785 Locuri de Munca Front Desk Officer - Joburi Front Desk Officer
785 Locuri de Munca Front Desk Officer - Joburi Front Desk Officer
Cauta printr-o varietate mare de joburi Front Desk Officer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Front Desk Officer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Front Desk Officer |
Candidatul ideal Daca esti o persoana pasionata de vanzari si de amenajarea si estetica spatiilor inseamna ca vii in echipa potrivita!Alatura-te companiei noastre pentru ca ne marim echipa!Vei face parte dintr-o organizatie in continua expensiune si dintr-o echipa frumoasa, tanara si de succes, cu ajutorul careia vei evolua la nivel profesional si personalCandidatul IdealPersoana atenta la detalii si rapida in activitatile pe care le desfasoara;Dornica sa invete si sa se dezvolte in cadrul companiei;Pachet Office - nivel avansat (Word si Excel sunt folosite in mod constant)Cunostinte de contabilitate primara (ideal);Abilitati de comunicare si spirit de echipa Descrierea jobului Asigura interfata cu clientii si colaboratorii;Tine evidenta registrului de casa si se asigura de corectitudinea acestuia;Incaseaza bani de la clienti, cash sau prin POS;Intocmeste avize de insotire marfa si tine gestiunea magazinului impreuna cu directorul de magazin;Arhiveaza si organizeaza documente.
PHYLOSOPHY DESIGN SRL
![]() |
Front Desk Officer |
Candidatul ideal CĂUTĂM OAMENI CARE SĂ (NE) INSPIRE!Dacă ești la inceput de cariera sau proaspat absolvent si te consideri o persoana talentata in relationare si vanzare; ai viziune și îți dorești o carieră la o companie de TOP din România, atunci citești anunțul potrivit.La SomProduct fiecare rol are un impact. De aceea căutăm tineri ca tine - oameni dornici să se dezvolte personal și profesional. Explorezi, începi, eșuezi, înveți, îți îmbunătățești cunoștințele și mergi mai departe.Ce trebuie să ai la tine? Motivatia si increderea in reusita; Abilitatile de negociere; Capacitate de organizare și planificare; Abilități de comunicare si rabdare; Sa fii flexibil si sa ai spirit de inițiativă; Spirit de echipă; Dorința de a obține performanță și de a evolua profesional.Descrierea jobului Te vei ocupa de: Intampinarea clientilor, invitarea lor in magazin, servirea cu bauturi unde este cazul; Realizarea unui climat pozitiv in magazin: temperatura, muzica, curatenie, aranjarea produselor; R
SOMPRODUCT S.R.L.
![]() |
Receptioner / Front Desk Officer |
Candidatul ideal Recrutăm pentru clientul nostru, o companie din industria navală o persoane care să întregească echipa de recepționeri de la biroul aflat la intrarea clădirii administrative.Profilul candidatului ideal:Abilități bune de comunicarePlanificare și organizareOrientare spre soluțiiSociabilitateAbilități de ascultare activăAtitudine pozitivăAbilitate de a lucra sub presiune, cu termene limită și în ritm alert.Cerinte:Studii medii/ superioare - reprezintă un avantaj;1-3 ani de experiență în activități administrative/ de secretariat;Cunoștințe la nivel mediu ale aplicațiilor MS Office (Word, Excel, PowerPoint etc.);Cunoștințe avansate de limba Engleză, vorbire, citire și scriere;Capacitate de lucru autonom.Descrierea jobului Obiectivul va fi orientat în două direcții:- extern, fiind interfața companiei pentru toți vizitatorii, fiind responsabil/ a pentru prima impresie a acestora;- intern - vei avea grijă de agenda clienților interni - externi, desfășurând activități de rezerv
EUROTRIADE S.R.L.
![]() |
Front Desk Officer/assistant Manager |
Candidatul ideal Our requirements Being able to work within a team; Being able to create accurate reports; Being able to work with deadlines; Having high attention to details and being an organized and structured person; Having IT skills (MS Office, MS Project) – a good command of Excel is a must; Advanced knowledge of English needed.Descrierea jobului Main responsibilities Receptionist/secretary duties; Postal and courier services; Visitor management; Ordering of ID cards, business cards, laptop passes etc.; Managing of access keys; Ordering of printed materials and office supplies; Assisting employees with different issues, e.g. scanning, printing, copying etc.Key responsibilities To manage the various vendors providing services and goods related to our facility, employees and devices/equipment; To give support, help, guidance and advices to expatriates and local employees in various problems and challenges. Giving translation help and advising in local and specific matters; To run d
OKIN FACILITY RO SRL
![]() |
Id104095 Front Desk Officer (receptionist) - Cluj Office |
Candidatul ideal The ideal candidate will be experienced (or keen to be involved) in handling a wide range of administrative and executive support related tasks and will be able to work independently with little or no supervision.Required skills and qualifications: A self-motivated person, eager to acquire experience in a professional environment An organized and detail oriented person Excellent communication and writing skills Foreign Languages Graduate or Secretarial College Graduate Excellent knowledge of English Good command of MS Office package Previous experience working as an administrative assistant would be an advantage.Descrierea jobului KPMG in Romania is one of the world’s leading providers of Audit, Tax and Advisory services.At KPMG we run our firm just as effectively as we support and strengthen our clients’ businesses. That means hiring talented people to help develop and manage our brand, publish our thought leadership, control our finances, run our IT infrastructure, a
KPMG ROMANIA
![]() |
Front Desk Officer - Clinica De Transplant De Par |
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui nou coleg care sa se alature echipei Elos Hair Clinic pe postul de front desk officer. Fiind o clinica de transplant de par, ne adresam preponderent domnilor, de aceea avem nevoie de un consilier de vanzari prezentabil, dedicat si cu abilitati bune de comunicare si vanzare.CERINTE: Experienta anterioara intr-un rol similar intr-o clinica medicala reprezinta un atu. Cunostinte de limba engleza - nivel mediu Cunostinte de operare PC, excel - nivel mediu Abilitatile excelente de comunicare, combinate cu puterea de convingere si o minima experienta in vanzari te vor avantaja. Abilitatea de a lucra intr-un mediu aglomerat si de a gestiona mai multe sarcini simultan. Descrierea jobului RESPONSABILITATILE POSTULUI: Primirea pacientilor Programarea si gestionarea programarilor Gestionarea dosarelor pacientilor si mentinerea acestora actualizate Colectarea si gestionarea platilor Coordonareaa fluxului de pacienti Gestionarea adresei de e-mail a clinicii
AM MEDICAL BEAUTY ESTETIC SRL
![]() |
Front Desk Officer/receptionist |
Candidatul ideal Our requirements Being able to work within a team; Being able to create accurate reports; Being able to work with deadlines; Having high attention to details and being an organized and structured person; Having IT skills (MS Office, MS Project) – a good command of Excel is a must; Advanced knowledge of English needed.Descrierea jobului Main responsibilities Receptionist/secretary duties; Postal and courier services; Visitor management; Ordering of ID cards, business cards, laptop passes etc.; Managing of access keys; Ordering of printed materials and office supplies; Assisting employees with different issues, e.g. scanning, printing, copying etc.Key responsibilities To manage the various vendors providing services and goods related to our facility, employees and devices/equipment; To give support, help, guidance and advices to expatriates and local employees in various problems and challenges. Giving translation help and advising in local and specific matters; To run d
OKIN FACILITY RO SRL
![]() |
Front Desk Officer @ Dent Estet Craiova |
Candidatul ideal Candidatul IdealTe așteptăm în echipa noastră!DENT ESTET este lider în stomatologie nu doar datorită celor mai noi tehnologii folosite în tratarea pacienților săi, ci și datorită standardele occidentale oferite, pentru care suntem recunoscuți din 1999.La DENT ESTET nu oferim doar servicii dе înaltă calitate, ci și o experiență stomatologică cu totul excepțională, care se conturează încă dе la prima interacțiune.De aceea, Reprezentantul Front-Desk este cartea dе vizită a clinicii la primul contact cu pacientul și vorbește despre standardele noastre. Acesta trebuie să fie responsabil, încrezător, convingător, zâmbitor și, cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori el însuși să fie tratat într-o clinică DENT ESTET.Dacă profilul tău corespunde viziunii și cerințelor noastre, te invităm să aplici pentru oportunitatea dе a deveni membru al echipei DENT ESTET.PROFILUL FRONT DESK OFFICER Abilități dе client service care să îți permită să comunici într-un
DENT ESTET CLINIC S.A.
![]() |
Front Desk Officer / Receptie |
Candidatul ideal Candidatul Ideal: Iți place să lucrezi cu oamenii și ești empatic(ă); Ești o persoană comunicativă, cu atitudine pozitivă, proactivă și ai dorința continuă de învățare, seriozitate și simt al responsabilitătii dezvoltat; Iți place să lucrezi în echipă; Ai minime cunoștințe MS Office; Ai atenție la detalii și capacitate de multitasking; Ai o experiență profesională de minim 1 an în domeniul administrativ-secretariat – reprezintă un avantaj Cunoști limba engleza (nivel conversational).Descrierea jobului Responsabilitățile tale: Preluarea apelurilor telefonice și furnizarea de informații în legătura cu serviciile medicale oferite de clinica; Gestionarea apelurilor, a mesajelor și a corespondenței, preluarea și monitorizarea acestora prin telefon și e-mail, astfel menținând un flux continuu și eficient între departamente; Întâmpinarea pacienților și îndrumarea către cabinetele medicale/sala de tratament; Efectuarea de programări și reprogramări la diferite consultații/serv
KINETIC FIT SRL
![]() |
Front Desk Officer |
Scurta descriere a companiei CE OFERIM? O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.DE CE SUNTEM DIFERITI?Solutii eficiente conduse de inovatie.Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii. Cerinte Proven work experience as a Receptionist, Front Office Representative, or similar rol
ACCACE
![]() |
Secretară/Recepționeră |
Companie verificată
Aplica rapid
Locație: București Despre Noi:YOURJOB recrutează pentru o clinică medicală de renume.Căutăm o Secretară/Recepționeră cu cel puțin 1 an de experiență pentru a se alătura tinerei echipe din București. Responsabilități:- contacte telefonice;- gestionarea corespondenței și a documentelor: primire, transmitere, înregistrare, repartizare, arhivare;- elaborarea și redactarea documentelor si rapoartelor solicitate;- administrarea și verificarea contractelor cu clienții, a facturilor de la furnizori;- asigurarea transmiterii documentelor/coletelor prin posta, curier, fax, Email;- menținerea relației cu furnizorii de servicii;- menținerea necesarului de consumabile;- suportul administrativ pentru celelalte departamente;- program de lucru, 6h/zi (in ture);- disponibilitate de a lucra și in week-end (Sâmbăta). Cerințe:- studii medii sau superioare finalizate;- experiență minim 1 an pe un post similar;- cunoștințe operare PC în aplicații de tip Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);- claritate
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL
![]() |
Receptionera - Pensiunea Mora Cluj, zona semicentrala |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Descrierea postuluiPensiunea Mora, Cluj-Napoca, zona semicentrala, str. Ghe . Marinescu nr .94 ,angajeaza receptionera cu norma intreaga. Candidatul ideal: studii medii sau superioarelimba engleză , nivel conversationalatitudine pozitivă, prezență și ținută agreabilăamabilitate si orientare catre clientcapacitatea de a găsi soluții și de a rezolva problemebune abilități de comunicare, relationare cu clientii si lucru în echipăadaptarea la un program de lucru în tureaptitudini practice de operare pe calculator (Word, Excel)experienta pe un post similar minim un an (constituie avantaj); Descrierea jobului: preluarea si inregistrarea rezervarilorprimirea, inregistrarea si cazarea clientilorintocmirea actelor necesare cazarii clientilormedierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor atribuții de facturare, încasare, emitere documente fiscaleservire mic dejun Beneficii: mediu de lucru stabil, plăcut, alături de o echipa profesionista pachet salarial atractivapa si caf
ADMORA SRL
![]() |
Sudor MIG-MAG – Germania: 2400 EUR net/lună, cazare plătită de firmă |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2400 EURO pe lună
Locație: diferite zone, Germania Beneficiile tale:salarizare: 2400 EUR net/168 ore lucratecazare plătită integral de firmă (utilități incluse)contract de muncă legal încheiat în Germaniaposibilitatea de a primi un avans după o săptămână lucratăspor pentru orele suplimentarecontribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmăsuport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJobconsiliere de carierăCerințele postului:nivel conversațional al limbii germaneautorizații valabile în domeniuexperiență pe același post sau un post similarabilități foarte bune de citit și lucrat conform planului/schemei de sudurăpermis de conducere (categoria B)Activități la locul de muncă:pregătirea și verificarea aparatelor de sudurăpotrivirea pieselor în vederea tăierii sau sudăriiasamblarea de structuri metaliceCine suntem?MeisterJob este o agenție de recrutare formată din specialiști cu experiență în plasarea de p
MEISTERJOB.RO SRL
![]() |
Zugrav si Comisioner Hotel |
Companie verificată
Aplica rapid
Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă de oameni dedicați și dornici de a oferi servicii de cea mai bună calitate, Hotel Orizont Predeal este locul ideal în care vă puteți dezvolta!Suntem in cautarea mai multor colegi care sa se alature echipei noastre pe posturile vacante de:InstalatorZugravComisionerVa asteptam sa va alaturati celui mai mare hotel din Predeal!Telefon contact afisat.
FEPER SA
![]() |
Receptioner Hotel Orizont Predeal |
Companie verificată
Aplica rapid
Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă de oameni dedicați și dornici de a oferi servicii de cea mai bună calitate, Hotel Orizont Predeal este locul ideal în care vă puteți dezvolta!Cerinte:Persoană sociabilă, responsabilă, onestă, orientata spre clientMinim 2 experienta in domeniu hotelier, pe o pozitie similara Cunoștințe de limba engleză - nivel mediuCunoștințe operare PC si sistem informatic OperaPersoană dornică de a lucra in ture, într-un mediu dinamic și profesional, cu posibilitate de relocare in PredealCe oferim:Contract de muncă pe perioada nedeterminataOre suplimentare platite si bonuri de masa la valoarea maxima de 30 lei/zi lucratazile de concediu de odihna proportional cu vechimea in munca (intre 22 si 25 zile)Salariu in functie de experienta, aptitudini si implicare Posibilitate de dezvoltare profesională si invatare la locul de munca Va asteptam sa va alaturati celui mai mare hotel din Predeal!Pentr
FEPER SA
![]() |
Operator Recepție Marfă |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu Până la 3500 LEI pe lună
Descrierea postului:Receptie si manipulare marfa din / in TIR-uri si depozit Cerințele postului:Experiență cu liza electrică (atestat ISCIR avantaj)Minim 10 clase Responsabilitățile postului:Recepționare mărfuri și paleți mixți cu scanner, descărcare tir cu lizaDesfacere paleți și plasare produse pe alți paleți pentru recepția cantitativăPregătire pentru punerea pe raft (put away) după recepție, cu liza electricăPunere marfă pe rafturi după recepție (put away)Reumplere locații de picking cu marfă (refill)
JURMY CONS FAYER SRL
![]() |
Motostivuitorist cu cazare |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3000 LEI pe lună
Responsabilitati:- Realizeaza activitatile de incarcare/descarcare, manipulare, depozitarei in conditii bune cu ajutorul instrumentelor tehnice de scanat cod de bare- Asigura in permanenta buna functionare a echipamentelor Cerinte:- Studii medii tehnice;-Experienta de lucru pe stivuitor minim 1 an;- Atestat ISCIR;-Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Beneficii:-contract de muncă pe perioadă nedeterminată;- asigurare medicala si de viata- salariu motivant și majorări salariale periodice în funcție de performanță și competențe;- bonus de performanță după a doua lună de angajare;-primă de vacanță, primă de Paști și primă de Crăciun;- ore suplimentare plătite dublu;- ore de noapte plătite cu spor de 25- tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrată;- tichete cadou de Paști și Crăciun;-cazare asigurata SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va expr
Clarismart Consulting SRL
![]() |
Operator productie cu cazare |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3500 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii/scoala profesionala;-Cunoștințe minime de operare pe calculator;-Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi/tură continua;-Viteză de reacție;-Atenție distributivă;-Dorință de învățare și specializare la locul de muncă;-Abilitatea de a lucra în echipă. Beneficii:-Salariu motivant și majorări salariale periodice-Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;-Asigurare medicala si de viata-Bonus de performanță-Primă de vacanță, primă de Paști și primă de Crăciun;-Ore suplimentare plătite dublu;-Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrată.-Posibilitate de cazare in conditii bune. Responsabilități:-Realizează activitatea de producție utilizând sisteme automatizate necesare procesului de productie;-Prelevă și analizează probe pe parcursul fluxului de producție, respectând standardele de calitate;-Aplică și menține standardele de curățenie și igienă;-Aprovizionează și dozează materiile prime necesare;-Înregistrează date în fișe tehnologice și rapoarte de producție; SC C
Clarismart Consulting SRL
![]() |
Electrician intretinere_cu cazare |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii de specialitate - liceu profil electric/electrotehnic/electronic;- Experiență în domeniu - minimum 3 ani reprezinta un avantaj;-Autorizație (certificare) ANRE - constituie un avantaj;-Cunostințe medii de electronică, automatizări industriale - constituie avantaj;-Abilitatea de a lucra în echipă;- Disponibilitate de a lucra în 3 schimburi/tură continuă (4 schimburi )- Bune abilități de comunicare. Beneficii:-Salariu motivant și majorări salariale periodice-Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;-Asigurare medicala si de viata-Bonus de performanță-Primă de vacanță, primă de Paști și primă de Crăciun;-Ore suplimentare plătite dublu;-Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi lucrată.-Posibilitate de cazare in conditii bune. Responsabilități:-Efectuează lucrările de remediere a defecțiunilor- Aplică procedurile de intreținere preventivă și inspecție ale instalațiilor electrice și ale instrumentației-Efectuează înregistrări în fișele de monitorizare și/ sau baze de d
Clarismart Consulting SRL
![]() |
Mecanic intretinere_cu cazare |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Responsabilități:- Îndeplinirea activităților curente de întretinere mecanică a echipamentelor si instalatiilor- Cunoașterea și aplicarea metodologiilor de rezolvare a problemelor;-Completarea fișelor de intervenție pentru defecte folosind instrumentele de analiză agreate de companie, în special programul SAP.-Menținerea în permanentă stare de igiena și curățenie a echipamentelor (utilaje, instalații etc), magazia de piese de schimb a secţiei, atelierele de întreţinere și zonele de lucru. Cerinte:-Studii medii tehnice (liceu sau școală profesională) ,calificarea sau experiența în domeniu reprezintă un avantaj;- Experiență de lucru în mediu industrial preferabilă;-Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi și în program de tură continuă;-Disponibilitate pentru a efectua muncă fizică. Beneficii:- contract de muncă pe perioadă nedeterminată;-asigurare medicala, de viata si invaliditate;-salariu motivant și majorări salariale periodice în funcție de performanță- bonus de performanță după a
Clarismart Consulting SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 785 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: