In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare Vezi joburi similare
S

Shift Leader Warehouse Cluj - Gilau

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Sameday Romania
Functia Jobului :
Management & business development
Industrie :
Transport si logistica
Locatie :
Cluj-Napoca
Tip job :
Program Full Time
Descriere:


Ce ar trebui sa ai?

  • Experienta anterioara in coordonarea unei echipe pe o perioada de 1-2 ani;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru munca in schimburi
  • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;
  • Cunostinte de operare PC (Excel, sisteme ERP, gestiune, POS etc.); - nivel mediu;
  • Minim studii medii finalizate;
  • Capacitatea de a comunica clar si precis atat verbal, cat si in scris, cu personalul din subordine si cu colegii din alte departamente;
  • Orientat catre rezultate si adaptabilitate in cadrul unui mediu de lucru unde apar des schimbari si proiecte noi;
  • Capacitatea de a rezolva probleme si de a identifica solutii eficiente;
  • Abilitatea de a lucra eficient intr-o echipa, de a contribui la obiectivele comune;
  • Experienta in domeniul curieratului/logistica (reprezinta un avantaj).

Ce ar trebui sa faci?

  • Coordoneaza si supervizeaza toate operatiunile ante si post procesare: descarcare, repartizare volume, consolidare, incarcare, depozitare;
  • Supervizeaza depozitul, organizeaza activitatile specifice procesarii coletelor si asigura respectarea procedurilor de lucru;
  • Insusirea, respectarea si aplicarea procedurilor interne;
  • Respecta orele maxime de procesare si incarcare a coletelor;
  • Relationarea prin mijloacele de comunicare existente (telefon, mail, aplicatii specifice) cu toata compania;
  • Remedierea neregulilor atat prin decizii proprii cat si prin consultarea superiorilor;
  • Intocmirea de rapoarte si analize legate de timpul de lucru, neconformitatile stocului, productivitatea muncii, cat si alte rapoarte si situatii la solicitarea superiorilor ierarhici, etc.;
  • Participarea activa la sedinte sau intalniri atat intern cat si cu alte departamente;
  • Elaboreaza rapoarte de activitate si prognoza cheltuielilor aferente activitatilor;
  • Urmareste si recomanda actiuni legate de imbunatatirea proceselor operationale;
  • Urmareste eficienta de lucru a personalului din subordine;
  • Verifica acuratetea pontajelor pentru personalul din subordine;
  • Raportarea catre superiorul ierarhic a tuturor neregulilor aparute.

Cu ce vine jobul la pachet?

  • Un pachet salarial motivant;
  • Masina de serviciu si decont de carburant;
  • Traininguri de specialitate & acces gratuit in platforme de learning;
  • Abonament pentru servicii medicale;
  • Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei echipe tinere si dinamice.

Locatie: Strada Balastierei,nr 1S ,Urbano Park ,oras Gilau .
Program De Lucru

  • 14:00-23:00/15:00-00:00 de Luni pana Vineri

Persoanele interesate pot aplica un C.V. sau pot suna la numarul 0727 804 941.
Show more
Show less

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Shift Leader Warehouse Cluj - Gilau
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts