In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare Vezi joburi similare
B

Support Admin Canale Electronice L2 (2 year fixed-term contract)

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Banca Transilvania
Functia Jobului :
Inginerie & tehnologie
Industrie :
Bancar, finante si asigurari
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Descriere:


Rolul de Support Admin Canale Electronice L2 are responsabilitatea de a furniza suport tehnic, atat colegilor din reteaua de unitati cat si celor din aria de business, asigurand respectarea parametrilor agreati (SLA) pentru gestionarea tichetelor. Rolul presupune efectuarea investigatiilor si documentarea incidentelor si a defectelor (BUG-uri) identificate in aplicatiile aflate in administrare, monitorizarea continua a sistemelor si raportarea prompta a incidentelor majore. De asemenea, pozitia implica formularea de propuneri pentru optimizarea fluxurilor si proceselor operationale.


Responsabilitati si Sarcini:

  • Mentine tichetele din Level 2 in conformitate cu SLA-ul stabilit.
  • Documenteaza incidentele majore si notifica echipa de incident management.
  • Analizeaza implementarea tool-urilor destinate Level 1 Support.
  • Asigura suport tehnic si operational pentru rezolvarea solicitarilor primite pe canalele dedicate.
  • Propune imbunatatiri ale fluxurilor si proceselor pentru reducerea numarului de incidente.
  • Propune cerinte de dezvoltare menite sa eficientizeze activitatea liniei inferioare de suport.
  • Reproduce, confirma si valideaza bug-urile raportate din zona de productie.
  • Se implica activ in activitati de learning & coaching pentru colegii din Level 1 Support.
  • Integreaza si sprijina noii colegi in echipa (ramp-up).
  • Mentine actualizata documentatia de suport a aplicatiilor si dashboard-ul cu bug-uri de productie (statusuri, criticitate).
  • Monitorizeaza aplicatiile utilizand diverse tool-uri (ex.: Dynatrace, Grafana, OEM).
  • Relationeaza tichetele din SmartSupport cu task-urile deschise in echipele de development.
  • Participa la proiecte sau activitati intra/interdepartamentale la solicitarea superiorului sau a managementului.


Calificari:

  • Studii superioare cu profil tehnic
  • Abilitati de comunicare si colaborare in echipa
  • Abilitati de lucru cu baze de date (SQL Server / Oracle)
  • Cunostinte de ElasticSearch pentru analiza si interpretarea log-urilor
  • Cunostinte de Postman, Jira, Confluence
  • Abilitati de lucru cu Chrome Dev Tools sau alte platforme de debugging.
  • Capacitate de analiza si sinteza, de anticipare a efectelor si consecintelor pe termen lung
  • Auto-motivare, flexibilitate, adaptare la schimbare, autonomie, proactivitate.

Constituie un avantaj cunostintele legate de : Dynatrace,SOAP UI, Oracle Enterprise Manager, Grafana


Show more
Show less

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Support Admin Canale Electronice L2 (2 year fixed-term contract)
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts