Specialist Suport Tehnic software CRM
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
ALBOSMART SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Rolul Tău:
Vei fi puntea de legătură dintre Albosmart și clienți nostrii , asigurându-te că experiența lor de la primul contact cu aplicatia CRM este una excelentă. Vei oferi suport tehnic, vei ghida utilizatorii prin procesul de onboarding.
Responsabilități Cheie:
Onboarding Clienți Noi:
Ghidarea clienților noi în procesul de implementare a aplicatiei CRM;
Organizarea și susținerea de sesiuni de training online pentru a asigura înțelegerea funcționalităților cheie;
Asistarea clienților în importul datelor inițiale și configurarea parametrilor specifici ;
Suport Tehnic :
Oferirea de asistență tehnică rapidă și eficientă prin telefon, email și remote;
Diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice întâmpinate de utilizatori;
Escaladarea problemelor complexe către echipa de dezvoltare.
Contribuirea la crearea si actualizarea bazei de cunostinte (FAQ, manuale, tutoriale video).
Feedback și Îmbunătățire Produs:
Colectarea feedback-ului de la clienți privind funcționalitățile aplicatiei CRM și transmiterea acestuia către echipa de dezvoltare.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.