SECRETAR UNITATE DE INVĂTĂMÂNT - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
SECRETAR UNITATE DE INVĂTĂMÂNT - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Liceul Tehnologic Meserii si Servicii Buzau Expira in 2025-12-08
Locatie
Buzau
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Alte functiiAnunt
Liceul Tehnologic Meserii si Servicii Buzau organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectand prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 156/2024, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: Secretar I S
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT/STRUCTURA: Secretariat / Didactic auxiliar
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt:
- Studii: superioare: absolvirea cu diploma a unei institutii de invatamant superior din domeniile: economic, administratie publica, informatica, inginerie economica;
- cunostinte privind : - intocmirea si administrarea corespondentei oficiale; - creare si administrare baze de date; -cunostinte avansate de operare pe calculator in Microsoft Office Word, Excel, etc - cunostinte privind arhivarea documentelor;
- Vechime in munca: minim 2 ani;
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
h) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
i) curriculum vitae, model comun european.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
Nr. crt. Activitati Data
1. Publicarea anuntului 21.11.2025
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Liceul Tehnologic Meserii si Servicii, strada Bazalt nr.15 08.12.2025, ora 1400
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 10.12.2025, ora 900
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 10.12.2025, ora 1200
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 10.12.2025, interval orar 1400 - 1600
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 11.12.2025, ora 1200
7. Sustinerea probei scrise 16.12.2025, ora 900
8. Afisarea rezultatului probei scrise 16.12.2025, ora 1500
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 17.12.2025, interval orar 800 - 1000
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 17.12.2025, ora 1500
11. Sustinerea probei practice 18.12.2025, ora 900
12. Afisarea rezultatului probei practice 18.12.2025, ora 1200
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei practice 18.12.2025, interval orar 1230 - 1330
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 18.12.2025, ora 1600
15. Sustinerea interviului 19.12.2025, ora 900
16. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 19.12.2025, ora 1200
17. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 19.12.2025, interval orar 1230 - 1330
18. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 19.12.2025, ora 1530
19. Afisarea rezultatului final al concursului 19.12.2025, ora 1600
________________________________________
Bibliografie si tematica pentru secretar I S:
Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
ROFUIP 2024-Regulamentul cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, aprobat prin OME nr. 5726/2024 in vigoare;
Codul muncii-legea 53/2003, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR);
Legea Arhivelor Nationale 16/1996, republicata cu modificarile si completarile ulterioare; Normele metodologice privind activitatea de arhiva aprobate prin Ordinul Arhivelor Nationale; Nomenclatorul arhivistic pentru unitatile de invatamant preuniversitar, aprobat de Arhivele Nationale si ME (document de referinta pentru pastrarea si predarea documentelor).
Legea nr.360/2023 privind sistemul public de pensii;
Regulamentul privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar, nr.4634/2024;
Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei, strada Bazalt nr.15, telefon 0238719223.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.