Support L2 Admin Aplicații Core (2 year fixed term contract)
Adaugat: Azi
Banca Transilvania
Support L2 Admin Aplicații Core (2 year fixed term contract)
Adaugat: Azi
Banca Transilvania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Banca Transilvania caută un Support L2 Admin Aplicații Core pentru o colaborare pe perioadă determinată (24 luni), în regim hibrid (prezență fizică și remote), cu sediul principal în Cluj-Napoca. Dacă ai experiență tehnică, abilități de analiză și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică, te invităm să aplici!
Rolul de Support Admin L2 este de a furniza suport tehnic, atât colegilor din rețeaua de unități cât și celor din aria de business, asigurând respectarea parametrilor agreați (SLA) pentru gestionarea tichetelor. Rolul presupune efectuarea investigațiilor și documentarea incidentelor și a defectelor (BUG-uri) identificate în aplicațiile aflate în administrare, monitorizarea continuă a sistemelor și raportarea promptă a incidentelor majore. De asemenea, poziția implică formularea de propuneri pentru optimizarea fluxurilor și proceselor operaționale.
Responsabilități principale:
- Oferirea de suport tehnic/ operațional pentru rezolvarea solicitărilor venite pe canalele dedicate
- Investigarea și validarea bug-urilor din zona de producție a aplicațiilor core
- Monitorizarea platformelor utilizând diverse tool-uri (Dynatrace, Grafana, OEM)
- Propunerea de îmbunătățiri de fluxuri și procese pentru reducerea incidentelor
- Documentarea incidentelor majore și notificarea echipei de incident management
- Actualizarea documentației de suport și dashboardului cu statusul bug-urilor
- Relaționarea tichetelor în SmartSupport cu taskurile deschise în echipele de development
- Participarea activă la integrarea și ramp-up-ul colegilor noi
- Participarea la sesiuni de learning & coaching Level 1 Support
Cerințe:
- Studii superioare (de preferat) cu profil tehnic
- Experiență cu baze de date (SQL Server/ Oracle) și tool-uri de debugging (Chrome Dev Tools, Postman, SOAP UI, OEM, Jira, Confluence) – constituie avantaj
- Capacitate de analiză și sinteză, anticipare a efectelor pe termen lung
- Abilități de comunicare și colaborare în echipă
Soft skills:
• Colaborare și sprijin reciproc
• Autonomie și proactivitate
• Adaptare la schimbare și reziliență
• Creativitate și inovare
• Planificare și organizare
• Abilități digitale
Dacă te regăsești în profilul de mai sus și vrei să faci parte din echipa noastră, aplică direct pe LinkedIn sau trimite CV-ul la adresa de contact!
Show more
Show less
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Locuri de munca similare
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.