2006 Locuri de Munca Front desk officer - Joburi Front desk officer
2006 Locuri de Munca Front desk officer - Joburi Front desk officer
Cauta printr-o varietate mare de joburi Front desk officer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Front desk officer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Front Desk Officer/receptie |
Candidatul ideal Iti place sa relationezi cu ceilalti si sa gasesti solutii pentru problemele intampinate?Ai dorinta reala de a-i ajuta pe ceilalti si esti interesat sa inveti si sa te dezvolti?Esti persoana potrivita, la momentul potrivit!Candidatul ideal: absolvent studii superioare; cunostinte bune de operare PC; cunostinte medii de limba Engleza; cunostinte minime de contabilitate primara; orientare catre pacient si atentie la detalii; excelente abilitati de comunicare (claritate si coerenta in exprimare); buna atentie distributiva; disciplina, atitudine proactiva si deschidere in relatia cu pacientii (rabdare, respect, tact, prezenta de spirit); entuziasm si onestitate; abilitati de lucru in echipa.Avem nevoie de empatie, asa ca nu o lasa acasa! 😊Experienta anterioara intr-o receptie de clinica medicala constituie un avantaj dar nu este obligatorie.Descrierea jobului intampina pacientii clinicii cu o atitudine calda si ii indruma catre cabinetele medicale; preia apelurile telefon
MED ANIMA
![]() |
Front Desk Officer |
Candidatul ideal Despre tineNe dorim ca noul nostru coleg sa aiba:- Excelente abilitati de comunicare- Flexibilitate si spirit de echipa- Orientare catre client si catre rezultat- Abilitati de negociere si persusiune- Sa vorbeasca fluent limba engleza- Studii superioare.Nice to have- Experienta intr-o pozitie similara.Descrierea jobului Despre rolul tau:Rolul tau este acela de a ajuta pacientii sa-si recapete zambetul. Pentru asta vei lucra impreuna cu intreaga echipa medicala si vei intermedia legatura dintre personalul medical si pacient.Vei acorda suport pacientilor clinicii pe toata durata tratamentului, explicandu-le intr-o maniera profesionala serviciile de care pot beneficia si procedurile medicale.Vei raspunde solicitarilor venite din partea pacientilor si ii vei ghida pana la finalizarea planului de tratament. Ce oferim?Oportunitatea de a te alatura unei echipe tinere si dinamice, alaturi de care te vei simti ca in familie.Pentru ca ne dorim sa venim in sprijinul tau in asecen
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL DR RUSU T. ANCAMIHAELA MEDICINA DENTARA CHIRURGIE DENTO ALVEOLARA
![]() |
Front Desk Officer - Receptie |
Candidatul ideal Front Desk Officer - ReceptieLocatie: Swan Office Park (Șoseaua București Nord 15-23, Voluntari), transport asigurat de la statia de metrou Pipera (10 min.)Cerinte: ✅Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; ✅Orientare catre client; ✅Abilitati organizatorice; ✅Persoana proactiva, atenta la detalii; ✅Bune cunostinte de utilizare a calculatorului si a pachetului Microsoft Office.Descrierea jobului Ce vei face in echipa noastra? ✅Intampinarea clientilor, a vizitatorilor si a furnizorilor externi; ✅Coordonarea intregii corespondente postale (inregistrarea, pregatirea si distribuirea pachetelor); ✅Gestionarea accesului parcarii si securitatii; ✅Plasarea comenzilor de birotica; ✅Inregistrarea si actualizarea comenzilor in platforma Jira; ✅Stabilirea unei bune relatii cu clientul si abordarea unei atitudini proactive fata de cerintele acestuia.Te bucuri de beneficii precum: ✅Abonament medical la una dintre clinicile Medicover, MedLife sau Regina Maria; ✅Buget fl
eMAG
![]() |
Front Desk Officer |
Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoană cu abilități excelente interpersonale și de organizare, care se poate adapta unui mediu dinamic.Cerințe: Aspect îngrijit, prezență plăcută, atitudine profesională pozitivă și proactivă; Abilități excelente de comunicare (atât verbal, cât și în scris); Cunoștințe minime de operare pe calculator; Cunoștințe de limba engleză nivel intermediar; Capacitatea de a lucra în echipă.Descrierea jobului Responsabilități: Întâmpinarea pacienților în clinică; Stabilirea, modificarea, confirmarea și înregistrarea programărilor; Gestionarea apelurilor telefonice și a mail-urilor; Efectuarea încasărilor pentru serviciile oferite; Oferirea informațiilor despre serviciile și produsele noastre.Beneficii: Salariul este în valoare de 2500 RON; Prime cu ocazia sarbatorilor/zilei de nastere; Mediul de lucru este unul plăcut.
SMILE AVENUE CLINICS
![]() |
Front Desk Officer |
Candidatul ideal Daca esti o persoana empatica si iti place sa comunici, sa oferi cele mai bune solutii pacientilor cu care intri in contact, atunci esti candidatul ideal pentru postul de front desk-officer!De asemenea va trebui sa indeplinesti si urmatoarele cerinte:- Studii universitare de licenta finalizate;- Abilitati de customer service;- Abilitati de comunicare si organizare;- Atitudine pozitiva, proactiva si energica;- Persoana calma, toleranta, amabila, dar si empatica;- Capacitatea de organizare si gestionare a programarilor;- Cunostinte de contabilitate primara (optional).Descrierea jobului Descrierea postului:- primirea pacientilor in clinica;- efectuarea si gestionarea programarilor;- efectuarea incasarilor pentru serviciile medicale;- intocmirea registrului de casa la final de zi;- preluarea apelurilor si informarea pacientilor cu privire la activitatea si serviciile clinicii.Beneficii: - Bonus salarial la atingerea targetului. Program Part-time sau Full-time!
DENTOP EXPERT
![]() |
Registratura/front Desk Officer |
Candidatul ideal Cerinte:Abilitati de comunicare si organizare;Foarte bune cunostinte operare PC;Prezenta placuta, atitudine pozitiva, capacitatea de a stabili relaţii interpersonale;Cunostinte medii de limba engleza.Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Intampinarea, preluarea si inregistrarea vizitatorilor;Preluarea apelurilor/corespondentei si redirectionarea acestora;Inregistrarea tuturor activitatilor si documentelor care intra/ies din companie;Intocmirea in format electronic si tehnoredactarea diferitelor documente;Inregistreaza, gestioneaza si arhiveaza documente;Ce oferim:Contract de munca pe perioada nedeterminata;Pachet salarial cuprinzand tichete de masa, prime de sarbatori, samd;Posibilitatea dezvoltarii unei cariere pe termen lung;Colectiv tanar, atmosfera destinsa;Zona de recreere.Prin depunerea CV-ului pentru aceasta pozitie deschisa in cadrul LedMax, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea date
LEDMAX ELECTRONICS
![]() |
Front Desk Officer / Secretariat |
Candidatul ideal CERINTE:- Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj;- Cunostinte minime Microsoft Office; ( Word si Excel )- Abilitati de comunicare prin telefon;- Contabilitate primara. ( reprezinta un avantaj )Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Activitati de protocol;- Promovezi o imagine pozitiva a companiei in relatia cu clientii si prospectii contactati in activitatea pe care o desfasori;- Indosariere/scanare/copiere/arhivare documente- Efectuezi activitati administrative si de secretariat, de ordonare si arhivare acte;- Efectuezi activitati de contabilitate primară (facturi, chitanţe);- Elaborezi şi redactezi documentele cerute de management;- Preiei înregistrarea şi distribuirea documentelor sosite la sediu catre alte compartimente implicate;- Îndosariezi şi arhivezi corespondenţa şi mesajele primite din partea partenerilor, clientilor sau a celorlalţi angajaţi;- Asiguri redactarea documentelor/corespondentei din protocolul cu partenerii de afaceri ai fi
VP SISTEM INTERNATIONAL
![]() |
Front Desk Officer |
Candidatul ideal Daca esti o persoana pasionata de vanzari si de amenajarea si estetica spatiilor inseamna ca vii in echipa potrivita!Alatura-te companiei noastre pentru ca ne marim echipa!Vei face parte dintr-o organizatie in continua expensiune si dintr-o echipa frumoasa, tanara si de succes, cu ajutorul careia vei evolua la nivel profesional si personalCandidatul IdealPersoana atenta la detalii si rapida in activitatile pe care le desfasoara;Dornica sa invete si sa se dezvolte in cadrul companiei;Pachet Office - nivel avansat (Word si Excel sunt folosite in mod constant)Cunostinte de contabilitate primara (ideal);Abilitati de comunicare si spirit de echipaPosesor de permis categoria BDescrierea jobului Asigura interfata cu clientii si colaboratorii;Tine evidenta registrului de casa si se asigura de corectitudinea acestuia;Incaseaza bani de la clienti, cash sau prin POS;Intocmeste avize de insotire marfa si tine gestiunea magazinului impreuna cu directorul de magazin;Arhiveaza si org
PHYLOSOPHY DESIGN
![]() |
Front Desk Officer – Clinica Dentara |
Candidatul ideal Suntem o echipă de profesioniști și acest lucru este vizibil prin atenția la detalii, investițiile în oameni și tehnologie digitală, dar și prin numărul mare de pacienți care ne recomandă. Pentru că ne extindem constant de 14 ani, urmează să alegem 2 persoane cu aceleași valori ca și noi pe poziția de Front Desk.Ne dorim oameni pentru care binele pacienților este la fel de important ca binele lor. Implicați, muncitori, dornici să învețe, care se integrează ușor în echipă.Este un domeniu în care faci bine prin educare, motiv pentru care abilitățile de comunicare și relaționare cu pacienții sunt esențiale!Profilul căutat: Motivat de rezultate și dornic de evoluție Deschis să înțeleagă observațiile ca instrument de creștere profesională și personală Capacitatea de analiză și orientarea spre soluții reprezintă un avantaj Cunoștințele de folosire a programului Excel reprezintă un avantaj Experiența în domeniul medical reprezintă un avantaj, dar NU este un criteriu de elimin
PROFESSIONAL DENTIST
![]() |
Front Desk Officer - Relatii Clienti |
Candidatul ideal -Absolvent studii medii/superioare;-Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare;-Atenție distributivă, simț pentru detaliul semnificativ, capacitate rapidă de decizie;-Abilitate de înțelegere și soluționare a situațiilor cu care se confruntă în desfășurarea activității;-Capacitate de mobilizare personală pentru finalizarea într-un timp cât mai operativ a sarcinilor ce-i revin;-Asumarea responsabilităților;-Bune cunoștinte de limba română;-Cunoștințe limba engleză;-Experiență relevantă în lucrul cu calculatorul, bună cunoaștere a Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint;-Persoană comunicativă și persuasivă;-Persoană dispusă să se specializeze la locul de muncă și adaptabilă;-Capacitate de a acumula cunoștințe noi referitoare la profesia exercitată, cât și capacitatea de învățare.Descrierea jobului Descrierea jobului-Suport logistic-Administrare centralizată a corespondenţei in companie-Asigura interfata dintre companie si clienti;-Activitati specifice pentru ba
TUV AUSTRIA ROMANIA
![]() |
Receptionera / Front Desk Officer - Bucuresti |
Candidatul ideal Te-ai saturat de promisiuni, de lucruri care ti-au fost garantate, dar care nu se mai întâmpla?La noi totul este transparent, parerea ta conteaza, toti suntem treaba, asa ca, daca te regasesti in cerintele de mai jos nu mai sta pe ganduri si trimite CV-ul la [email protected] Abilitati de comunicare foarte bine dezvoltate Asumarea responsabilitatilor Excelente aptitudini organizatorice Capacitate excelenta de relationare interumana Atitudine pozitiva si deschisa spre rezolvarea problemelor Capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte de operare pe calculator (Microsoft Office – Excel,Word, Power Point; Internet) Cunoasterea limbii engleze nivel mediu Studii medii/studentDescrierea jobului Cand toti cauta doar calitati, noi ne concentram pe un singur „defect”, perfectionismul tau.Cautam acea persoana responsabila, atenta la detalii, dinamica, organizata care trebuie sa se ocupe de: Intampinarea clientilor, vizitatorilor, furnizorilor sau colaboratorilor si conducerea aces
MERCURY360 COMMUNICATIONS
![]() |
Front Desk officer / Receptie - Birouri |
Candidatul ideal absolvent studii superioare; cunostinte bune de operare PC; cunostinte de limba Engleza; excelente abilitati de comunicare (claritate si coerenta in exprimare); buna atentie distributiva; abilitati de lucru in echipa; disciplina, eficienta, eficacitate; integritate, confidențialitate, implicare si orientare catre gasirea de solutii; responsabilitate.EXPERIENTA PROFESIONALA NECESARA OCUPARII POSTULUI: Experienta de 1 an.Descrierea jobului 1. Administrativ: Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; Asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail sau alte cai de comunicare; Inregistreaza documentele in OPIS; Asigura managementul datelor privind persoanele de contact extern (liste de adrese, numere de telefon, etc); Primeste vizitatorii care au programate intalniri; Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei; Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare desfasurarii activitatii de birou; Prim
KARPATEN OUTGOING
![]() |
Front Desk Officer - Clinici Bucuresti |
Descrierea jobului Iti place sa relationezi cu ceilalti si sa gasesti solutii pentru problemele intampinate? Ai dorinta reala de a-i ajuta pe ceilalti si esti interesat sa inveti si sa te dezvolti? Credem cu tarie ca poti face parte din echipa noastra.Iata ce ne dorim de la viitorul nostru coleg: studii medii/superioare finalizate; cunostinte bune de utilizare a calculatorului (word, internet); cunostinte bune de limba engleza; minim 3 luni experienta in lucrul cu clientii; bune abilitati de prezentare si comunicare.Asa va arata jobul tau: Vei intampina pacientii care sosesc in clinica si ii vei indruma catre sala de asteptare, respectiv cabinetul medical unde are loc consultatia; Vei fi aproape de medicii nostri pentru a oferi servicii de calitate pacientilor nostri; Vei oferi ajutorul/suportul in vederea programarii pacientilor la diferite consultatii/investigatii medicale; Vei incasa contravaloarea serviciilor medicale si vei completa facturi fiscale; Vei clasa si arhiva rezultatele
MEDICOVER
![]() |
Receptionera / Front Desk Officer- Showroom Ford |
Candidatul ideal - Studii medii / superioare;- Competențe de comunicare în limba romana si cunostinte de limba engleza;- Competențe digitale;- Abilități de planificare și organizare a activității;- Abilități de relaționare, negociere și orientare spre client;- O atitudine pozitivă, tenacitate, perseverenta si persuasiune.Descrierea jobului -Primirea și direcționarea clienților întrați în showroom;-Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;-Asistarea membrilor echipei de vânzări în gestionarea documentației / dosarelor de vânzări;-Managementul corespondenței scrise și e-mail;-Realizarea de rapoarte;-Întocmirea de comenzi (papetarie, curierat, consumabile);-Menținerea relațiilor cu furnizorii de papetătie și curierat;-Organizarea de ședințe și întâlniri.
BUSINESS DEVELOPMENT TEAM
![]() |
Front Desk Officer @ Dent Estet Sibiu |
Candidatul ideal Candidatul IdealTe așteptăm în echipa noastră!DENT ESTET este lider în stomatologie nu doar datorită celor mai noi tehnologii folosite în tratarea pacienților săi, ci și datorită standardele occidentale oferite, pentru care suntem recunoscuți din 1999.La DENT ESTET nu oferim doar servicii dе înaltă calitate, ci și o experiență stomatologică cu totul excepțională, care se conturează încă dе la prima interacțiune.De aceea, Reprezentantul Front-Desk este cartea dе vizită a clinicii la primul contact cu pacientul și vorbește despre standardele noastre. Acesta trebuie să fie responsabil, încrezător, convingător, zâmbitor și, cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori el însuși să fie tratat într-o clinică DENT ESTET.Dacă profilul tău corespunde viziunii și cerințelor noastre, te invităm să aplici pentru oportunitatea dе a deveni membru al echipei DENT ESTET.PROFILUL FRONT DESK OFFICER Abilități dе client service care să îți permită să comunici într-un
DENT ESTET CLINIC
![]() |
Front Desk Officer - Receptionist - Spital Medicover Pipera |
Candidatul ideal Front Desk Officer - Receptionist - Spital Medicover PiperaComunicarea este punctul tau forte si prietenii vin mereu la tine pentru solutii? Hai sa ne cunosti!Ne dorim sa ai:studii medii/superioare finalizate;minim 1 an experienta in lucrul cu clientii;cunostinte bune de limba engleza (nivel conversational)bune abilitati de comunicare si zambetul la purtator;empatie si rabdare;disponibilitatea de a lucra in ture, atat de zi cat si de noapte (12h-24h/12h-48h).Asa va arata jobul tau:Vei intampina pacientii si ii vei indruma catre sala de asteptare si serviciile de care au nevoie;Vei oferi ajutorul/suportul in vederea programarii pacientilor la diferite consultatii/investigatii medicale;Vei fi aproape de medicii nostri pentru a oferi servicii de calitate pacientilor nostri;Vei incasa contravaloarea serviciilor medicale si vei completa facturi fiscal, vei prelua si vei distribui corespondenta.In mod particular, vei face din locul de munca un mediu placut in care sa te rega
MEDICOVER
![]() |
Front Desk Officer - Receptie |
Scurta descriere a companiei Grow Faster. We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results. At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients. Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environme
eMAG
![]() |
Front Desk Officer |
Scurta descriere a companiei Pasiune pentru excelența în medicină. SANADOR. Înființat în anul 2001, din dorința de a le oferi oamenilor soluții eficiente și performante pentru afecțiunile medicale cu care se confruntă, indiferent de natura și complexitatea acestora, SANADOR a cunoscut o dezvoltare continuă, în prezent deținând: Cel mai mare spital clinic privat multidisciplinar din România; Primul bloc operator complet digitalizat și prima sală hibridă mobilă din România; Singurul Compartiment de Primiri Urgențe din sistemul medical privat din România, cu 21 linii de gardă și flotă proprie de ambulanțe; Centru Oncologic Integrat - cel mai mare centru din sistemul medical privat specializat în diagnosticarea și tratarea cancerului; Clinici de top cu peste 1500 de medici în peste 50 de specialități; Laboratoare de analize medicale și radiologie și imagistică medicală, disponibile nonstop; Din pasiune pentru excelență, investim în tehnologia de ultimă generație, dar și în oameni, cea mai
NADOR
![]() |
Front Desk Office & Telesales |
Candidatul ideal - abilitati de comunicare, negociere, prezentare si mediere- cunostinte de limba engleza (nivel conversational)- operare PC (word, excel, outlook)- experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj- abilitati de facturare- orientare spre lucrul in echipaDescrierea jobului Responsabilitati:- activitati de secretariat si protocol- contactarea telefonica a clientilor existenti in baza de date in vederea preluarii comenzilor- primirea si distribuirea apelurilor telefonice- centralizarea, clasificarea si indosarierea documentelor- facturarea comenzilor preluateBeneficii:- salariu fix, bonus de performanta- training-uri de specialitate- mediu de lucru placut si dinamic
RONTIS ROMANIA PHARMA
![]() |
Front Desk Officer |
Candidatul ideal În postul de recepționer în cabinet ești persoana responsabilă pentru interacțiunea cu toți cei care trec pragul instituției, fie că vorbim de pacienți, familiile acestora sau parteneri ori colaboratori.Rolul de Front Desk Officer presupune gestionarea sarcinilor administrative, printre care se numără: preluarea apelurilor telefonice și programarea consultațiilor pacienților în funcție de disponibilitatea medicilor (la telefon, pe e-mail sau în persoană), explicarea formularelor medicale pentru pacienți, procesarea plăților după tratament șamd.Descrierea jobului Te ocupi de întâmpinarea, informarea corectă și îndrumarea amabilă a pacienților -animalute, impreuna cu proprietarii lorAsiști pacienții în completarea sau gestionarea fișelor / cererilor de care au nevoie;Te ocupi de cererile pacienților și ale furnizorilor, dar și de organizarea și clasarea/arhivarea rezultatelor / fișelor / dosarelor (digital sau manual) și înmânarea lor către pacienți;Te ocupi de apelurile
SACHE VET CLINIC
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 2006 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: