P

Șef Serviciu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Descriere:


Directia Generala de Salubritate Sector 3 Expira in 2025-12-11
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

ANUNT


Directia Generala de Salubritate Sector 3 cu sediul in str. Jean Alexandru Steriadi, nr. 17, parter, sector 3, anunta scoaterea la concurs, in data de 17.12.2025, a urmatorului post contractual vacant de conducere:
Directia Administrativa:
Serviciul Juridic si Comunicare :
- Sef Serviciu - 1 post, 1 norma, perioada nedeterminata, studii superioare, 4 ani vechime in specialitate;


Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs:
- Diploma de licenta in studii juridice;
- 2 ani vechime intr-o functie de conducere.


La concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant poate
participa orice persoana care indeplineste urmatoarele conditii generale conform Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice:
- are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
-nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Concursul se va organiza conform urmatorului calendar:
* 11.12.2025 ora 9:00 data limita de depunere a dosarelor;
* 17.12.2025 ora 9:00 proba scrisa:
* 19.12.2025 ora 9:00 proba interviu.


In termen de doua zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor comisia de concurs are obligatia de a selecta dosarele de concurs pe baza indeplinirii conditiilor de participare. Rezultatele selectiei dosarelor de concurs se afiseaza cu mentiunea ,,admis" sau ,,respins", in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie a dosarelor.
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se realizeaza prin afisare la sediul si pe pagina de internet a institutiei, in termen de o zi lucratoare de la data finalizarii probei.
Locul de desfasurare al concursului - strada Releului, nr. 4, Sector 3, Directia Generala de Salubritate Sector 3.
Pentru mai multe detalii accesati site-ul: www.salubritate3.ro, sectiunea Utile -> Cariere: Secretar comisie concurs: Turcu Cristina, Tel: 0720777523.
Candidatii trebuie sa obtina minim 70 puncte la proba scrisa pentru a sustine interviul.
Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor depune fizic la Directia Generala de Salubritate Sector 3, strada Releului, nr. 4, Sector 3, un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis
infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national
automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor
persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind
organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile
ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant,
sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate
presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte
categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea
psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap,
emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b)--e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs. Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de sustinere a probei scrise.


BIBLIOGRAFIE PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE
SEF SERVICIU JURIDIC Sl COMUNICARE DIN CADRUL DIRECTIEI ADMINISTRATIVE


1. Codul Civil cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Codul de procedura civila cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea 554/2004 a contenciosului administrativ cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Codul administrativ - Parte integranta din Ordonanta de urgenta 57/2019;
6. Legea achizitiilor publice nr. 98/2016;
7. Legea serviciului de salubrizare a localitatilor nr. 101/2006;
8. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public;
9. Ordonanta de urgenta nr. 92/2021 privind regimul deseurilor;
10. Legea serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/2006;
11. H.C.L.S.3 nr. 358 din 14.08.2018 privind darea in administrare a furnizarii/prestarii Serviciului Public de Salubrizare in Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti;
12. H.C.L.S.3 nr. 349 din 30.08.2023 privind aprobarea modalitatii de gestiune directa , pentru o perioada de maxim 3 ani;
13. H.C.L.S.3 12/22.01.2024 privind reorganizarea Directiei Generale de Salubritate Sector 3 si aprobarea Organigramei, Statului de Functii si a Regulamentului de Organizare si Functionare.


TEMATICA:
1. Codul Civil cu modificarile si completarile ulterioare;
* TITLUL IV persoana juridica
* CARTEA a III-a Despre bunuri - Titlul II si Titlul VI
* CARTEA a VI-a Despre prescriptia extinctiva, decadere si calculul termenelor


2. Codul de procedura civila cu modificarile si completarile ulterioare;
* CARTEA I Dispozitii generale
* CARTEA a II-a Procedura contencioasa
* CARTEA a V-a Despre executarea silita
3. Legea 554/2004 a contenciosului administrativ cu modificarile si completarile ulterioare;
* In integralitate;
4. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare
* TITLUL I
* TITLUL II
* TITLUL III
5. Codul administrativ - Parte integranta din Ordonanta de urgenta 57/2019
* PARTEA a III-a Administratia publica locala
6. Legea achizitiilor publice nr. 98/2016;
* Capitolul I Dispozitii generale
7. Legea serviciului de salubrizare a localitatilor nr. 101/2006;
* In integralitate;
8. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public;
* In integralitate;
9. Ordonanta de urgenta nr. 92/2021 privind regimul deseurilor;
* Capitolul I Obiectul, domeniul de aplicare si definitii;
* Capitolul III Gestionarea deseurilor;
10. Legea serviciilor comunitare de utilitati publice nr. 51/2006;
* Capitolul I-V in integralitate;
11. H.C.L.S.3 nr. 358 din 14.08.2018 privind darea in administrare a furnizarii/prestarii Serviciului Public de Salubrizare in Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti;
* In integralitate;
12. HCLS3 nr. 349 din 30.08.2023 privind darea in administrare a furnizarii/prestarii Serviciului Public de Salubrizare in Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti;
* In integralitate;
13. Hotararea Consiliului Local Sector 3 nr. 12/22.01.2024 privind reorganizarea Directiei Generale de Salubritate Sector 3 si aprobarea organigramei, statului de functii si a Regulamentului de Organizare si Functionare;
* Anexa nr. 3 - Regulamentul de Organizare si Functionare al Directiei Generale de Salubritate Sector 3.


Director General,
Ghinea Alexandru


Intocmit,
Sef Serviciu Resurse Umane, S.S.M. si S.U., Inspector de specialitate I,
Matei Andreea Turcu Cristina


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Șef Serviciu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts