T

Technical Support with Italian & English

Adaugat: 1 lună în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Teamland
Functia Jobului :
Servicii pentru clienti & suport
Industrie :
IT si telecomunicatii
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Fara experienta
Vechime :
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:


Scurta descriere a companiei


Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.


Cerinte


Competențe lingvistice:︋︀︍︂︂︆︂︆​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Cunoașterea limbii italiene la nivel avansat (C1) – scris și vorbit.
Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu (B1–B2) – pentru comunicarea internă, traininguri și documentație.
Abilități interpersonale și profesionale:
Abilități de comunicare și ascultare activă.
Atitudine orientată către client și rezolvarea problemelor.
Capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual.
Gândire logică și atenție la detalii.
Rezistență la stres și capacitate de a lucra în medii cu ritm alert.


Responsabilitati


Gestionarea solicitărilor clienților prin telefon, e-mail, chat și social media, oferind suport tehnic pentru produse electronice (telefoane, tablete, laptopuri și accesorii inteligente).


Beneficii




  • Bonus de performanta

  • Abonament medical

  • Abonament Bookster

  • Laptop

  • Telefon mobil

  • Tichete de masa


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Technical Support with Italian & English
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts