”ȘEF SERVICIU” și „MUNCITOR” la Serviciul public local ”SERVICIUL APĂ-VÂLCELELE - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
”ȘEF SERVICIU” și „MUNCITOR” la Serviciul public local ”SERVICIUL APĂ-VÂLCELELE - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
SERVICIUL PUBLIC LOCAL "SERVICIUL APA-VALCELELE" Expira in 2025-12-15
Locatie
Buzau
Nivel
Functii de conducere,Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
ANUNT ORGANIZARE CONCURS
Primaria comunei Valcelele, judetul Buzau, cu sediul in str. Principala, nr.9, comuna Valcelele, judetul Buzau, CIF 24078s0, TEL/FAX 0238776857, reprezentata legal prin dl. Baragan Liviu -Primar,
Cu respectarea prevederilor H.G. nr. 1336/08.11.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si prevederilor art. VII alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 11s/2023 privind unele masuri fiscal bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, cu modificarile si completarile ulterioare,
organizeaza concurs de recrutare in data de 18.12.2025, la ora 10.00 proba scrisa si in data de 18.12.2025, ora 14.00 interviul pentru ocuparea unui post contractual de conducere vacant de "Sef serviciu", durata nedeterminata, cu norma intreaga in cadrul serviciului "SERVICIU APA-VALCELELE", serviciu specializat, de interes local, cu personalitate juridica organizat prin HCL nr.45/31.08.2023, in subordinea Consiliului Local al comunei Valcelele, judetul Buzau.
Durata normala a timpului de lucru este de 8 h/zi, respectiv 40 h/saptamana.
Concursul consta in trei etape: selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul institutiei - Str. Primaverii, nr. 9, comuna Valcelele, jud. Buzau, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului (pana la data de 15 decembrie 2025, inclusiv, ora 16:00).
Selectia dosarelor va avea loc la data de 16.12.2025. Proba scrisa va avea loc la data de 18.12.2025, ora 10.00 Proba interviu va avea loc la data de 18.12.2025, ora 14.00 Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si interviu, candidatii pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
SI
concurs de recrutare in data de 18.12.2025, la ora 10.00 proba scrisa si in data de 18.12.2025, ora 14.00 interviul pentru ocuparea unui post contractual de muncitor durata nedeterminata, cu norma fractionata in cadrul serviciului "SERVICIU APA-VALCELELE", serviciu specializat, de interes local, cu personalitate juridica organizat prin HCL nr.45/31.08.2023, in subordinea Consiliului Local al comunei Valcelele, judetul Buzau.
Durata normala a timpului de lucru este de 2 h/zi, respectiv 10 h/saptamana.
Concursul consta in trei etape: selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul institutiei - Str. Primaverii, nr. 9, comuna Valcelele, jud. Buzau, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului (pana la data de 15 decembrie 2025, inclusiv, ora 16:00).
Selectia dosarelor va avea loc la data de 16.12.2025. Proba scrisa va avea loc la data de 18.12.2025, ora 10.00 Proba interviu va avea loc la data de 18.12.2025, ora 14.00 Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si interviu, candidatii pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
Documentele solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs:
Dosarul de inscriere trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art. 35 Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din H.G. nr. 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, eliberata de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dup caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate public sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) alte documente relevante pentru desfasurarea concursului, conform conditiilor specifice.
Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.
Locul de depunere a dosarului de concurs:
Dosarele de inscriere la concurs se vor depune la sediul Primariei comunei Valcelele, judetul Buzau din Str. Principala, nr. 9, comuna Valcelele, jud. Buzau.
Datele de contact ale compartimentului care asigura organizarea si desfasurarea concursului: Dosarele vor fi depuse pana la data de 15.12.2025, inclusiv, ora 16:00, la secretarul comisiei de concurs -- dna Tihan Felicia sau, in situatia lipsei sale din institutie, la dna. Mircea Ionica. Informatii suplimentare se pot obtine la sediul institutiei, pe site-ul www.comunavilcelelebuzau.ro sau la sau la numarul de telefon al institutiei: 0238/776857.
Conditii de participare la concurs: SEF SERVICIU
Concursul se organizeaza pentru ocuparea unui post contractual de conducere vacant de ,,Sef serviciu" in cadrul Serviciului Public "SERVICIU APA-VALCELELE", comuna Valcelele, judetul Buzau.
Proba scrisa si interviul se vor sustine la sediul Primariei comunei Valcelele din Str. Principala, nr. 9, comuna Valcelele, jud. Buzau.
Conditiile generale:
La concursul pentru ocuparea postului vacant de ,,SEF SERVICIU" poate participa orice persoana care indeplineste conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,
Conditii specifice:
In conformitate cu prevederile art. 16 si 17 din H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul pentru ocuparea postului vacant de ,,SEF SERVICIU" in cadrul Serviciului Public "SERVICIUL APA-VALCELELE" judetul Buzau, sunt stabilite pe baza fisei postului, aprobata prin H.C.L. nr. 45/31.08.2023, dupa cum urmeaza:- Studii de specialitate: studii superioare-Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): mediu;
documente doveditoare referitoare la indeplinirea conditiilor specifice mentionate mai sus;
-cunoaste legislatia in domeniul de activitate, bun coordonator, rezistenta fizica si psihica, adaptare la situatii deosebite, responsabilitate, seriozitate, capacitate de lucru in mod individual si in echipa;
Cerinte specifice:- nu sunt prevazute cerinte specifice constand in obtinerea unui/unei aviz/autorizatii prevazut/prevazute de lege; -constituie avantaje pentru indeplinirea la timp a unor atributii: * studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in stiinte ingineresti; * cunostinte operare pe calculator, * cunostinte utilizare fax, e-mail, alte mijloace si materiale din dotarea serviciului; * Permis de conducere, categoria B.
Bibliografia si tematica in vederea participarii la concurs:
In conformitate cu prevederile art. 16 si 17 din H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.
Bibliografia si tematica in vederea participarii la concurs sunt urmatoarele:
1. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. s7/2019 privind Codul Administrativ, cu urmatoarea tematica: -Partea VI, Titlul III -- Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice; -Partea VII - Raspunderea administrativa; -Partea VIII -- Servicii publice.
2. Legea nr. s1/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu urmatoarea tematica: Capitolul II -- Autoritati si competente:-Sectiunea 1 - Autoritatile administratiei publice locale; n-Sectiunea a 4-a - Autoritati de reglementare.,Capitolul III - Organizarea si functionarea serviciilor de utilitati public-SECTIUNEA 1 - Gestiunea serviciilor de utilitati publice; SECTIUNEA a 2-a Gestiunea directa.,Capitolul IV - Operatori si utilizatori;, Capitolul V- Finantarea serviciilor de utilitati publice;
2. Legea nr. 241/2006 privind serviciul de alimentare cu apa si canalizare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu urmatoarea tematica:, CAPITOLUL II Autoritati si competente;,CAPITOLUL III - Organizarea si functionarea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare:
-SECTIUNEA 1 Gestiunea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare;
-SECTIUNEA a 2-a Gestiunea directa.,CAPITOLUL IV - Operatori si utilizatori;,CAPITOLUL V - Finantarea serviciului de alimentare cu apa si de canalizare.
4. Ordinul nr. 88/2007 pentru aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de alimentare cu apa si de canalizare - integral;
s. Ordinul nr. 89/2007 pentru aprobarea Caietului de sarcini-cadru al serviciului de alimentare cu apa si de canalizare - integral;
6. Ordinul nr. 90/2007 pentru aprobarea Contractului-cadru de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apa si de canalizare - integral;
7. Ordinul nr. 6s/2007 privind aprobarea Metodologiei de stabilire, ajustare sau modificare a preturilor/tarifelor pentru serviciile publice de alimentare cu apa si de canalizare, cu modificarile si completarile ulterioare, cu urmatoarea tematica:
Capitolul V- Dispozitii generale;
Capitolul VI - Stabilirea preturilor si tarifelor pentru serviciile publice de alimentare cu apa si de canalizare. Pagina 4 din s 8. Ordinul nr. 100/2023 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea licentelor in domeniul serviciilor de utilitati publice aflate in sfera de reglementare a Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, cu urmatoarea tematica:
Capitolul II - Conditii generale privind acordarea a licentelor;
Capitolul III - Procedura de solicitare si de acordare/respingere a licentelor.
9. Legea apelor nr. 107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare - integral;
Conditii de participare la concurs: MUNCITOR
La concursul pentru ocuparea postului vacant de ,,MUNCITOR" poate participa orice persoana care indeplineste conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa cum urmeaza:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 3s alin. (1) lit.h
Conditii specifice:
In conformitate cu prevederile art. 16 si 17 din H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca persoana care participa la concursul pentru ocuparea postului vacant de ,,MUNCITOR" in cadrul Serviciului Public "SERVICIUL APA-VALCELELE" judetul Buzau, dupa cum urmeaza:
- Studii de specialitate: studii medii finalizate cu diploma de Bacalaureat
-Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): mediu;
documente doveditoare referitoare la indeplinirea conditiilor specifice mentionate mai sus;
-cunoaste legislatia in domeniul de activitate, bun coordonator, rezistenta fizica si psihica, adaptare la situatii deosebite, responsabilitate, seriozitate, capacitate de lucru in mod individual si in echipa;
Cerinte specifice:
- nu sunt prevazute cerinte specifice constand in obtinerea unui/unei aviz/autorizatii prevazut/prevazute de lege;
-constituie avantaje pentru indeplinirea la timp a unor atributii:
* cunostinte operare pe calculator,
* cunostinte utilizare fax, e-mail, alte mijloace si materiale din dotarea serviciului;
* Permis de conducere, categoria B.
Bibliografia si tematica in vederea participarii la concurs:
In conformitate cu prevederile art. 16 si 17 din H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare, Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.
Bibliografia si tematica in vederea participarii la concurs sunt urmatoarele:
3. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. s7/2019 privind Codul Administrativ, cu urmatoarea tematica: -Partea VI, Titlul III -- Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice; -Partea VII - Raspunderea administrativa; -Partea VIII -- Servicii publice.
2. Legea nr. s1/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu urmatoarea tematica:
Capitolul II -- Autoritati si competente: -Sectiunea 1 - Autoritatile administratiei publice locale; n -Sectiunea a 4-a - Autoritati de reglementare.
Calendarul de desfasurare a concursului:
28 noiembrie 2025 - publicare Anunt concurs; 02-15 decembrie 2025 - Depunere dosare; 16 decembrie 2025 - Selectia dosarelor; 17 decembrie 2025- Afisarea rezultatelor (selectiei dosarelor) pe site-ul si la avizierul institutiei; 18 decembrie 2025 - Proba scrisa; 18 decembrie 2025 - Afisare rezultate proba scrisa pe site-ul si la avizierul institutiei; 18 decembrie 2025- Proba Interviu; 19 decembrie 2025 - Afisare rezultate interviu pe site-ul si la avizierul institutiei; 19 decembrie 2025 - Afisare Rezultate finale pe site-ul si la avizierul institutiei.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.