SEF FORMATIE, CONSILIER JURIDIC, INGINER, BUCATAR, INSTALATOR SANITAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
SEF FORMATIE, CONSILIER JURIDIC, INGINER, BUCATAR, INSTALATOR SANITAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU Expira in 2025-12-09
Locatie
Bacau
Nivel
Functii de conducere,Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractualaAnunt
ANUNT
Spitalul Judetean de Urgenta Bacau, cu sediul in municipiul Bacau, str. Spiru Haret, nr. 2, organizeaza concurs pe durata nedeterminata, in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, a Ordinului Ministrului Sanatatii nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificarile si completarile ulterioare, a Legii nr. 53/2003 privind Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru urmatoarele posturi vacante:
NR. POSTURI FUNCTIA SI SPECIALITATEA NIVELUL POSTULUI LOCUL DE MUNCA DURATA, PERIOADA SI DURATA TIMPULUI DE LUCRU
1 Sef formatie de conducere Serviciul Aparatura Medicala - Formatia de intretinere si reparare a instalatiilor si utilajelor Nedeterminata, 8 ore/zi, 40 ore/saptamana
1 Consilier juridic I de executie Serviciul Licitatii si Atribuire Contracte Nedeterminata, 8 ore/zi, 40 ore/saptamana
1 Inginer II de executie Serviciul Aparatura Medicala Nedeterminata, 8 ore/zi, 40 ore/saptamana
1 Muncitor calificat II - bucatar de executie Serviciul Bloc Alimentar Nedeterminata, 8 ore/zi, 40 ore/saptamana
2 Muncitor calificat I - instalator sanitar de executie Serviciul Tehnic - Formatia de intretinere, instalatii sanitare, termice si constructii Nedeterminata, 8 ore/zi, 40 ore/saptamana
1. Conditii specifice de participare:
Sef formatie la Serviciul Aparatura Medicala - Formatia de intretinere si reparare a instalatiilor si utilajelor:
- Studii de specialitate: studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- Perfectionari (specializari): curs/certificat de calificare profesionala in meseria de
electrician;
- Vechime in specialitate: minimum 3 ani;
Consilier juridic I la Serviciu Licitatii si Atribuire Contracte:
- Studii de specialitate: studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiinte juridice;
- Vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei: minimum 3 ani si 6 luni;
Inginer II la Serviciu Aparatura Medicala:
- Studii de specialitate: studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul fundamental stiinte ingineresti, cu domeniile de licenta: inginerie mecanica, inginerie energetica, inginerie electrica;
- Vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei: minimum 6 luni;
Muncitor calificat II - bucatar la Serviciul Bloc Alimentar:
- Studii de specialitate: scoala profesionala de specialitate si/sau curs/calificare bucatar;
- Vechime:minimum 3 ani vechime in meserie;
Muncitor calificat I - instalator sanitar la Serviciul Tehnic - Formatia de intretinere, instalatii sanitare, termice si constructii:
- Studii de specialitate: scoala profesionala de specialitate si/sau curs/calificare instalator sanitar;
- Vechime:minimum 9 ani vechime in meserie;
3. Concursul consta in urmatoarele etape succesive:
- selectia dosarelor de inscriere;
- proba scrisa;
- interviul.
4. Desfasurarea concursului: Concursul se organizeaza la Spitalul Judetean de Urgenta Bacau, Str. Spiru Haret, nr. 2, Amfiteatrul Maternitatii, etaj IV, conform calendarului urmator:
Nr.crt. Etapele concursului Data
1 Perioada de depunere a dosarelor 25.11.2025 - 09.12.2025 in intervalul orar 08,00 - 13.00
2 Selectia dosarelor de concurs 10.12.2025
3 Afisarea rezulatelor selectiei dosarelor de concurs 11.12.2025 - ora 13.00
4 Termenul limita de depunere a contestatiilor la selectia dosarelor de concurs 12.12.2025 - ora 13.00
5 Solutionarea si afisarea rezultatului la contestatiile privind selectia dosarelor de concurs 15.12.2025 - ora 13.00
6 Proba scrisa, Amfiteatrul Maternitatii, et. IV 17.12.2025 - ora 09.00
7 Afisare rezultate proba scrisa 18.12.2025- ora 13.00
8 Termenul limita de depunere contestatii proba scrisa 19.12.2025 - ora 13.00
9 Solutionarea si afisarea rezultatului la contestatiile privind proba scrisa 22.12.2025 - ora 13.00
10 Proba interviu, Amfiteatrul Maternitatii, et. IV 23.12.2025 - ora 09.00
11 Afisare rezultate proba interviu 24.12.2025 - ora 13.00
12 Termenul limita de depunere contestatii proba interviu 29.12.2025 - ora 13.00
13 Solutionarea si afisarea rezultatului la contestatiile privind proba interviu 30.12.2025 - ora 13.00
14 Afisarea rezultatului final al concursului 31.12.2025 - ora 13.00
5. Dosarul de concurs
Dosarele complete de concurs intocmite conform art. 35 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, se depun la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Bacau, str. Spiru Haret, nr. 2, la secretariatul comisiei de concurs, la Serviciul RUNOS, Pavilion Pediatrie - demisol.
Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:
a)formular de inscriere la concurs;
b)declaratie de consimtamint privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679;
c)copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
d) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
e)copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitat;
f) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
g) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
h) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
i) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
j) curriculum vitae, model comun european;
k) chitanta plata taxa concurs - original (taxa de inscriere este de 150 lei pentru sef formatie, 80 lei pentru consilier juridic I si inginer II si 50 lei pentru muncitor calificat I - instalator sanitar si muncitor calificat II - bucatar si se achita la Caseria unitatii).
Actele prevazute de la lit. c) - f) vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea de catre secretarul Comisiei de concurs.
Formularul de inscriere prevazut la lit. a), declaratia de consimtamint privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, prevazuta la lit. b) si modelul adeverintei prevazut la lit. f) se obtin, in format letric de la secretarul comisiei de concurs din cadrul Serviciului RUNOS, Pavilion Pediatrie - demisol, iar in format electronic acestea se gasesc pe site-ul Spitalului Judetean de Urgenta Bacau la adresa www.spitaluljudeteanbacau.ro .
Relatii suplimentare: Serviciul RUNOS: tel: 0234/534000 int. 1376, e-mail:[email protected].
Anuntul de concurs se afiseaza la Pavilionul Administrativ al Spitalului Judetean de Urgenta Bacau - Avizier din str. Spiru Haret, nr. 2, Bacau, pe portalul posturi.gov.ro precum si pe site-ul spitalului, www.spitaluljudeteanbacau.ro
Tematica, bibliografia si fisa de post sunt anexate prezentului anunt.
Candidatul declarat admis la concursul de ocupare a postului vacant este obligat sa se prezinte la post in termen de pana la 15 zile calendaristice de la data afisarii rezultatului final al concursului.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.