SECRETAR SEF - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
SECRETAR SEF - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 4 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
SCOALA GIMNAZIALA NR. 4 LUGOJ, JUDETUL TIMIS Expira in 2025-12-30
Locatie
Timis
Nivel
Functii de conducere
Tip
Temporar
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
A N U N T
Scoala Gimnaziala Nr. 4 Lugoj, cu sediul in Lugoj, Str. Vlad Victor Delamarina nr.21, judetul Timis, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual temporar vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectand prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 156/2024, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: Secretar sef
NUMARUL POSTURILOR: 1 post temporar vacant
NIVELUL POSTULUI: functie conducere
COMPARTIMENT/STRUCTURA: Secretariat
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: determinata
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt:
* Studii: superioare
* Vechimea minima in munca: 3 ani
* Vechime minima in domeniul studiilor: 3 ani
* Competente IT, operare PC (Office, Word, Excel, operare baze de date, navigare internet)
* Abilitati de comunicare, relationare si invatare
* Capacitate de gestionare a timpului si prioritatilor.
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
Nr. crt. Activitati Data
1. Publicarea anuntului 09.12.2025
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Scoala Gimnaziala Nr. 4 Lugoj, cu sediul in Lugoj, Str. Vlad Victor Delamarina nr.21, judetul Timis, 30.12.2025, ora 10.00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 30.12.2025, ora 10.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 30.12.2025, ora 12.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 31.12.2025, ora 09.00-10.00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 31.12.2025, ora 11.00
7. Sustinerea probei scrise 12.01.2026, ora 10.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 12.01.2026, ora 15.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 13.01.2026, ora 10.00-12.00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 13.01.2025, ora 15.00
11. Sustinerea probei practice 15.01.2026, ora 10.00
12. Afisarea rezultatului probei practice 15.01.2025, ora 13.00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei practice 15.01.2026, ora 13.00-14.00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 15.01.04.2025, ora 16.00
15. Sustinerea interviului 16.01.2026, ora 10.00
16. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 16.01.2025, ora 12.00
17. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 16.01.2026, ora 12.00-13.00
18. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 16.01.2026, ora 14.00
19. Afisarea rezultatului final al concursului 16.01.2025, ora 16.00
________________________________________
BIBLIOGRAFIA
la concursul organizat in vederea ocuparii postului temporar vacant
* 1.Legea 198/2023- Legea invatamantului preuniversitar cu modificarile si completarile ulterioare;
* 2. O.M.E. 5.726/2024 Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de
* invatamant preuniversitar publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 795 din. 12 august 2024
* 3. Legea 153/2017- privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu
* modificarile si completarile ulterioare
* 4. H.G. Nr. 1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice- privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a conditiilor de promovare in grade sau trepte profesionale a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile uletrioare ;
* 5. ORDIN Nr. 7.930/2024 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat
* 6. Legea 263/2010 - privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile
* ulterioare
* 7. Ordin 4511/2017 pentru aprobarea Normelor metodologice privind procurarea , pastrarea,
* folosirea, scoaterea din uz si casarea sigiliilor si a timbrului sec cu stema Romaniei din sistemul
* national de invatamant preuniversitar de stat , cu modificarile si completarile ulterioare
* 8.H.G. 905/2017 privind Registrul general de evidenta al salariatilor;
* 9.Legea 53/2003 Codul Muncii, republicat, cu modificarile si completarile ulterioare;
* 10. Regulament din 10 iunie 2024 privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar publicat in Monitorul Oficial nr. 706 din 19 iulie 2024
* 11. Legea 16/1996 Legea Arhivelor Nationale, republicata la 22.04.2014
* 12.Ordin Nr. 6876 din 22 decembrie 2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind salarizarea prin plata cu ora pentru personalul didactic de predare, de conducere, de indrumare si control, precum si pentru cadrele didactice metodiste din unitatile de invatamant preuniversitar de stat si unitatile conexe
* 13. Ordin privind aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor - Nr.5518 / 2024 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din invatamantul preuniversitar , cu modificarile si completarile ulterioare
TEMATICA
la concursul organizat in vederea ocuparii postului temporar vacant
1. Contractul individual de munca;
2. Actele de studii si documentele scolare in invatamantul preuniversitar;
3. Organizarea si functionarea sistemului national de invatamant preuniversitar;
4. Incadrarea personalului din invatamantul preuniversitar;
5. Particularitati ale salarizarii din invatamantul preuniversitar;
6. Protectia informatiilor clasificate: definitii, informatii cu caracter de secret de serviciu;
7. Cunostinte de legislatie privind emiterea si evidenta deciziilor, a adreselor oficiale si a
adeverintelor;
8. Arhivarea si circuitul documentelor;
9. Cunostinte generale de gramatica si ortografie a limbii romane;
10. Cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel, etc);
11. Cunostinte de utilizare a softului specific activitatii in scoli (EDUSAL, REVISAL, SIIIR).
Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei, tel 0256/353.802
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.