P

SECRETAR ȘEF - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Timisoara
Tip job :
Program Full Time
Descriere:


Scoala Gimnaziala ,,Anisoara Odeanu" Lugoj, judetul Timis Expira in 2025-12-17
Locatie
Timis
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Scoala Gimnaziala Anisoara Odeanu Lugoj, in conformitate cu Hotararea nr. 1.336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice si art. 30 din Legea 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare, OUG 156 din 2024 art, ( 2) alin (1) OUG 80/2022 organizeaza concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de Secretar sef (S), post de conducere, 1 norma, pe perioada nedeterminata.


I. CONDITII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI:


* nivelul studiilor: studii superioare cu licenta
* vechime in specialitate (in sistemul de invatamant) de 7 ani;
* competente IT, operare PC (Office, Word, Excel, operare baze de date, navigare internet);
* abilitati de comunicare, relationare si invatare;
* capacitate de gestionare a timpului si prioritatilor.


In temeiul Art. 34. -- In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea unui post vacant, respectiv de 5 zile lucratoare pentru ocuparea unui post temporar vacant.


In temeiul Art. 35 -- (1) al H.G nr. 1.336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:


III. Actele necesare pentru inscrierea la concurs


1. Formular de inscriere la concurs conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG1336/2022;
2. Copie act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii,aflate in termen de valabilitate.
3. Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz.
4. Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului.
5. Copia carnetului de munca/raport salariat REVISAL sau, dupa caz, o adeverinta in original care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului.
6. Certificat de Cazier judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza.
7. Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate fizica si psihica, corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului.
8. Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin.(2) din Legea nr. 118/2019 privind registrul National automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant.
9. Curriculum vitae model comun european.
In cazul in care candidatul depune o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, daca este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.


Nota: Opisul dosarului in 2 exemplare, un exemplar se restituie candidatului cu numar de inregistrare. Actele prevazute la punctele 2, 3 si 4 vor fi prezentate si in original, in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.


TEMATICA CONCURSULUI


* Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar;
* Incadrarea personalului in invatamantul preuniversitar;
* Particularitati ale salarizarii in invatamantul preuniversitar;
* Actele de studii - tipuri, conditii de eliberare, modul de completare;
* Duplicate ale actelor de studii;
* Documente scolare;
* Cunostinte de legislatie privind emiterea si evidenta deciziilor, a adreselor oficiale si a adeverintelor;
* Acordarea burselor scolare si a altor ajutoare sociale pentru elevi;
* Arhivarea si circuitul documentelor;
* Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR, BURSE SCOLARE


Bibliografia:


* Legea 198 /04.07.2023- Legea Educatiei Nationale cu modificarile si completarile ulterioare;
* OME 5726 din06.08.2024 - Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
* Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice
* H.G nr. 1.336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
* H.G. 250/1992, actualizata - privind concediile de odihna si alte concedii ale salariatiilor din administratia publica,din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare;
* Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna pentru personalul didactic emise in aplicarea prevederilor Legii 198/04.07.2024 - Legea Educatie Nationale ;
* Legea 360/29.11.2023, actualizata - privind sistemul unitar de pensii publice;
* Criteriile de normare a personalului didactic auxiliar si nedidactic potrivit Notificarii MEN 44990/1999;
* HG 1294/2004 - acordarea ajutorului financiar "Euro 200"
* HG 732 /04.09.2025 privind criteriile generale de acordare a burselor elevilor in invatamantul preuniversitar de stat, cu modificarile si completarile ulterioare
* Ordin 4634 /10.06.20242016 - Regulamentul privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar;
* Regulament privind regimul stampilelor si sigiilor;
* Hotararea nr. 905/2017 privind Registrul general de evidenta al salariatilor;si Hotararea 295/27.03.2025privind Registrul general de evidenta al salariatilor -REGES ONLINE
* Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea 16/1996 Legea Arhivelor Nationale;


Concursul se va desfasura la sediul Scolii Gimnaziale Anisoara Odeanu Lugoj,Strada Bucegi Nr.5-7, Lugoj, dupa cum urmeaza :


Nr. crt. Etape de concurs Data/perioada
1 Publicarea anuntului 04.12.2025
2 Depunerea dosarelor 04-17.12.2025
intre orele 9,00-15,00
3 Verificarea si selectia dosarelor 18.12.2025 ora 13
4 Afisarea rezultatelor dupa selectia dosarelor 19.12.2024, ora 13.00
5 Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor 22.12.2025, orele 9,00-13,00
6 Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor dupa contestatii 23.12.2023, ora 13.00
7 Proba scrisa 30.12.2025, intre orele 09.00-12.00
8 Afisarea rezultatelor probei scrise 30.12.2025, ora 14.00
9 Depunerea contestatiilor dupa proba
scrisa 31.12.2025,
intre orele 09.00-12.00
10 Afisarea rezultatelor dupa contestatii la proba
scrisa 31.12.2025, ora 15.00
11 Proba interviului 05.01.2026, intre orele 09.00-11.00
12 Afisarea rezultatelor la interviu 05.01.2026, ora 12.00
13 Depunerea contestatiilor dupa interviu 05.01.2026, intre orele 12.00-14.00
14 Afisarea rezultatelor dupa contestatii la interviu 05.01.2025, ora 14.00
15 Afisarea rezultatelor finale 05.01.2025, ora 15.00


Conform H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut minimum 70 puncte; sunt declarati admisi la proba practica si interviu candidatii care au obtinut minimum 70 puncte.
Rezultatul final este media aritmetica dintre punctajele de la proba scrisa, proba practica si de la interviu.
Informatii suplimentare se pot obtine la secretariat, telefon 0256/351764.


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: SECRETAR ȘEF - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts