P

Șef serviciu administrativ - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Oradea
Tip job :
Program Full Time
Descriere:


Spitalul de Psihiatrie Nucet Expira in 2025-12-12
Locatie
Bihor
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

CONSILIUL JUDETEAN BIHOR
SPITALUL DE PSIHIATRIE NUCET


Str. Pescarusului nr.5, 415400 jud. Bihor
C.I.F. 5105385
Tel/fax: 0259339400
Email: [email protected]
WEB: www.spnucet.ro


SISTEM DE MANAGEMENT AL CALITATII
CERTIFICAT CONFORM SR EN ISO 9001


Pentru servicii medicale spitalicesti de psihiatrie
generala si psiho TBC, servicii medicale de specialitate in ambulatoriu pentru specialitati clinice, investigatii paraclinice.


Operator date cu caracter personal nr. 26674


ANUNT CONCURS


Spitalul de Psihiatrie Nucet, cu sediul in localitatea Nucet, strada Pescarusului nr.5, jud. Bihor, organizeaza concurs, in temeiul HG nr. 1.336/2022 , pentru ocuparea unui post vacant de de Sef serviciu administrativ, studii superioare, durata nedeterminata, norma intreaga, in cadrul Compartimentului Administrativ si Achizitii Publice


I.Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:


a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.


Copiile de pe actele prevazute mai sus, literele b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap (daca este cazul) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.


Dosarele de concurs se depun la sediul spitalului, la Compartimentul Resurse Umane, telefon 0259.339.400, interior 106, pana la data de 12.12.2025 ora 15.
Nu se primesc dosare de inscriere dupa data si ora limita de inscriere ( 12.12.2025, ora 15.00).
Taxa de concurs este de 100 de lei si se achita in numerar la casieria unitatii.


II.Conditii generale:


Poate ocupa un post vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


III. Conditii specifice:


- Nivelul studiilor: studii superioare absolvite, cu diploma de licenta in specializarea inginerie sau economie sau juridic;
- Vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului: 6 ani si 6 luni


IV. Concursul consta in 3 etape si anume :


Selectia dosarelor de inscriere
Proba scrisa
Interviul


Se pot prezenta la etapa urmatoare numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta. Sunt declarati admisi candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte la proba scrisa, respectiv 50 de puncte la interviu .
In urma sustinerii tuturor probelor vor fi declarati admisi candidatii care au realizat un punctaj minim de 50 de puncte, in urma calcularii mediei aritmetice.
Obtinerea postului se face strict in ordinea descrescatoare a punctajului realizat.


Bibliografia si tematica


1. LEGE nr. 95 din 14 aprilie 2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu VII, actualizata;
2. LEGE nr. 319 din 14 iulie 2006 a securitatii si sanatatii in munca, actualizata;
3. LEGE nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finantele publice locale, actualizata;
4. ORDIN nr. 1.792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, actualizata;
5. LEGE nr. 53 din 24 ianuarie 2003 Codul muncii, actualizata;
6. HG nr. 1.425 din 11 octombrie 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, actualizata;
7. HG nr. 273 din 14 iunie 1994 privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestor, actualizata;
8. ORDIN nr. 1.365 din 25 iulie 2008 privind organizarea serviciului de paza si a regimului de acces in unitatile sanitare publice cu paturi din reteaua Ministerului Sanatatii Publice, actualizata;
9. LEGE nr. 333 din 8 iulie 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata;
10. ORDIN nr. 712 din 23 iunie 2005 pentru aprobarea Dispozitiilor generale privind instruirea salariatilor in domeniul situatiilor de urgenta, actualizata;
11. ORDIN nr. 914 din 26 iulie 2006 pentru aprobarea normelor privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea obtinerii autorizatiei sanitare de functionare, actualizata;
12. LEGE nr. 98 din 19 mai 2016 privind achizitiile publice, actualizata;
13. HG nr. 395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, actualizata;
14. OUG nr. 195 din 22 decembrie 2005 privind protectia mediului, actualizata;
15. OMS nr. 1.226 din 3 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale, actualizata;
16. OMS nr. 1.101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare, actualizata;
17. LEGE nr. 307 din 12 iulie 2006 privind apararea impotriva incendiilor, actualizata.


MANAGER INSPECTOR RUNOS
EC.PETRUSE SUCIU CRISTINA JR.KOVACS CORINA


CALENDAR DE DESFASURARE A CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA
UNUI POST VACANT DE SEF SERVICIU ADMINISTRATIV
IN CADRUL COMPARTIMENTULUI ADMINISTRATIV SI ACHIZITII PUBLICE


Perioada, intervalul orar si data limita de depunere a dosarelor de inscriere la concurs: 28.11.2025 - 12.12.2025 ( ora 15.00 )
Selectia dosarelor de inscriere 15.12.2025 ora 09.30
Termen depunere contestatii privind selectia dosarelor de inscriere 16.12.2025
ora 09.30
Termen afisare rezultate contestatii privind selectia dosarelor de inscriere 17.12.2025
ora 09.30
Data si ora probei scrise: 22.12.2025 ora 09.30
Termen afisare rezultate proba scrisa 23.12.2025 ora 09.30
Termen depunere contestatii proba scrisa 24.12.2025 ora 09.30
Termen afisare rezultate contestatii proba scrisa 29.12.2025 ora 09.30
Data si ora interviului : 30.12.2025 ora 09.30
Termen afisare rezultate proba interviu 31.12.2025 ora 09.30
Termen depunere contestatii proba interviu 05.01.2026 ora 09.30
Termen afisare rezultate contestatii proba interviu 08.01.2026 ora 09.30
Termen afisare rezultate finale concurs 09.01.2026 ora 09.30


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Șef serviciu administrativ - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts