SME Relationship Manager - Brașov
Adaugat: Azi
RoCredit IFN SA
SME Relationship Manager - Brașov
Adaugat: Azi
RoCredit IFN SA
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
De peste 18 ani, RoCredit IFN SA este partener financiar pentru antreprenorii români. Oferim soluții de microfinanțare dedicate IMM-urilor și contribuim activ la dezvoltarea mediului de afaceri local – prin finanțare sustenabilă, consultanță responsabilă și o echipă implicată.
📢 Relationship Manager – SME
📍 Brașov | 🕒 Full-time | 👥 Portofoliu IMM | 🚗 Activitate pe teren
În calitate de Relationship Manager SME, vei fi responsabil de atragerea de noi clienți, precum și de menținerea, consolidarea și dezvoltarea unui portofoliu de companii mici și mijlocii din zona Brașov. Rolul tău presupune o activitate desfășurată exclusiv pe teren, va avea impact și va contribui direct la construirea unor relații de încredere, durabile și profitabile.
Atribuțiile principale ale postului includ, dar nu se limitează la:
- Prospectarea mediului de afaceri local - identificare și valorificare oportunități de dezvoltare a unor noi parteneriate de afaceri cu companiile mici și mijlocii
- Promovarea portofoliului de produse de finanțare RoCredit specifice companiilor antreprenoriale
- Activități de consultanță și pre-analiză financiară și vânzare soluții de finanțare adaptate nevoilor clienților
Activitatea zilnică include întâlniri directe cu antreprenori, evaluarea situației financiare a afacerilor locale și colaborarea cu echipa centrală pentru analiza și aprobarea soluțiilor propuse
Cerințe și competențe
- Experiență relevantă de minimum 2 ani în vânzarea de produse financiare, în special în zona IMM / persoane juridice;
- Cunoștințe solide despre mediul economic și antreprenorial din zona Brașov;
- Studii superioare în domeniul financiar-bancar, economic;
- Capacitatea de a analiza, interpreta și valorifica informații financiare;
- Gândire analitică, atenție concentrată și distributivă;
- Abilități excelente de comunicare (orală și scrisă), negociere și relaționare;
- Inițiativă, autonomie și orientare către rezultate într-un mediu dinamic.
- Disponibilitate pentru lucru de acasă și deplasări frecvente la clienți / în teren
Ce ne dorim de la viitorul coleg
- Să manifeste implicare activă în dezvoltarea portofoliului, cu o viziune orientată spre rezultate și o atitudine apropiată de cea a unui antreprenor;
- Să abordeze fiecare oportunitate de business cu seriozitate și responsabilitate strategică;
- Să aibă o mentalitate orientată spre creștere și asumare, în care succesul clienților este privit ca parte integrantă din propriul succes profesional
La RoCredit vei regăsi:
- un rol dinamic, cu un impact real în mediul antreprenorial
- o echipă care îți oferă sprijin și suport la fiecare pas
- un sistem de recompensare echitabil a implicării în muncă și rezultatelor obținute (care include salariul fix, bonusuri, tichete de masă, asigurare privată de sănătate, etc.)
Show more
Show less
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.