Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Account Executive in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Account Executive in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Account Executive in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Account Executive in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Key Account Executive - Modern Trade - Bacau


Candidatul ideal - Excelente abilități de comunicare și putere de convingere;- Experiență în vânzări - minimum 2 ani (reprezintă avantaj experiența în relațiile comerciale cu IKA);- Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de lucru în echipă;- Permis conducere categoria B (fără incidente);- Studii medii finalizate (cu diplomă de Bacalaureat)/superioare;- Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări.Descrierea jobului - Stabilește/menține relația cu personalul magazinelor din acoperire/rută;- Vizitează magazinele, conform rutei stabilite;- Verifică și asigură implementarea condițiilor contractuale specifice pentru fiecare magazin din acoperire;- Verifică stoc produse în magazin, modifică/asigură capacitățile la raft și negociază plasarea comenzilor pentru evitare OOS la raft;- Asigură implementarea plasărilor, campaniilor, evenimentelor agreate central;- Negociază local plasări, extra vizibilitate și evenimente pentru produsele distribuit
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana care vrea sa isi asume acest rol, ce isi asuma rezultatele muncii sale , dar si esecurile. O persoana ce stie sa se organizeze singura, si poate dezvolta zonele alocate, isi poate realiza obiectivele de vanzare stabilite. Daca consideri ca te potrivesti cerintelor de mai jos si iti doresti sa conduci o echipa catre atingerea obiectivelor campaniei noastre, atunci asteptam sa te cunoastem.Cum ne dorim să fii?- sa ai studii superioare, cursuri de specialitate ar fi Ideal,- sa fii dispus sa faci munca de teren,- sa stapanesti tehnici de vanzare si de negociere,- sa ai experienta in coordonarea unei echipe.Descrierea jobului Ce trebuie să faci?- sa ne ajuti in sustinerea si dezvoltarea Brandului IFL,- sa repartizezi obiectivele si targetul pe agenti, la inceputul fiecarei luni si sa urmaresti si sa sustii echipa in realizarea lor,- sa participi la negocierea contractelor cu clientii, acolo unde se impune,- sa ajuti la implementarea cu succes a strategii
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Sales Manager


Candidatul ideal ROBINETE.EU este in cautare de:- O persoana optimista;- O persoana pozitiva, dinamica;- Sa ii placa sa vorbeasca la telefon;- Sa ii placa provocarile;- Sa lucreze bine in echipa;- Studii superioare/medii- Nu necesita experienta deoarece totul se invata la noi!- De preferat carnet de conducereDescrierea jobului - Realizeaza planul zilnic impreuna cu colectivul .- Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.- Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza.- Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.- Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.- Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli.- Executa or
REGENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 340 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager Bucuresti - Moldova - Dobrogea


Candidatul ideal Studii superioare Minim 3 ani de experienţă in vanzari Experienţă în vânzări in canalul Retail &DIY Experienţa în domeniul produselor pentru baie va fi considerată un plus Orientare catre client si capacitate de a intelege nevoile acestuia Ambitie si perseverenta in realizarea targetelor de vanzare Abilitati de negociere Excelente abilităţi de comunicare interpersonale Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasăriDescrierea jobului Responsibilitati cheie : Promovarea intensiva a produselor si serviciilor Radaway in zona: Bucuresti -Ilfov - Moldova-Bucovina-Dobrogea Analiza pieţei pentru identificarea de noi oportunităţi de vânzare Identificarea , contactarea si implementarea de clienti noi Administrarea clienţilor din zona in responsabilitate Realizarea targetului de vânzări Gestionarea soldurilor clientilor Planificarea si raportarea activitatii proprii
RADAWAY ROMANIA SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Compania Ferro doreste sa angajeze doi Area Sales Manageri care sa fie locati intr-unul din orasele: Iasi, Bucuresti, Constanta, Piatra Neamt, Bacau.Pentru noi, candidatul care s-ar potrivi cel mai bine pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele atu-uri: Studii tehnice, preferabil universitare; Experienta in vanzari minim 3 ani; Cunostinte obligatorii despre domeniul instalatiilor termice sau sanitare; Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire stategica, orientata spre rezultate si capabila sa lucreze independent; Abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare, coordonare si negociere; Abilitati operare PC; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Daca vrei sa vii la noi, vei face parte din Departamentul de Vanzari si vei avea urmatoarele responsabilitati: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu partenerii din zona alocata in vederea mentinerii si dezvoltarii relatiei de colaborare. Prezentarea si promovarea produselor comercializate
NOVASERVIS FERRO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager - Moldova


Candidatul ideal Cerinte:- prezinta si promoveaza cu seriozitate si eficienta produsele companiei;- obtine comenzi ferme si negociaza contracte in conditiile stabilite la nivel de companie;- ofera consultanta tehnica de specialitate clientilor;- monitorizeaza creantele clientilor din zona alocata si se asigura de incasarea acestora la termen;- mentine un contact permanent cu piata de profil;- executa actiuni de research ale pietei – tinta si cauta sa extinda permanent portofoliul de clienti;- se implica in rezolvarea prompta a problemelor aparute in zona alocata;- raporteaza ocazional si periodic cu privire la activitatea desfasurata si rezultatele obtinute.Descrierea jobului - gestioneaza baza actuala de clienti;- cerceteaza, initiaza si gestioneaza contacte cu piata si clientii tinta din zona alocata;- zona de responsabilitate acopera judetele: Suceava, Botosani, Iasi, Neamt, Bacau, Vrancea, Vaslui, Harghita si CovasnaIti vom oferi: Mediu de lucru placut si competitiv; Suport continu
UMEB POWER S.​R.​L.​

Area Sales Manager (bt,​sv,​ Nt,​ Is,​ Bc,​ Vs,​ Vn,​ Gl)


Candidatul ideal Ai experienta minima in vanzari ( ideal in domeniu constructii sau instalatii)?Esti o persoana energica, comunicativa, iti place sa intrii in contact cu oamenii, ai capacitate de sintetizare a informatiei, stii sa asculti activ si sa intelegi nevoile oamenilor din fata ta?Atunci esti un candidat valoros pentru noi!Ce iti oferim in schimbul implicarii si competentelor tale? Suport sa inveti de la cei mai buni specialisti, sa iti dezvolti competentele si abilitatile necesare pentru a-ti dezvolta o cariera intr-un domeniu de viitor. Un mediu de lucru placut, alaturi de oameni prietenosi Masina de serviciu Laptop Telefon mobil Tichete de masa + diurna Zile de concediu suplimentare Bonus variabil in functie de performanta Asigurare medicalaDescrierea jobului Responsabilitatile tale principale implica sa: Fii responsabil de vanzarile companiei din zona arondata Administrezi si sa dezvolti portofoliul de clienti; Vizitezi clienții, promovezi si dezvolti relația cu aceștia; Co
BMI ROMANIA SISTEME DE ÎNVELITORI S.​R.​L.​

Area Sales Manager Microfinantare


Candidatul ideal Experiență de minim 5 ani în vânzări/ gestionare de portofoliu clienți;Nivel studii: superioare, (profil economic);Limba engleză – nivel mediu.MS Office la nivel avansat (excel, baza de date) și rapoarte;Permis conducere categoria B (deplasări zilnice în teren, în zona arondată, în proporție de 80% din activitate);Abilități de comunicare si persuasiune;Abilități de prezentare;Gândire analitică și abilități de prezentare, claritate, concizie;Viziune strategică asupra domeniului de activitate; Descrierea jobului Dezvoltă și gestionează relația cu rețeaua de parteneri și furnizori Agricover conform strategiei agreate.Realizează activități de promovare a soluțiilor de finanțare ale companiei în regiunea alocată.Identifică nevoile partenerilor din rețea, analizează și propune campanii de marketing în sinergie cu partenerii, acordând suport în alegerea și implementarea celei mai potrivite soluții de promovare.Gestionează fluxul de contractare parteneri conform procedurilor î
AGRICOVER SRL

Sales Representative


Candidatul ideal Candidatul ideal : Daca esti interesat sa sa-ti aduci contributia intr-o companie in care oamenii aduc plus valoare zi de zi si sunt apreciati pentru asta, daca vrei sa primesti feedback constant pentru a-ti imbunatati capacitatile profesionale si vrei un job stabil, atunci inseamna ca ne-am gasit reciproc si putem face treaba buna impreuna.Experienta de munca : Experienţă minim 3 ani în domeniul vanzarilor corporate-vânzări sau domeniul IT / telecom constituie avantaj.Studii : Studii medii; studiile comerciale in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.Descrierea jobului Scop principal : Prezintă, promovează si vinde produsele şi serviciile fixe, mobile, ICT, Cloud, FMCC si M2M furnizate de companie clienţilor din portofoliu; Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei; Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comun
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3090 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Agent Vanzari - Sales Representative


Candidatul ideal Your mission: After a thorough training in our headquarters in South-West Germany you will help to expand our sales in Romania.Your profile: Romanian is your native language and you are speaking English and possibly German fluentlySolid sales experience and achievements of sophisticated technical products requiring explanation, preferably as outside sales representativeYou are looking for a challenging and serious position which is oriented on a long-term collaboration with very good growth prospectsYou have completed technical and/or economic studiesYou live in Bacău or in the neighbouring areas, and you are wiling to travel in the Eastern part of Romania.This is a remote job.Descrierea jobului Thereby you are responsible for: Developing new and existing customers in the allocated area (RO East)Daily visiting of potential customers in this area (ca. 80%)Professional technical consultation for customers on-siteConsequent follow-up of projects with the customer and clea
BLICKLE ROMANIA S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Căutăm o persoană care își asumă atât succesele cât și provocările legate de munca sa. Dacă îndeplinești calificările de mai jos și îți dorești să colaborezi pentru atingerea obiectivelor companiei noastre, abia așteptăm să te cunoaștem.Cum ne dorim să fii? Absolvent de studii medii, cel puțin. Experiență în lucrul într-un magazin. Cunoștințe în operarea casei de marcat. Atenție la detalii, implicare și responsabilitate. Dornic de a acumula cunoștințe noi și de a le asimila rapid. Punctualitate și plăcere de a lucra în echipă.Descrierea jobului Ce trebuie să faci? Să ne ajuți în susținerea și dezvoltarea brandului IFL. Să recepționezi marfa conform procedurii specifice de recepție a mărfii, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ, pe baza documentelor de livrare specifice. Să te asiguri că marfa recepționată va fi afișată la raft și etichetată corespunzător. Să oferi clienților suport și consiliere de specialitate, conform cursurilor de care vei beneficia
IDEAL FEROLUC SRL

Agent Vanzari Retail Bacau


Candidatul ideal Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de Agent Vanzari Retail.Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows) Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj) Atentie la detalii Abilitati foarte bune de comunicare si relationare Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea Gandire strategica pe termen scurt si lung Flexibilitate si adaptabilitate Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancarDescrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul tbi; Prospectarea piatei si identificarea potentialilor clienti interesati de credite de nevoi personale; Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in v
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Vanzator Bacau,​ Calea Romanului (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe t
LIDL DISCOUNT SRL

Expert Achiziții Publice în Sistemul Seap


Candidatul ideal IDEAL FEROLUC SRL, caută să își extindă echipa cu un Expert Achiziții Publice pasionat și dedicat, care să gestioneze eficient achizițiile prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Suntem în căutarea unei persoane cu experiență solidă în achiziții publice, care să contribuie activ la optimizarea proceselor noastre de achiziție și să asigure conformitatea cu standardele legale și etice.Candidatul Ideal:Experiență Relevantă: Minim 2 ani de experiență în achiziții publice, cu utilizare avansată a sistemului SEAP și pregătirea documentațiilor de atribuire.Cunoștințe Legislative: Înțelegere aprofundată a legislației și procedurilor de achiziții publice din România.Competențe de Comunicare: Abilități remarcabile de comunicare, atât verbală cât și scrisă, cu un accent pe redactarea documentației specifice achizițiilor publice.Dinamism și Eficiență: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu rapid, respectând termenele limita stricte.Negociere și Managementul Re
IDEAL FEROLUC SRL

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Ai studii medii sau superioare, poate și experienţă într-o poziţie similară în domeniul distribuției sau vânzărilor de echipamente IT&C, securitate, networking, etc, cunoștințe bune de operare PC și abilități de comunicare? Atunci te așteptăm să facem cunoștintă și să discutăm despre posibilități pe care ți le putem oferi pentru a avansa în carieră.Descrierea jobului Responsabilități Oferi consultanță în cadrul procesului de vânzare; Analizezi și iei decizii cu privire la comenzile efectuate de parteneri Telesystem prin intermediul platformei B2B; Intocmesti oferte comerciale; Promovezi imaginea companiei; Creezi rapoarte și participi la campanii de promovare.Responsabilități Vei lucra în cadrul unei companii aflată în dezvoltare unde alături de o echipă cu experienţă vei interacționa cu partenerii noștri care activează într-un domeniu profesional bazat pe cele mai noi tehnologii la nivel global; Mediu de lucru profesional şi prietenos; Acces constant la informații noi
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Consilier Vanzari Auto


Candidatul ideal 📢📢📢Vrei să te alături unei echipe tinere și dinamice?MIHOC GRUP AUTOMOBILE angajeaza în echipa sa CONSILIER VANZARI.Care sunt cerințele pe care trebuie să le îndeplinești?📌 Promovarea vanzarilor atat in showroom cat si in afara acestuia📌 Prospectarea pietei si stabilirea contactelor cu clienti potentiali📌 Abilitati de comunicare, organizare, planificare, negociere;📌 Bune cunostinte de operare PC📌 Sa fii dispus(a) sa inveti, sa te inventezi si reinventezi de cate ori e nevoie📌 Prezenta agreabila, amabilitate, seriozitate, tinuta adecvata la locul de munca📌 Corectitudine, tenacitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii📌 Receptivitate, spirit de echipa📌 Atentie la detalii📌 Permis conducere categ BDaca esti potrivit(a) pentru acest post contacteaza-ne:📲0743 810 874📧[email protected]📍Showroom Nicolae Balcescu, KM 279Abia asteptam sa ne cunoastem!#job #joburibacau #angajari #operatorfacturare #mihocgrup #autosanremo #mihoc #peugeotbacau #citroenb
MIHOC SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Vanzator Bacau Str.​ Narciselor Nr.​ 5 (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine să fii
LIDL DISCOUNT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.