Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator Magazin Online in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator Magazin Online in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Magazin Online in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Magazin Online in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Date Gestiune Stocuri - Sap


Candidatul ideal Ceilalți îți spun să “stai in banca ta” și să “nu faci valuri”!Ceilalți îți spun să ramai cu picioarele pe pământ''. Să urmezi ,,cărări bătătorite''. Să taci.Noi te învățăm “să-ți croiești” cariera in Barrier si te incurajam sa explorezi propriul drum profesional!Noi te sprijinim să “ieși din rând'' și să lucrezi în ritmul tău .Să visezi mai mult la viitorul tău.Să îți urmezi pasiunea.Barrier este lider in piata de usi si ferestre, oferind clientilor sai solutii de calitate, eficiente energetic si care contribuie la conservarea mediului inconjurator.Vrei sa te alaturi unei echipe de profesionisti care ofera o experienta remarcabila clientilor sai?Daca ai: Cunostinte operare MS Office ( Excel – nivel mediu) Cunostinte de operare ERP - SAP (constituie avantaj) Cunostinte de contabilitate primara Experienta relevanta in domeniu si in lucru cu stocurile de minim - 2 ani Abilitati de comunicare, organizare, planificare, rezolvarea problemelor si luar
BARRIER S.​R.​L.​

Operator Date pe Teren


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Tot ce trebuie sa faci este sa colectezi date despre produsele tinta din magazinele partenere, folosind scannerul.- diploma de bacalaureat – obligatoriu;- capacitatea de a lucra cu un scanner tip PDA – se ofera training;- disponibilitatea de a face deplasari pe distante scurte in judet – permis cat. B reprezinta real avantaj; Responsabilitati - seriozitate, punctualitate, atentie la detalii.- o buna activitate in tehnologie. Alte informatii Se ofera:Venituri: 3000 Ron Net + tichete de masa;Beneficii:-bonus de performanta;-decont transport;-abonament medical cl
Professional

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL
Vezi alte joburi relevante

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Expert Achiziții Publice în Sistemul Seap


Candidatul ideal IDEAL FEROLUC SRL, caută să își extindă echipa cu un Expert Achiziții Publice pasionat și dedicat, care să gestioneze eficient achizițiile prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Suntem în căutarea unei persoane cu experiență solidă în achiziții publice, care să contribuie activ la optimizarea proceselor noastre de achiziție și să asigure conformitatea cu standardele legale și etice.Candidatul Ideal:Experiență Relevantă: Minim 2 ani de experiență în achiziții publice, cu utilizare avansată a sistemului SEAP și pregătirea documentațiilor de atribuire.Cunoștințe Legislative: Înțelegere aprofundată a legislației și procedurilor de achiziții publice din România.Competențe de Comunicare: Abilități remarcabile de comunicare, atât verbală cât și scrisă, cu un accent pe redactarea documentației specifice achizițiilor publice.Dinamism și Eficiență: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu rapid, respectând termenele limita stricte.Negociere și Managementul Re
IDEAL FEROLUC SRL

Referent Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare, experienta in vanzari.Abilitati:buna comunicare, lucru in echipa, viteza de reactie, atentie la detaliiCompetente:capacitate de organizare, capacitate de analiza, cunostinte operare PC Descrierea jobului Asigura suportul activitatii Fortei de executie vanzari in relatia cu clientii arondati.Livreaza Directorului de Vanzari situatii de analiza vanzari pe canale, clienti, produse.Raspunde de comunicarea in intern cu:personalul de executie, personalul de suport din cadrul Departamentului Vanzari si celelalte departamente, precum si de comunicarea in extern cu:clientii IKA arondati privind:preturi, promotii, informari, disponibilitate marfa.Introduce in sistem comenzile primite/luate de la Forta de executie Vanzari, respectand graficul de transmitere agreat cu Sef Compartiment Prognoza.Realizeaza post analiza propriilor initiative (completeaza/intretine formular promotii).Se implica in rezolvarea/preluarea si inaintarea spre rezolvare catre Forta de exec
AGRICOLA INTERNATIONAL SA

Media netă estimată pe baza celor 2402 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal - studii superioare:- experienta in domeniul achizitilor- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor;- certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj;- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;- abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;- capacitate de analiza si sinteza a informatiei- putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului - Participa la negocierea contractelor cu furnizorii/producătorii în concordanță cu strategia companiei și urmărești traseul contractelor până în momentul semnării de către părţi;- Prospecteaza piața de profil și condițiile de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obținerea unei rotații bune a acestora;- Furnizeaza datele necesare celorlalte departamente, precum și furnizor
ROSCHEM CORP.​ SRL

Consultant Vanzari Zoomania Bacau


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Casier/​lucrator Comercial - Penny Bacau


Candidatul ideal Vino alături de PENNY.! Căutam colegi energici, organizați și puși pe fapte mari.Suntem aici ca, împreună cu tine, să ajutăm clienții și să creăm o atmosferă plăcută în magazinele noastre.Te așteptăm în cadrul companiei noastre- chiar dacă nu ai reușit încă să acumulezi experiența necesară, la noi totul se poate învăța cu responsabilitatea, implicarea și determinarea ta;- dacă ai finalizat studii medii;- dacă ești disponibil să lucrezi în ture organizate pe durata întregii săptămâni: dimineața și după-amiaza, iar când tura ta va fi în weekend primești un spor suplimentar;- dacă ai rezistență la efort și un ritm alert de lucru;- dacă ești energic, motivat, orientat spre performanță și rezultate.Descrierea jobului Rolul acesta presupune să:- construiești o relație deschisă cu clienții noștri într-o atmosferă plăcută și profesionistă;- fii implicat în gestiunea corectă și eficientă a produselor din magazin;- fii responsabil cu aprovizionarea mărfurilor la raft;- menții st
REWE ROMANIA SRL

Barman /​ Barista /​ Casier /​ Plasator - Cinema City Bacau Arena Mall


Candidatul ideal DESCOPERĂ LUMEA FILMULUI DIN INTERIOR!Alătură-te echipei Cinema City, cel mai mare operator de cinema din România.Cum ne dorim sa fie noul nostru coleg:Cu atitudine pozitivăDornic să învețe (nu este necesară experiența și nu contează vârsta)PunctualCu bune abilități de comunicare și relaționareAmabilSă îi placă să lucreze în echipăDeterminatCu inițiativăDescrierea jobului Căutăm colegi care să descopere cu entuziasm lumea filmului din interior pentru următoarele roluriBarman / Barista / Casier / PlasatorÎn funcție de rolul potrivit pentru tine, responsabilitățile generale ar putea fi:- vânzarea de bilete și rezervări bilete de cinema, direcționarea clienților în cinema (verificare bilete, asistență în găsirea locurilor din sală, asigurare suport pentru gestionarea activității);- preparea corectă și servirea rapidă a produselor de la bar sau cafenea, cu respectarea ireproșabilă a condițiilor de curățenie;- întâmpinarea clienților și oferirea informațiilor corecte despre
CINEMA CITY ROMANIA S.​R.​L.​

Optometrist /​ Consilier Vanzari (bacau )


Candidatul ideal Clinica Ideal Optic Medical din Bacau angajează Optometrist/Consilier vanzari!Viitorul coleg/ă este ideal să-și dorească să facă performanță și să se simtă împlinit/ă alături de restul echipei, oameni frumoși.Nu facem rabat de la calitate și întotdeuna empatizăm cu cei care ne trec pragul. Mulțumirea lor, fericirea noastră.Colegul/a Optometrist/Consilier vanzari trebuie să aibă: Studii medii sau superioare; Să fie atent/atentă la detalii; Esențial este să fie responsabil/ă, organizat/ă, perseverent/ă; Experiența de minimum 1 an ar fi ideală dar nu spunem nu, nici dacă nu ai experiență însă îți dorești să înveți și ești perseverent/ă.Să fie o persoană calmă, blândă, empatică care își dorește să fie de ajutor și să contribuie la mulțumirea clienților.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt: Consultatii optometrice: masurarea acuitatii vizuale, stabilire de dioptrii - Prescrierea retetei de ochelari/ lentile de contact; Consilierea pacientului p
OPTOCENTRU MED SRL

Manager Vanzari Bacau


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Iată ce vei face: Vei coordona și susține echipa în vederea atingerii obiectivelor de business; Vei dezvolta strategii de prospectare și vânzare în vederea atragerii de noi clienţi şi menținerii celor existenţi; Vei recruta și dezvolta oamenii pe care îi ai în echipă, asigurând o performanță durabilă; Vei oferi în mod constant coaching pentru creşterea performanţei, feedback şi suport pentru fiecare membru din echipă
Confidenţial

Key Account Executive - Modern Trade - Bacau


Candidatul ideal - Excelente abilități de comunicare și putere de convingere;- Experiență în vânzări - minimum 2 ani (reprezintă avantaj experiența în relațiile comerciale cu IKA);- Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de lucru în echipă;- Permis conducere categoria B (fără incidente);- Studii medii finalizate (cu diplomă de Bacalaureat)/superioare;- Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări.Descrierea jobului - Stabilește/menține relația cu personalul magazinelor din acoperire/rută;- Vizitează magazinele, conform rutei stabilite;- Verifică și asigură implementarea condițiilor contractuale specifice pentru fiecare magazin din acoperire;- Verifică stoc produse în magazin, modifică/asigură capacitățile la raft și negociază plasarea comenzilor pentru evitare OOS la raft;- Asigură implementarea plasărilor, campaniilor, evenimentelor agreate central;- Negociază local plasări, extra vizibilitate și evenimente pentru produsele distribuit
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Agent Vanzari Retail Bacau


Candidatul ideal Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de Agent Vanzari Retail.Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows) Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj) Atentie la detalii Abilitati foarte bune de comunicare si relationare Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea Gandire strategica pe termen scurt si lung Flexibilitate si adaptabilitate Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancarDescrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul tbi; Prospectarea piatei si identificarea potentialilor clienti interesati de credite de nevoi personale; Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in v
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Vanzator Bacau,​ Calea Romanului (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe t
LIDL DISCOUNT SRL

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Ai studii medii sau superioare, poate și experienţă într-o poziţie similară în domeniul distribuției sau vânzărilor de echipamente IT&C, securitate, networking, etc, cunoștințe bune de operare PC și abilități de comunicare? Atunci te așteptăm să facem cunoștintă și să discutăm despre posibilități pe care ți le putem oferi pentru a avansa în carieră.Descrierea jobului Responsabilități Oferi consultanță în cadrul procesului de vânzare; Analizezi și iei decizii cu privire la comenzile efectuate de parteneri Telesystem prin intermediul platformei B2B; Intocmesti oferte comerciale; Promovezi imaginea companiei; Creezi rapoarte și participi la campanii de promovare.Responsabilități Vei lucra în cadrul unei companii aflată în dezvoltare unde alături de o echipă cu experienţă vei interacționa cu partenerii noștri care activează într-un domeniu profesional bazat pe cele mai noi tehnologii la nivel global; Mediu de lucru profesional şi prietenos; Acces constant la informații noi
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Sales Manager


Candidatul ideal ROBINETE.EU este in cautare de:- O persoana optimista;- O persoana pozitiva, dinamica;- Sa ii placa sa vorbeasca la telefon;- Sa ii placa provocarile;- Sa lucreze bine in echipa;- Studii superioare/medii- Nu necesita experienta deoarece totul se invata la noi!- De preferat carnet de conducereDescrierea jobului - Realizeaza planul zilnic impreuna cu colectivul .- Prezinta si promoveaza direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.- Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor / serviciilor in zona in care actioneaza.- Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.- Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.- Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli.- Executa or
REGENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 340 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Vanzator Bacau Str.​ Narciselor Nr.​ 5 (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine să fii
LIDL DISCOUNT SRL

Specialist Achiziții


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.