. Nivelul postului: conducere
2. Denumirea postului: secretar sef
3. Numarul de posturi: 1 post norma intreaga
4. Gradul/Treapta profesionala: I S
5. Scopul principal a1 postului: activitati de secretariat si resurse umane
6. Numarul de posturi: 1 norma
7. Program de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/saptamana


Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) cerere/formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut, adresata conducatorului institutiei publice organizatoare
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/ extras Revisal;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.


Actele prevazute in dosarul de concurs vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii autenticitatii acestora.
Dosarele de concurs se depun la sediul unitatii din Arad, Strada Miorita, nr. 9/A, judetul Arad, compartimentul secretariat, telefon: tel. 0257-262762, email: [email protected]
Termenul limita de depunere a dosarelor: (10 zile lucratoare de la afisare anunt): 11.12.2025, ora 12.00.


Conditiile generale de participare prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022:
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la
Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene; b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/201'9 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului national de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. (h).


Pentru participarea la concurs candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii specifice:
1. Studii superioare de specialitate
2. Vechime in invatamant: minim 5 ani
3. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: munca in echipa
4. Disponibilitate pentru program flexibil
5. Competente IT, operare PC (Office, Word, Excel, operare baze de date, navigare internet);
6. Abilitati de comunicare, relationare si invatare;
7. Capacitatea de gestionare a timpului si prioritatilor;
8. cunostinte de utilizare a aplicatiilor EDUSAL, REVISAL, REGES - ONLINE, FORMULARE;
9. Efectueaza sarcinile, atributiile, responsabilitatile din fisa postului.


PROBELE DE CONCURS:
1. Selectie de dosare
2. Proba scrisa
3. Proba interviu


Bibliografie pentru concursul de ocupare a postului de secretar sef I S


1. Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. O.M.E. nr.5.726/06.08.2024 privind aprobarea Regulamentului - cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea - cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. O.U.G. nr. 128/28.12.2023 privind unele masuri referitoare la salarizarea personalului din invatamant si alte sectoare de activitate bugetara;
6. Contractul Colectiv de Munca Unic la Nivel de Sector de Activitate Invatamant Preuniversitar, inregistrat la M.M.F.T.S.S. - U.P.D.S.P.S. Nr. 1.104/09.07.2025.
7. O.M.E. nr. 7.930/23.12.2024 pentru aprobarea Normelor metodologie privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat;
8. H.G. nr. 1.336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovarea in grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
9. H.G. nr. 905/2017 privind Registrul general de evidenta al salariatilor REVISAL, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. H.G. nr. 295/27.03.2025 - REGES - ONLINE;
11. O.M.E. nr. 4.634/10.06.2024 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar de stat;
12. Legea nr. 360/2023 privind sistemul unitar de pensii publice;
13. Legea nr. 16/02.04.1996 (republicata) Legea Arhivelor Nationale;
14. Legea nr. 190/18.07.2018 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal;
15. Norme metodologice privind acordarea concediului de odihna pentru personalul didactic emise in aplicarea prevederilor Legii nr. 198/2023 - Legea Invatamantului Preuniversitar;
ORDIN nr. 600 din 20 aprilie 2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice cu modificarile si completarile ulterioare.


Tematica pentru concurs secretar sef I S


1. Organizarea si functionarea sistemului national de invatamant preuniversitar;
2. Incadrarea si salarizarea personalului didactic, didactic auxiliar si nedidactic din invatamantul preuniversitar;
3. Particularitati ale salarizarii din invatamantul preuniversitar;
4. Incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca;
5. Cunostinte de legislatie privind emiterea si evidenta deciziilor, a adreselor oficiale si a adeverintelor;
6. Acte de studii, duplicate si documente scolare in invatamantul preuniversitar - tipuri, mod de completare, conditii de eliberare;
7. Arhivarea si circuitul documentelor;
8. Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, REGES - ONLINE, FORMULARE;
9. Contractul individual de munca;
10. Incadrarea personalului didactic, didactic auxiliar si nedidactic;
11. Acte de studii si documente scolare;
12. Cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel, etc)
13. Functiile didactice, didactice auxiliare si nedidactice;
14. Cunostinte generale de gramatica si ortografie a limbii romane.


Calendar concurs:
Concursul se va desfasura in perioada 27.11.2025 - 23.12.2025 la sediul liceului si va consta din: Data limita de depunere dosar este 11.12.2025, pana la ora 12.00
Evaluarea dosarelor depuse de candidati si afisarea rezultatelor selectiei dosarelor in data de 15.12.2025, ora 12
Depunerea eventualelor contestatii la evaluarea dosarelor in data de 15.12.2025, pana la ora 14.00
Afisarea rezultatelor contestatiilor de la evaluarea dosarelor in data de 16.12.2025, ora 12.00
Proba scrisa va avea loc in data de 19.12.2025, ora 9.00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa in data de 19.12.2025, ora 14.00
Depunerea eventualelor contestatii la proba scrisa in data de 19.12.2025, intre orele 14.00-16.00
Afisarea rezultatelor contestatiilor de la proba scrisa in data de 22.12.2025, ora 12.00
Proba interviu va avea loc in data de 23.12.2025, ora 9.00
Afisarea rezultatelor probei interviu in data de 23.12.2025, ora 12.00
Depunerea eventualelor contestatii la proba interviu in data de 23.12.2025, intre orele 12:30-14:00
Afisarea rezultatelor finale in data de 23.12.2025, ora 16:00.


Toate etapele concursului se vor desfasura la sediul Liceul Tehnologic ,,Regina Maria" Arad, din Arad, Strada Miorita nr. 9/A.
NOTA:
- Conform H.G. 1336 / 08.11.2022 sunt declarati admisi candidatii care au obtinut minim 50 puncte la fiecare proba;
- Candidatii pot contesta numai propriile lucrari.
Relatii suplimentare detaliate privind tematica concursului, fisa postului, documentele necesare inscrierii se gasesc pe site-ul www.liceulcfrarad.ro/https://sgrmar.ro/ si/sau la sediul institutiei angajatoare: Arad, Strada Miorita nr. 9/A., judet Arad, cod postal 310275, CIF 52545345, tel. 0257-262762. Locul de desfasurare al concursului - sediul unitatii scolare din Arad, Strada Miorita nr. 9/A..
Dosarele de concurs se vor depune in perioada 28.11.2025-11.12.2025, in intervalul orar 9:00-14:00 la secretariatul unitatii scolare.


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Secretar șef I S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts