Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

531 Locuri de Munca acasa - Joburi acasa

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

531 Locuri de Munca acasa - Joburi acasa

Cauta printr-o varietate mare de joburi acasa si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi acasa si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Adviser - Remote


Candidatul ideal Customer CareResponsabilitatea principală a echipelor de Customer Care este să se asigure că toți clienții eMAG se bucură de o experiență plăcută de shopping de la început până la final. Ele sunt împărțite în 5 departamente: Call Center; Claims; Online Sales; Forecasting & Reporting; Marketplace Support.La Call Center, suntem permanent în legatură cu clienții și ne asigurăm că răspundem tuturor întrebărilor, astfel încât experiența lor să fie cât mai plăcută. La Claims, rezolvăm toate problemele și plângerile pe care le au clienții eMAG și ne asigurăm că soluțiile sunt corecte și complete. La Online Sales, creștem satisfacția clienților și oferim informații și soluții în cazul în care comenzile nu respectă procesul corect de livrare, retur sau service. La Forecasting & Reporting, oferim ajutor tuturor echipelor din Customer Care, cu focus în analiza de date și workforce management. La Marketplace Support, susținem dezvoltarea partenerilor care aleg să vândă pe eMAGși î
EMAG

German Customer Service –backoffice (remote)


Candidatul ideal We are currently seeking a talented individual to join our team as a Contact Center Associate Backoffice, specializing in the German language. As a Contact Center Associate Backoffice, you will play a crucial role in providing exceptional customer service and support to our German-speaking clients. Fluency in German and English (both written and verbal). Previous experience in a customer service or back-office role is a plus. Strong communication and problem-solving skills. Ability to multitask and work effectively in a fast-paced environment. Attention to detail and accuracy in data entry and record-keeping. Descrierea jobului Key Responsibilities: Handle back-office tasks efficiently and accurately to support the contact center operations. Respond to customer inquiries and resolve issues via email and chat in a professional and timely manner. Collaborate with the front-line customer service team to ensure a seamless customer experience. Maintain detailed and accurate
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Remote Customer Service Advisor With French


Candidatul ideal Has very good command of spoken French(C1); Experience in a contact center or customer facing role is beneficial; Can adapt quickly to changes in products, process and technology; Has proven track record of excellent attendance and time-keeping; Has good computer literacy.Descrierea jobului Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and services, exceeding department productivity standards and quality customer care standards; Carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators; Navigating multiple systems simultaneously in order to update e-
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Head Of Control Room Operations (online Casino)


Candidatul ideal Requirements: Bachelor’s degree in business administration, Operations Management, or a related field is required, with a preference for candidates holding a Master's degree; Exceptional communication skills, both written and verbal, in English, are essential; Proficiency in Serbian or other languages is a bonus; Relevant certifications in project management, operations, or leadership (such as PMP, Six Sigma, etc.) are advantageous. A proven track record in control room operations or similar environments is required; Experience in the iGaming industry or related fields is highly desirable; Familiarity with industry-specific regulations and compliance standards is required; Proven ability to manage cross-functional teams and multi-disciplinary projects is necessary; Strong negotiation and stakeholder management abilities are important.Descrierea jobului Our client, a leading figure in the iGaming industry, is widely recognized for providing engaging content to a glo
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Operator Magazin Online


Candidatul ideal Cautam o persoana serioasa si organizata, orientata catre rezultate si atentie la detalii. Daca esti pasionat de industria digitala, te asteptam cu entuziasm sa faci parte din echipa noastra dinamica. Experienta pe o pozitie similara in cadrul unui magazin online, constituie un avantaj. Organizata, punctuala si constructiva; Cunoasterea platformei Prestashop sau a unei platforme e-commerce asemanatoare; Persoana cu atitudine pozitiva, sociabila, care intretine o buna comunicare cu clientii si colegii ; Capacitate de orientare virtuala – cautarea si gasirea informatiilor relevante din mediu online intr-un timp cat mai scurt ; Abilitati de copywriting si creativitate – necesare in scopul completarii descrierilor si specificatiilor produselor pe care le documenteaza; Cunostiinte de operare pachet Office; Descurcareata si persistenta; Cu deschidere spre noi oportunitati de invatare, dornica spre dezvoltarea personala si profesionala.Descrierea jobului Crearea si editarea d
MORAMI SRL

Media netă estimată pe baza celor 187 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Customer Service Representative- Italian - Remote


Candidatul ideal We are currently recruiting amazing Native ITALIAN Customer Service RepresentativesIF You are / You have: Fluent in ITALIAN - written and spoken as well as excellent comprehension skills Very good level of ENGLISH language Able to listen, connect and solve problems of our customers (screening plans, technical issues, payment, streaming devices, content, etc) Experience streaming on various devices (TV, phones, gaming systems, etc) Ensures compliance with company regulations with regards to Data Security and Protection Standards A basic understanding of computers and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc) The ability to quickly adapt to change with a positive and enthusiastic attitude The drive to be successful and contribute to the success of others Preferably have experience with working in a customer service environment.Descrierea jobului IF You Love: Providing exceptional customer service in a non-scripted world for all custo
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Picker Depozit Magazin Online- Voluntari Pipera


Candidatul ideal Angajăm Picker depozit magazin online situat in Pipera, acces usor de la statiile de metrou Pipera si Aurel Vlaicu unde nu este necesară experiența în domeniu, ci dorința ta de a învăța lucruri noi.1.Specificațiile postului: Nivel de studii: medii (diplomă BAC) Experiența: nu este necesară2.Aptitudini: Seriozitate, punctualitate Dorință de învățare Inițiativă Persoană activă, mobilăDescrierea jobului  Participa la primirea, păstrarea și distribuirea către magazine și clienți a produselor online ce fac obiectul activității firmei noastre respectiv comercializarea hainelor pentru copii; Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în depozitul firmei; Utilizează eficient spațiul de depozitare a mărfurilor; Culege produsele comandate si le expediază către clienți; Ambalează ,securizează si livrează produsele clienților în timpul cel mai scurt și în condiții optime.
DORADOR TRADING S.​R.​L.​

Customer Support With French & English (remote)


Candidatul ideal The ideal candidate must have: Advanced level of French (C1-C2) Minimum level B2 of English Problem-solving skills Very good interpersonal skills Customer orientation PC operating knowledge Ability to work remotely (home office) in dynamic shiftsDescrierea jobului Job description Provides telephone and email support to customers answering their pre and post-sales queries in French Redirect problems to the appropriate departments in English and/or GermanBenefits: Full working equipment Training program paid by the company; Permanent follow-up and continuous support by the responsible departments Salary package above market average Working in a multinational team and growth opportunities within the company.
GLOBAL CALL SERVICES S.​R.​L.​

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Online Casino Sales Agent


Candidatul ideal Join our dynamic team as an Online Casino Sales Agent, where your passion for sales and knowledge of the online casino industry will drive success. As a Sales Agent, you will be responsible for acquiring and retaining customers, promoting our online casino offerings, and contributing to the overall growth of our business. If you are results-oriented, customer-focused, and thrive in a fast-paced environment, we want you on our team.Proven experience in sales, preferably within the online casino or gaming industry.Strong understanding of online casino products, games, and industry trends.Excellent communication and interpersonal skills.Excellent grammar knowledge.Goal-oriented and able to work independently to achieve targets.Familiarity with customer relationship management (CRM) software is a plus.Knowledge of online gambling regulations and compliance is a plus.Ability to adapt to a dynamic and evolving industry.Descrierea jobului Proactively reach out to potential cu
QUALITY CUSTOMER CARE SOLUTIONS SRL

Contabil - Program Hibrid


Candidatul ideal Inteligent, sociabil, proactiv, se descurcă foarte bine in Excel si stapaneste fiscalitateaNu are probleme cu calculele matematice și cu limba română.Poate purta o discuție simplă pe probleme curente de job, in limba engleză, scris si vorbit.Are studii superioare - finanțe, contabilitate.Vechime in munca minim 5 aniVechime in departament financiar minim 5 ani.Descrierea jobului Responsabilități:Pregatirea contabilității generale,Emiterea și evidenta facturilor și contractelor, corespondența financiara cu clienții si furnizorii, situații și raportări simple, inregistrare deconturi, arhivă electronică și fizică.Evidenta incasari si plati, evidență numerar.Aprovizionarea biroului cu consumabile.Beneficii:Alegerea programului de munca. Programul propus este 10-18Program hibrid: este posibil ocazional și lucrul de la distanțăOportunitati de dezvoltare profesionala.Mediu de lucru stimulativ si colegialSalariul va fi corelat cu experiența, nivelul de pregătire și va fi stabil
COMPANIA DE SUNET S.​R.​L.​

Working Student In Marketing And Communication,​ Cljp


Candidatul ideal Education: Current undergraduate or graduate student pursuing Bachelor’s degree or Master’s Degree in marketing, communications or a similar; Excellent computer operating skills MS Office; Strong grammatical, proofreading and communication skills in both Romanian and English;Personality: Strong organizational, scheduling, and project management skills; ability to handle multiple deadlines simultaneously; Strong written and verbal communication skills, positive attitude, willing and interested in problem solving and continuous improvement; Passion for developing new ideas and perspectives; Strongly attentive to details; Able to work in a group setting with people of diverse backgrounds; Event Management expertise is a plus.Descrierea jobului Support internal and external communication activities; Organize marketing and event logistics; Operational marketing communication tasks, including elaboration of concepts with regard to event management, internal and external camp
ROBERT BOSCH SRL

Swedish/​danish/​norwegian Customer Support Analyst (remote)


Candidatul ideal Join #theAteam!Are you looking for stability, room to grow and develop your career while enjoying working in a mix between at the office and working from home?Do you love being around people and making them happy? If you’re also a good listener and a bit of a problem solver with great communication skills, then you’ll love being on thе front line of making thе magic happen!We’re looking for client-oriented candidates who are native or near-native Swedish/Danish/Norwegian + English speakers (B2, C1 or C2 level) to join our Elite Customer Support team for our newest project!Whether it's clients or colleagues, delivering with a personal touch is truly important to us. We work with a diverse range of well-known retail brands, across many sectors.We're proud of our team and are always looking for new members with similar talent and enthusiasm to deliver award-winning customer service.Our client is the world’s largest companies of kitchen appliances and cleaning prod
ASCENSOS CONTACT CENTRES ROMANIA SRL

Collection Officer - Hibrid (part Time 6h,​ Full Time 8h)


Candidatul ideal Seriozitate, Responsabilitate și Maturitate Profesională: Candidatul trebuie să abordeze sarcinile cu seriozitate și responsabilitate Apetit pentru Învățare și Dezvoltare Profesională: Cautăm o persoană curioasă și deschisă, care să fie pasionată de învățare și să fie dornică să își dezvolte constant abilitățile Atitudine Pozitivă și Responsabilă: Candidatul ar trebui să abordeze sarcinile cu o atitudine pozitivă, să fie responsabil și să demonstreze angajament față de munca sa și față de echipă. Spirit Competitiv și Orientare către Performanță: Căutăm pe cineva care să se bucure de provocări și să își dorească să obțină rezultate excelente. Abilități Excelente de Comunicare și Negociere: Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, fiind capabil să interacționeze eficient cu persoanele ce fac parte din portofoliu.Descrierea jobului Contactarea Telefonică a Debitorilor: Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recupe
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Online Rent-a-car


Candidatul ideal Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi?WLC RENT A CAR recrutează un Consilier Vânzări Online Rent-a-Car!Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:- să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale- să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci- să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate- să nu te plictisești când ai de gestionat și de reținut informații specifice repetitive- să fii puternic orientat către clientDescrierea jobului Programul de lucru este in ture, Luni - Duminica. Jobul se desfasoara in program hibrid dupa perioada de proba.Competențele cheie pe care le căutăm: ai cel puțin 1 an experiență în domeniul vânzărilor online/prin telefon stăpânești foarte bine tehnici de vânzare și negociereReprezintă un avantaj, dacă ai experiență de lucru în domeniul auto.Iată, în mod concret ce vei face: Vei verifica solicitările de rezervare atât în aplicația de lucru c
WLC EXPERT SERVICES SRL

Consultant Asigurari Si Turism -autorizare Online


Candidatul ideal Căutăm persoane motivate pentru a dezvolta business-ul nostru și a ne împărtăși viziunea de a ajuta oamenii în educarea lor financiară si gestionarea finanțelor personale eficient. Este important să ai încredere în tine și să deții deja sau să îți dorești să dezvolți abilități de leadership, deoarece ne propunem să construim cel mai mare hub de consultanți profesioniști din țara noastră. Suntem interesați doar de persoane de înaltă calitate, capabile să se alinieze cu viziunea noastră și să contribuie la proiectul nostru.Ai posibilitatea de lucru remote, astfel că poți să desfășori activitatea de oriunde din țară.In acest business, vei avea ocazia să intermediezi asigurări, credite, imobiliare, vacanțe și soluții investiționale, iar responsabilitățile tale vor include analiza nevoilor și cerințelor clienților și oferirea de soluții personalizate. Vei fi o sursă de inspirație și îndrumare pentru clienți, ajutându-i să-și pună banii la treabă indiferent de venituri și să
CONFORT ASIGURAT S.​R.​L.​

Operator Comenzi Magazin Online Limba Romana


Candidatul ideal Cerințele noastre:- Angajament;- Abilitatea de a-ți organiza munca și de a coopera cu alți membri ai echipei;- O abordare responsabilă a muncii;- Inițiativă și implicare;- Orientare catre client;- Competențe informatice;- Atenție la detalii, abilități de observație și acuratețe;- Experienta intr-o pozitie similara in cadrul unui magazin online reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie.Descrierea jobului Responsabilitati:- Procesarea zilnică a comenzilor primite;- Mentinerea contactului cu clientii magazinului;- Servicii de asistență clienți prin telefon sau e-mail;- Gestionarea reclamațiilor primite;- Mentinerea ordinii la locul de munca;Pachet de beneficii:- Un SALARIU COMPETITIV pentru această poziție, adaptat activității și nivelului tău de experiență;- O atmosferă prietenoasă și mediu de lucru;- Un loc de muncă stabil și ne dorim o colaborare pe termen lung;- Contract pe perioada nedeterminata;- Un loc de muncă profesionist;- Sprijinul întregii echipe;
REGAL FERMIERUL S.​R.​L.​

National B2b Sales Director Remote


Candidatul ideal Proven B2B sales experience, especially in service-oriented sectors. Prior experience with selling B2B services in companies like Vodafone or Orange is highly desirable. Demonstrable ability to engage with and influence C-level executives and key decision-makers within corporations. Independent, with a strong entrepreneurial spirit, capable of building and managing your own sales pipeline. Exceptional negotiation, presentation, and communication skills. Remote business development experience, preferably at a corporate management levelThis position is pivotal to our expansion, requiring more than just sales acumen; it demands leadership, innovation, and the ability to make a tangible impact. Ideal candidates will have a solid track record in B2B sales, with experience managing deals between €20,000 to €100,000, particularly in service-oriented industries like telecommunications.Ideal Candidate Profile Proven B2B Sales Experience You have a strong track record in B2B sal
AMS INTERNATIONAL CONSULTING GROUP BY AMALIA S S.​R.​L.​

Specialist Marketing Online


Candidatul ideal Candidatul ideal: absolvent studii superioare, specializarea: marketing/ relatii publice/ comunicare/ jurnalism; experienta minim 1 an in domeniile Marketing sau PR; persoana creativa, organizata, cu o atentie sporita la detalii; claritate si coerenta in redactarea textelor publicitare, experienta in copywriting; excelente abilitati de comunicare, spirit de initiativa; experienta cu Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads; cunostintele de baza in design grafic constiutuie un avantaj. Descrierea jobului Descrierea jobului: participa la conturarea strategiei de promovare pe toate canalele de digital marketing; urmareste implementarea actiunilor de marketing, colaborand si dand feedback tuturor partilor implicate; creeaza briefuri pentru agentiile de marketing externe, urmareste rezultatele si propune optimizari; este responsabil de copywriting-ul pentru diferite medii de promovare ale companiei – site, social media, prezentari, descrieri de produse, articole de blog,
HOME DECOSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5995 RON/Luna

React Native,​ Remote - Mobile Developer /​ Aplicatii Mobile


Candidatul ideal Angajam Programatori React Native: FULL TIME sau REMOTE React Native / Flutter Mobile App Developer iOS AndroidWe have 2 existing React Native Apps we need to improve and do daily maintenance, first app as marketplace and send app to get the appointments from the marketplace and manage them. We have our own API and a team of developers developing the API and improving the API daily also our web CRM that had 10 years in the industry.React Native Expert iOS AndroidWe are looking for experienced employees with the desire to evolve in our company. But we offer international perspectives with the possibility to travel in the future. We want to work with people who want to invest in the long term.We want to work with developers who do more than coding. If you can anticipate, create new ideas and innovate, then you are made for this job.If you are talented and ambitious, apply now.Descrierea jobului Angajam Programatori React Native: FULL TIME sau REMOTE React Native / Flutte
SOFTWARE CLINICA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 531 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.