Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1053 Locuri de Munca Front Desk Officer - Joburi Front Desk Officer

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1053 Locuri de Munca Front Desk Officer - Joburi Front Desk Officer

Cauta printr-o varietate mare de joburi Front Desk Officer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Front Desk Officer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Front Desk Officer


Candidatul ideal Daca esti o persoana pasionata de vanzari si de amenajarea si estetica spatiilor inseamna ca vii in echipa potrivita!Alatura-te companiei noastre pentru ca ne marim echipa!Vei face parte dintr-o organizatie in continua expensiune si dintr-o echipa frumoasa, tanara si de succes, cu ajutorul careia vei evolua la nivel profesional si personalCandidatul IdealPersoana atenta la detalii si rapida in activitatile pe care le desfasoara;Dornica sa invete si sa se dezvolte in cadrul companiei;Pachet Office - nivel avansat (Word si Excel sunt folosite in mod constant)Cunostinte de contabilitate primara (ideal);Abilitati de comunicare si spirit de echipaDescrierea jobului Asigura interfata cu clientii si colaboratorii;Tine evidenta registrului de casa si se asigura de corectitudinea acestuia;Incaseaza bani de la clienti, cash sau prin POS;Intocmeste avize de insotire marfa si tine gestiunea magazinului impreuna cu directorul de magazin;Arhiveaza si organizeaza documente.
PHYLOSOPHY DESIGN SRL

Media netă estimată pe baza celor 628 de salarii introduse în Salario: 2725 RON/Luna

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Front Desk Officer @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Căutăm colegi noi, oameni cu care să împărtășim pasiunea pentru stomatologia integrată.DENT ESTET este mai mult decat o clinică stomatologică, suntem o comunitate dedicată sănatății și zâmbetelor strălucitoare.De aceea, Reprezentantul Front-Desk este un pilon esențial al clinicii, transmițând cu căldura și profesionalism standardele noastre. Ne dorim o persoană responsabilă, încrezătoare, zâmbitoare și cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori să fie primit într-o clinică.Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, te încurajăm să aplici pentru oportunitatea dе a deveni membru al echipei DENT ESTET.PROFILUL FRONT DESK OFFICER: Abilități excelente de customer service, pentru a comunica profesional și eficient cu pacienții; Atitudine pozitivă și comportament constructiv, promovând relații armonioase cu pacienții, colegii și colaboratorii; Capacita
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Front Desk Officer (novomatic,​ Otopeni)


Candidatul ideal Esti la inceput de drum si te recomanzi ca fiind o persoana organizata si disciplinata? Iti place sa ajuti oamenii, sa ii vezi multumiti si sa te intelegi bine cu echipa din care faci parte?Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, trimite-ne CV-u tau si te vom contacta in cel mai scurt timp.Candidatul ideal: Experienta de minim 1-2 ani intr-un post similar reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si relationare; Orientare catre client, prezenta agreabila, atitudine pozitiva, abilitati de lucru in echipa; Capacitatea dе a organiza și prioritiza eficient activitățile; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat (scris, vorbit); Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word, etc.); Studii superioare finalizate - constituie avantaj; Disponibilitatea imediata - reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Programarea intalnirilor, conform
ADMIRAL LEISURE SRL

Recepționeră/​ Front Desk Officer


Candidatul ideal Ai bune abilități de comunicare interpersonală, iar zâmbetul este punctul tău forte? Vino în echipa Vivertine!Cerințe:- Prezență plăcută, atitudine caldă, prietenoasă, mereu cu zâmbetul pe buze [😊]- Viteză de reacție și capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de comunicare si organizatorice;- Cunoașterea limbii engleze, nivel mediu/avansat;- Cunoștințe minime de lucru în Excel;- Experiență în lucru cu casa de marcat;- Experiență anterioară în relații cu clienții;- Experiență pe un post similar constituie avantaj;- Disponibilitatea de a lucra în ture, în intervalul orar 06.00 - 23.00 de luni până vineri și în weekend între 08.00 - 20.00.Descrierea jobului Responsabilități:- Asigura o prima impresie pozitiva despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care vin la sala de sport- Preluarea apelurilor telefonice si oferirea detaliilor necesare privind facilitatile si ofertele centrului;- Promovarea serviciile oferite de Vivertine clientilor;-
REVIVE CLUB SRL

Front Desk Officer (receptioner(ă)) - Clinică Dentară


Candidatul ideal Clinică dentară modernă, recent deschisă în nordul Bucureștiului caută o persoană pozitivă, cu bune abilități organizatorice și relaționale, care să ne reprezinte în relația directă cu pacienții și partenerii noștri, pe poziția de Front Desk Officer (Recepționer(ă)). Căutăm o persoană: cu o atitudine deschisă, caldă, cu zâmbetul pe buze care se preocupă în mod natural de binele celorlalți și are abilități excelente de comunicare care este echilibrată, calmă și inspiră încredere care poate aborda într-un mod pozitiv situațiile noi, problemele și solicitările multiple care dorește să lucreze într-o echipă tânără și dinamicăCerințe: Experiență anterioară în relaționarea directă cu clienții, preferabil în domeniul medical Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune Abilități organizatorice și atenție la detalii Disponibilitatea de a lucra uneori seara sau sâmbăta Cunoștințe dе limbă engleză la ni
ASIDENT ESTHETICS S.​R.​L.​

Front Desk Officer/​ Receptionist (zona Promenada)


Candidatul ideal Our requirements Being able to work within a team; Being able to create accurate reports; Being able to work with deadlines; Having high attention to details and being an organized and structured person; Having awareness of health & safety issues; Having IT skills (MS Office, MS Project) – a good command of Excel is a must; Romanian language is a must, advanced knowledge of English needed.Descrierea jobului Main responsibilities Receptionist/secretary duties; Postal and courier services; Visitor management; Ordering of ID cards, business cards, laptop passes etc.; Managing of access keys; Ordering of printed materials and office supplies; Assisting employees with different issues, e.g. scanning, printing, copying etc.Key responsibilities To manage the various vendors providing services and goods related to our facility, employees and devices/equipment; To give support, help, guidance and advices to expatriates and local employees in various problems and challenges. Giv
OKIN FACILITY RO SRL

Responsabil Receptie/​ Front Desk Officer


Candidatul ideal Ai bune abilități de comunicare interpersonală, iar zâmbetul este punctul tău forte? Vino în echipa Vivertine!Cerințe:- Prezență plăcută, atitudine caldă, prietenoasă, mereu cu zâmbetul pe buze [😊]- Viteză de reacție și capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de comunicare si organizatorice;- Cunoașterea limbii engleze, nivel mediu/avansat;- Cunoștințe minime de lucru în Excel;- Experiență în lucru cu casa de marcat;- Experiență anterioară în relații cu clienții;- Experiență pe un post similar constituie avantaj;- Disponibilitatea de a lucra în ture, în intervalul orar 06.00 - 23.00 de luni până vineri și în weekend între 08.00 - 20.00.Descrierea jobului Responsabilități:- Asigura o prima impresie pozitiva despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care vin la sala de sport- Preluarea apelurilor telefonice si oferirea detaliilor necesare privind facilitatile si ofertele centrului;- Promovarea serviciile oferite de Vivertine clientilor;-
REVIVE CLUB SRL

Front Desk  officer /​ Receptie - Birouri


Candidatul ideal absolvent studii superioare; cunostinte bune de operare PC; cunostinte de limba Engleza; excelente abilitati de comunicare (claritate si coerenta in exprimare); buna atentie distributiva; abilitati de lucru in echipa; disciplina, eficienta, eficacitate; integritate, confidențialitate, implicare si orientare catre gasirea de solutii; responsabilitate.EXPERIENTA PROFESIONALA NECESARA OCUPARII POSTULUI: Experienta de 1 an.Descrierea jobului 1. Administrativ: Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; Asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail sau alte cai de comunicare; Inregistreaza documentele in OPIS; Asigura managementul datelor privind persoanele de contact extern (liste de adrese, numere de telefon, etc); Primeste vizitatorii care au programate intalniri; Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei; Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare desfasurarii activitatii de birou; Prim
KARPATEN OUTGOING SRL

Front Desk Officer /​ Receptionera


Candidatul ideal Cerinte:Persoană dinamică, de încredere, comunicativa, amabila, pozitiva, energica, atenta la detalii, care lucrează în echipăIdeal student sau absolvent, nu este necesara experienta anterioaraLimba Engleza nivel conversationalPermis de conducere cat. B (constituie avantaj, nu obligatoriu)Cunostinte operare PC + Microsoft Office nivel mediuDescrierea jobului Facilitec Services Romania angajeaza receptionera in system hybrid, se lucreaza de acasa in sistem on-call si fizic de la biroul din Pipera (langa metrou) pentru check-inuri.Se ofera training de specialitate in primele saptamani de la angajare.Exista si posibilitatea de part-timeResponsabilitati:Intampinarea si indrumarea clientilorGestionarea apelurilor și a emailurilorGestionarea online a clientilor in platformaTransmiterea in timp eficient a informatiilor catre managerOferirea informatiilor despre cazare tuturor clientilorBeneficii:Salariu atractiv corelat cu experienta si rezultateTichete de masaDecont transpor
FACILITEC SERVICES SRL

Id115606 Front Desk Officer (receptionist) - Cluj Office


Candidatul ideal The ideal candidate will be experienced (or keen to be involved) in handling a wide range of administrative and executive support related tasks and will be able to work independently with little or no supervision.Required skills and qualifications: A self-motivated person, eager to acquire experience in a professional environment An organized and detail oriented person Excellent communication and writing skills Foreign Languages Graduate or Secretarial College Graduate Excellent knowledge of English Good command of MS Office package Previous experience working as an administrative assistant would be an advantage.Descrierea jobului KPMG in Romania is one of the world’s leading providers of Audit, Tax and Advisory services.At KPMG we run our firm just as effectively as we support and strengthen our clients’ businesses. That means hiring talented people to help develop and manage our brand, publish our thought leadership, control our finances, run our IT infrastructure, a
KPMG ROMANIA S.​R.​L.​

Front Desk Officer - Wellness Club By Greenfield


Candidatul ideal Vrei sa începi sa faci alegeri sănătoase? Sa iți dezvolți cariera intr-un colectiv tânăr si dinamic in Greenfield Băneasa?Vino sa lucrezi cu noi! Tu ești candidatul ideal pentru postul nostru de Front Desk Officer!Ce calități ne dorim sa ai? Abilitați de comunicare orala si scrisa excelente, putere de convingere Capacitate de acumulare al unui volum de cunoștințe teoretice Personalitate flexibila, dinamica, responsabila si ușor adaptabila Seriozitate si confidențialitate Excelente aptitudini de organizare a timpului, atenție la detalii Atitudine profesionala si energica Cunoștințe solide de utilizare PC (pachetul Office si CRM intern – Upfit Cloud) Cunoștințe de secretariat Cunoștințe economice si juridice Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat Capacitatea de a lucra eficient in echipa, de a respecta termenele Inițiativa, perseverenta, simțul detaliuluiDescrierea jobului Ce vei face: Vei fi responsabil/a de livrarea serviciilor Premium pentru membri noș
SPATZIOO MANAGEMENT S.​R.​L.​

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Front Desk Officer @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Căutăm colegi noi, oameni cu care să împărtășim pasiunea pentru stomatologia integrată.DENT ESTET este mai mult decat o clinică stomatologică, suntem o comunitate dedicată sănatății și zâmbetelor strălucitoare.De aceea, Reprezentantul Front-Desk este un pilon esențial al clinicii, transmițând cu căldura și profesionalism standardele noastre. Ne dorim o persoană responsabilă, încrezătoare, zâmbitoare și cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori să fie primit într-o clinică.Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, te încurajăm să aplici pentru oportunitatea dе a deveni membru al echipei DENT ESTET.PROFILUL FRONT DESK OFFICER: Abilități excelente de customer service, pentru a comunica profesional și eficient cu pacienții; Atitudine pozitivă și comportament constructiv, promovând relații armonioase cu pacienții, colegii și colaboratorii; Capacita
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Front Desk Officer/​ Receptionera Clinica Stomatologie


Candidatul ideal Clinica moderna de stomatologie, WhiteKiss, cauta front desk officer/ receptionera cu experienta de minim 2 ani pe un post similar.Profilul Candidatului:Abilitati excelente pentru comunicarea interpersonala.Aptitudini excelente de utilizare a computerului.Bine organizata,cu gandire analitica, spirit orientat spre detaliu.Studii superioare finalizate.Cunoasterea limbii engleze- obligatoriu (cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj).Atitudine proactiva.Responsabilitatea si orientarea catre pacient. Descrierea jobului Intampina pacientii si vizitatorii cu atitudinea adecvata unei "bune gazde";Mentine si actualizeaza permanent baza de date a pacientilor;Realizeaza contactul cu pacientul nou.Preia apelurile telefonice;Planifica programarile pacientilor;Tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;Furnizeaza cu amabilitate informatiile.Asista pacientii in completarea sau ges
WHITE KISS SRL

Receptioner - Registrator medical pentru Elytis Hospital


Companie verificată
Aplica rapid
Spitalul Elytis caută 4 consilieri de recepţie, implicati , cu o atitudine pozitivă, care să gestioneze relaţiile cu pacienţii si diferite activităţi administrative din spital.Ne dorim ca noii colegi colege să fie persoane organizate, prietenoase si atente la detalii. Locul desfasurarii activitatii: Sos. Nicolina , nr. 139 M ( Centrul de medicina nucleara Elytis) Cerințe:Onestitate si seriozitate;Usurinţă în interacţiunea cu pacienţii;Atitudine calmă si tolerantă;Implicare proactivă în situaţiile noi;Disponibilitate de a lucra în ture de dimineaţă si de după-amiază;Cunostinţe limba engleză;Cunostinţe MS Office;Experienţa într-un rol similar reprezintă un avantaj;Studii medii;Bună înţelegere a platformelor de socializare Responsabilităţi:Gestionează relaţiile cu pacienţii actuali si potenţiali ai spitalului;Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura un mediu sigur și eficient pentru pacienți;Primirea si inregistrarea datelor pacientilor;Efectuează sarcini de asistenţă admin
ELYTIS HOSPITAL HOPE SRL

Instalator - Germania: 2400 EUR net/​lună,​ Cazare plătită


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2400 EURO pe lună
Bayern/Baden-Württemberg, Germania Beneficiile tale:salarizare: 2400 EUR net/168 ore lucratecazare plătită integral de firmă (utilități incluse)contract de muncă legal încheiat în Germaniaposibilitatea de a primi un avans după o săptămână lucratăspor pentru orele suplimentarecontribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmăsuport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJobconsiliere de carieră Cerințele postului:nivel conversațional al limbii germaneexperiență pe același post sau un post similar Cine suntem?MeisterJob este o agenție de recrutare formată din specialiști cu experiență în plasarea de personal în străinătate. Oferim consultanță în găsirea și alegerea unui job mai bun.Punem la dispoziție informații transparente despre partenerii noștri și despre angajator, înainte de a semna contractul.Activitatea MeisterJob se desfășoară conform legii și este verificată constant de autoritățile statului.
MEISTERJOB.RO SRL

Zugrav - Austria: 2300 EUR net/​lună,​ Cazare plătită de firmă


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2300 EURO pe lună
Vorarlberg, Austria Beneficiile tale:salarizare: 2300 EUR net/168 ore lucratecazare plătită integral de firmă (utilități incluse)contract de muncă legal încheiat în Austriaal treisprezecelea și al paisprezecelea salariuposibilitatea de a primi un avans după o săptămână lucratăspor pentru orele suplimentarecontribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmăsuport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJobconsiliere de carieră Cerințele postului:nivel conversațional al limbii germaneexperiență pe același post sau un post similarpermis de conducere (categoria B)posibilitatea de deplasare cu mașina personală Activități la locul de muncă:pregătirea suprafețelor pentru lucrările de zugrăveliaplicarea și prelucrarea straturilor suport pentru executarea lucrărilor de zugrăveliremedierea deficiențelor apărute pe parcursul executării lucrării Cine suntem?MeisterJob este o agenție de recrutare formată din specialiști
MEISTERJOB.RO SRL

Mecanic camioane - Germania: 2400 EUR net/​lună,​ Cazare plătită


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2400 EURO pe lună
34253 Lohfelden, Germania Beneficiile tale:salarizare: 2400 EUR net/168 ore lucratecazare plătită integral de firmă (utilități incluse)contract de muncă legal încheiat în Germaniaposibilitatea de a primi un avans după o săptămână lucratăspor pentru orele suplimentarecontribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmăsuport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJobconsiliere de carieră Cerințele postului:nivel conversațional al limbii germanecalificare în domeniu (reprezintă un avantaj)experiență pe același post sau un post similarpermis de conducere (categoria B)posibilitatea de deplasare cu mașina personală (reprezintă un avantaj) Activități la locul de muncă:stabilirea diagnosticului și identificarea pieselor care trebuie înlocuiteefectuarea lucrărilor de întreţinere si reparaţie necesare Cine suntem?MeisterJob este o agenție de recrutare formată din specialiști cu experiență în plasarea de personal în
MEISTERJOB.RO SRL

Tinichigiu auto - Olanda: între 550-600 EUR net/​săptămână + Cazare


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2200 până la 2400 EURO pe lună
Diferite locații din Olanda Beneficiile tale:salarizare: între 550-600 EUR net/săptămână (în funcție de experiență)cazare plătită integral de firmă (utilități incluse)contract de muncă legal încheiat în Olandaposibilitatea de a primi un avans după o săptămână lucratăspor pentru orele suplimentarecontribuțiile pentru asigurare medicală, asigurare socială achitate de către firmăsuport pe durata angajării în limba română din partea consultanților MeisterJobconsiliere de carieră Cerințele postului:nivel mediu al limbii englezecalificare în domeniuexperiență pe același post sau un post similarpermis de conducere (categoria B)posibilitatea de deplasare cu mașina personală (reprezintă un avantaj) Activități la locul de muncă:evaluarea gradului de uzură a caroserieiexecutarea lucrărilor de recondiționare de repereînlocuirea reperelor demontabile Cine suntem?MeisterJob este o agenție de recrutare formată din specialiști cu experiență în plasarea de personal în străinătate. O
MEISTERJOB.RO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1053 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.