Suport clienți cu bulgara
Adaugat: 1 săptămână în urmă
RANDSTAD ROMANIA
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilități:
- Crearea de oferte tehnice, respectând politicile comerciale și limitările tehnice;
- Urmărirea comenzilor primite prin platforme și email, asigurând corectitudinea fluxului;
- Estimarea și comunicarea termenelor de livrare/producție/instalare;
- Gestionarea documentelor financiare asociate (facturi, încasări), în colaborare cu departamentele interne;
- Răspuns rapid și corect la solicitările clienților, menținând transparența și comunicarea constantă;
- Monitorizarea indicatorilor de performanță și generarea de rapoarte;
- Participarea activă la îmbunătățirea proceselor interne și la proiecte interdepartamentale.
Beneficii:
- Salariu în funcție de experiență;
- Tichete de masă;
- Asigurare medicală;
- Training.
Program de lucru:
- Luni - Vineri, 8:30 – 17:30 (8h + 1h pauză). După perioada de integrare, activitatea poate fi desfășurată remote, 4 zile pe săptămână, cu o singură zi de prezență obligatorie la birou.
Aplica aici: https://randstadro.traffit.com/public/an/0fb16fd7f607d66e673713a12a22825231734c6e2b673d3d
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.