Secretar șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Secretar șef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala Nr. 6 Timisoara, judetul Timis Expira in 2025-12-10
Locatie
Timis
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
SCOALA GIMNAZIALA NR. 6 TIMISOARA, cu sediul in Timisoara, str. Vulturilor, nr. 89, jud. Timis, avand C.I.F. 29116365, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de conducere, conform prevederilor H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice:
I. DATE GENERALE PRIVIND POSTUL:
1. Nivelul postului: Conducere
2. Denumirea postului: Secretar-sef
3. Natura postului: Vacant, pe perioada nedeterminata
4. Durata timpului de munca: 8 ore/zi, 40 ore/saptamana
5. Cod COR: 235909
6. Gradul profesional/Treapta profesionala: Secretar-sef S, grad III
7. Numar posturi: 1 post norma intreaga
8. Scopul principal al postului: Asigurarea activitatilor de secretariat ale unitatii de invatamant, respectiv relationarea cu elevii, parintii, personalul unitatii de invatamant, precum si cu alte persoane sau institutii interesate, gestionarea si arhivarea documentelor scolare si administrative, in vederea asigurarii unei bune functionari a activitatii institutiei.
II. CONDITII GENERALE DE PARTICIPARE LA CONCURS
Poate ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de art. 15 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, precum si dispozitiile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate deplina de exercitiu;
d) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
h) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
i) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
III. CONDITII SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:
1. Studii de specialitate: Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul Stiinte economice, Drept, Management sau in alte domenii echivalente, relevante pentru exercitarea atributiilor postului de secretar-sef.
Constituie avantaj absolvirea unor cursuri de management scolar, managementul calitatii ori administratie publica.
2. Vechime in munca: 2 ani
3. Competente si abilitati profesionale:
- cunostinte solide de utilizare PC si operare MS Office (Word, Excel, etc.);
- utilizarea aplicatiilor informatice specifice: EDUSAL, REVISAL, SIIIR;
- cunostinte privind managementul resurselor umane si salarizarea personalului;
- abilitati de redactare si administrare a corespondentei oficiale;
- cunostinte privind legislatia specifica sistemului de invatamant preuniversitar, arhivarea si evidenta documentelor scolare;
- capacitate de analiza, planificare, prioritizarea a sarcinilor si gestionare a timpului;
- abilitati de comunicare, relationare si coordonare;
- disponibilitate pentru program flexibil.
4. Limbi straine (necesitate si nivel) cunoscute: Nu se solicita.
IV. DOSARUL DE CONCURS
Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, in conformitate cu art. 35 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca sau a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
V. DEPUNEREA DOSARELOR
Dosarele de concurs se depun la sediul institutiei, in municipiul Timisoara, strada Vulturilor, nr. 89, judetul Timis - compartimentul secretariat, de luni pana vineri, in intervalul orar 9-14.
Termenul limita de depunere a dosarelor: 10.12.2025 (10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului), ora 12.
Persoana de contact: Boanca Ionela
Telefon: 0787 529 065; [email protected]
BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA:
TEMATICA:
1. Organizarea si functionarea sistemului de invatamant preuniversitar;
2. Particularitatile salarizarii personalului din invatamantul preuniversitar;
3. Regimul actelor de studii - tipuri, conditii de eliberare, completare si evidenta;
4. Eliberarea duplicatelor actelor de studii;
5. Documentele scolare - tipuri, rol, circuit si regim de arhivare;
6. Procedura de acordare a burselor scolare si a altor forme de sprijin social pentru elevi (categorii de burse, calcul lunar, responsabilitati);
7. Arhivarea, gestionarea si circuitul documentelor unitatii de invatamant;
8. Intocmirea si actualizarea bazelor de date specifice sistemului educational (SIIIR);
9. Utilizarea aplicatiilor informatice specifice (REVISAL, EDUSAL, platforme Google - Drive);
10. Incadrarea personalului din invatamantul preuniversitar;
BIBLIOGRAFIA:
1. Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
3. Ordinul ministrului educatiei nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
4. Ordinul ministrului educatiei nr. 5707/2024 pentru aprobarea Statutului elevului;
5. Ordinul ministrului educatiei nr. 4634/2024 privind Regulamentul privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar;
5. H.G. nr. 295/2025 privind Registrul general de evidenta a salariatilor - REGES-ONLINE;
6. Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. H.G. nr. 732/2025 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor si a cuantumului acestora;
8. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Legea nr. 16/1996 - Legea Arhivelor Nationale, republicata;
10. Legea nr. 360/2023 privind sistemul public de pensii;
11. Ordinul ministrului educatiei nr. 7930/2024 privind Normele metodologice de efectuare a concediului de odihna al personalului din invatamantul de stat.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI
1) Depunerea dosarelor de concurs:
* Termenul limita de depunere a dosarelor: 10.12.2025, ora 12:00;
* Selectia dosarelor: 10.12.2025, ora 13:00;
* Termenul de depunere a contestatiilor: 10.12.2025, ora 15:00;
* Solutionarea contestatiilor: 10.12.2025, ora 16:00.
2) Proba scrisa
* Data: 17.12.2025, ora 8:00, la sediul institutiei;
* Afisarea rezultatelor probei scrise: 17.12.2025, ora 11:00;
* Termen de depunere a contestatiilor: 17.12.2025; ora 14:00;
* Solutionarea contestatiilor: 17.12.2025, ora 16:00.
Sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut minimum 70 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de conducere (potrivit art. 45 alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 1336/2022).
3) Proba practica
* Data: 18.12.2025, ora 8:00;
* Afisarea rezultatelor:18.12.2025, ora 12:00;
* Depunerea contestatiilor: 18.12.2025, ora 15:00;
* Solutionarea contestatiilor:18.12.2025; ora 16:00.
Sunt declarati admisi la proba practica acei candidati care au obtinut minimum 70 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de conducere (potrivit art. 46 alin. (3) lit. b) din H.G. nr. 1336/2022).
3. Interviul
* Data: 19.12.2025, ora 10:00, la sediul institutiei;
* Afisarea rezultatelor: 19.12.2025, ora 13:00;
* Depunerea contestatiilor: 19.12.2025, ora 15:00;
* Solutionarea contestatiilor: 19.12.2025, ora 16:00;
* Afisarea rezultatelor finale: 19.12.2025, ora 16:00.
Sunt declarati admisi la interviu acei candidati care au obtinut minimum 70 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de conducere (potrivit art. 46 alin. (3) lit. b) din H.G. nr. 1336/2022).
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.