Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

59 Locuri de Munca Account Manager in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

59 Locuri de Munca Account Manager in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Account Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Account Manager in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Account Manager B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi? HR Design recrutează un Account Manager B2B pentru o companie cu o istorie de 30 de ani în construcția de piscine și echipare centre wellness, cu soluții complete pentru clienții săi, de la consultanță în dezvoltarea proiectului până la implementare și suport post-vânzări, din București sau Ilfov! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate* să ai carnet de conducere categoria B Competențele cheie pe care le căutăm:* ai experiență demonstrată de 3-4 ani în vânzări B2B, de preferat în domeniul vânzărilor consultative către birouri de arhitectură sau arhitecți, companii de dezvoltare imobiliară, hoteluri și complexe de sport, sănătate și ag
HR Design Consulting

Account Manager


Candidatul ideal What will make you successful for the role: A minimum C1 level of English (both written & spoken) University Graduate Min. 6 months of experience in a coordination role within BPO sector or min. 3 years of experience in a coordination role Experience in BPO companies would be a plus for a minimum of 2 years Methodological knowledge specific to pedagogy (presentation and rhetoric) Experience in feedback delivery, training, and development of training materials Knowledge of principles related to education, training, assessment, and motivational theoriesDescrierea jobului Are you a result driven person? Have you previously coordinated a project?As a Operations Manager, you are part of the Operations team, the center of our business. Within the role you get the chance to be the administrator of a project. You will work closely with Team Managers to ensure the project is operating to the highest standards for the client. You would be a company ambassador representing Conect
CONECTYS SERV TELECOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1658 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Account Manager /​ Senior Account Manager


Candidatul ideal Ar trebui sa: fie fluent in limba engleza aiba cunostinte despre piata financiara aiba experienta intr-un rol similar aiba cunostinte de operare a calculatorului fie o persoana determinata si ambitioasaDescrierea jobului contactarea telefonica a potentialilor clienti prezentarea serviciilor firmei si atragerea interesului pentru piata de capital gestionarea portofoliului de clienti implementarea strategiei de marketing a companiei atingerea target-ului lunar mentinearea relatiei cu clientii existentiBeneficii: bonusuri saptamanale si lunare recompense in premii/cadouri pentru atingerea targetelor vouchere cadou pe baza concursurilor transport decontat la plecare evenimente/petreceri ale companiei zona de relaxare si bucatarie complet echipata (snacksuri, cafea, ceai, dulciuri)
ARTIFLECTA S.​R.​L.​

Account Manager


Candidatul ideal Ria Money Transfer is looking for Account Manager in Romania to expand the network of agents in a designated territory presenting RIA Money Transfer Service as a business opportunity. Develop strong relationships with agents to ensure long term loyalty to the Company; use solid financial & business acumen to demonstrate the value of the service proposition to the prospective agent.You will be responsible for developing, retaining, and managing a portfolio of business agents to provide RIA money transfer services in a specified area and/or corridor (e.g., African, Central or Southeast Asia, Eastern Europe, etc.). The role will require significant time spent outside the office, with around 90% dedicated to recruiting new agents and nurturing existing ones.Descrierea jobului Your key responsibilities include:Presenting RIA to potential clients (agents) and overseeing the entire sales process, from prospecting and cold calling to conducting face-to-face meetings, presentat
EURONET SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 1649 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal Our Account Manager works for a business we are very proud of: our Household Panel. Joining the team that works with top food manufacturers, drinks companies and leading retailers, you will help design research to solve real business problems. We @ Consumer Panel Services GfK believe in being a trusted source of information and actions for our clients!We are looking for…...a team player, an analytical mind and a confident communicator, keen to work in a stable team with a friendly, bunch of like-minded colleagues!Descrierea jobului You will: Maintain and develop an excellent relationship with our existing clients. Develop the client portfolio, identifying potential business opportunities. Prepare the client proposal and contract negotiations. Be in charge of Market data analysis, interpretation and recommendations. Deliver the market research report followed by presentation of main conclusions and recommendations. Represent CPS GfK at different events and conferences i
CONSUMER PANEL ROMANIA GFK S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1678 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Key Account Manager


Candidatul ideal Experiență de cel puțin 4 ani pe o pozitie similară în domeniul alimentar; Excelente abilități de comunicare, negociere și colaborare cu partenerii IKA ; Persoană organizată, responsabilă, atentă la detalii si focusata pe rezultate ; Spirit de initiativă și atitudine pozitivă; Capacitate de organizare si planificare a activitatilor atat pe termen scurt, cat si pe termen lung ; O buna cunoaștere a partenerilor IKA și a modului de lucru specific fiecarui pertener alocat ; Cunostinte de Office (excel, word, outlook) avansate;Descrierea jobului Negocierea termenilor comerciali, listările în magazinele de tip key account și activitațile promoționale; Construcția și execuția planurilor de vânzări; Conceperea, dezvoltarea și implementarea planului de promovare; Efectuarea analizelor de produs, sortimentației și alte analize care-i oferă imaginea corectă a performantei produsului; Propunerea de articole noi in functie de cerintele pietei; Asigurarea unei bune derulări a contra
OGRADA CU DELICII S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 475 de salarii introduse în Salario: 5900 RON/Luna

Key Account Manager Marketplace


Candidatul ideal Key Account Manager MarketplaceGrow Faster.We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the
EMAG

Sales Account Manager


Candidatul ideal • Persoana tanara, serioasa, cu dorinta sustinuta pentru dezvoltarea carierei.• Studii medii (diploma Bac)• Atitudine pozitiva, optimism• Abilitatea de a lucra in echipa; excelente abilitati de comunicare si relationare• Responsabilitate si proactivitate, ordine, corectitudine si seriozitate;• Dorinta continua de perfectionare si de a invata lucruri noi• Aptitudini organizatorice, orientare catre rezultat;• Persoana flexibila, comunicativa si de incredere;• Bune aptitudini de operare PC (Pachet Office, Internet, etc. );• Limba engleza la nivel conversational vorbit/scris;• Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Principalele responsabilitati:• Implementeaza si dezvolta strategia companiei de comunicare in piata• Identificare clienti noi si oportunitati noi in randul clientilor existenti• Gestioneaza in mod responsabil si constructiv relatia cu clientii existenti.• Rezolvare prompta a sarcinilor si implicare eficienta in initiativele companiei.• Participare ac
ADVANCED TECHNICAL SOLUTIONS AND DESIGN SRL

Asistent Key Account Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să intruneasca urmatoarele cerinte:Minim studii medii sau studii superioare constituie un avantaj;Cunostinte avansate de Excel;Cunoştinţe foarte bune de operare PC (MS Office), mail gmail;Experienta pe un post similar si in relationarea cu clientii - reprezinta avantaj;Experienta in flux operational de lucru cu hypermarket- uri;Bune abilităţi de comunicare şi interrelaţionare;Abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare;Rapiditate si acuratete in indeplinirea sarcinilor;Capacitate de asimilare şi procesare a informaţiilor.Descrierea jobului - Stabilirea si mentinerea unor relatii stranse si de durata cu toti clientii departamentului- Suport operational pentru Key account manager- Efectuarea de comenzi, centralizarea si procesarea comenzilor venite de la clienti- Descarca comenzi de pe portalele retelelor;- Evidenta si analiza stocuriilor- Sa tina legatura cu toate magazinele in care livram, respectiv hypermarket-uri- Evidenta asupra l
GRUP EDITORIAL LITERA SRL

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1675 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Account Manager


Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in domeniul productiei publicitare (tipografie, agentie de publicitate, producator materiale promotionale).Experienta si aptitudini in vanzari.Limba engleza.Cunostinte bune de operare in Microsoft Office (Word, Excel)Prezenta si aspect fizic placut.Abilitati de comunicare si organizare, orientat spre rezolvarea problemelor.Meticulos, atent la detalii.Capacitate de analiza.Capacitate de a lucra sub presiune, cu termene limita.Initiativa, dinamism.Abilitati de a lucra in echipa.Descrierea jobului Responsabilitati:- identifica si contacteaza potentiali clienti noi.- asigura interfata cu actuali clientii ai companiei, interactioneaza cu acestia pe toata durata unei solicitari/comenzi.- preia cererile de la clienti si clarifica cerintele acestora.- transmite, la cerere, preturi clientilor potentiali – in baza unei liste existente (preturi standard) si dupa consultarea cu Managing Director (preturi non-standard); sau in baza unei cereri la furnizori.-
PROMO DIVISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1675 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Key Account Manager Romania


Candidatul ideal Expectations: Experience in a Key Account role in FMCG company. Excellent negotiation and communication skills Highly developed analytical skills: standard planning and operational analytics, some proficiency in financial analysis, being able to identify profitable sales opportunities and the development of financially viable long-term key account plans. Well-developed sales planning skills: evaluation of current performance or sales of a given product in a particular target market, defining the sales target, identifying the strategies for achieving that target, and identifying the resources available for the achievement of the stated sales target. Highly developed time management skills Strong MS Office knowledge of all applications: MS Word, PowerPoint, and Excel (creation reports and presentations) Availability for frequent travels in the field Driver license Strong English Descrierea jobului Responsibilities: Develop and maintain a collaborative relationship with t
BONDUELLE CENTRAL EUROPE KFT.​ - REPREZENTANTA

Key Account Manager


Candidatul ideal Ne marim echipa! Cautam un coleg care să administreze portofoliul de clienti IKA alocați și să susțină negocierea contractelor anuale.Daca ai:- Studii superioare, preferabil studii superioare economice - constituie avantaj;- Experienta relevanta in administrarea clientilor de tip hypermarket;- O excelenta intelegere a nevoilor de business ale clientilor si a oportunitatilor de afaceri;- Experienta in vanzari FMCG non-food cu rezultate de succes;- Capacitate si dorinta de a gestiona mai multe proiecte simultan;- O buna capacitate de analiza si interpretare a rezultatelor,Descrierea jobului Negocierea, incheierea si administrarea contractelor cu clientii KA; Analiza planurilor si bugetelor cu scopul realizarii acestora; Stabilirea planului de desfasurare a activitatilor de vanzare pe game de produse; Elaborarea de forecast-uri ale vanzarilor pentru a gasi solutia economica optima in colaborarea cu clientii IKA.Ce pachet de beneficii iti oferim:- contract individual de mu
GLOBAL PLAST SRL

Media netă estimată pe baza celor 468 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Online Marketing Junior Account Manager


Candidatul ideal - Fluent in English- Strong communication and negotiation skills - written and verbal- Experience in account management, customer support or sales will be benefical ascpect- Team playerDescrierea jobului The Account Manager is responsible for managing the promotional efforts for our brand and the daily basis operations of the affiliate program, including relations with affiliates, networks and partners. He/she will work closely with our fellow team members in order to ensure maximum effectiveness of the affiliate program and to increase the brand awareness.Key Responsibilities- Identify and recruit new affiliates/partners to promote our brand- Negotiate and manage agreements and commission structures for affiliate partnerships- Track, manage and optimize existing affiliate partnerships via marketing tools- Synchronize with graphic designers in order to create appealing visual content for various promotions- Improve brand awareness online - create appealing content for
CLEVER MOTION S.​R.​L.​

Manager,​ Account Management,​ Avs Eu,​ Avs Eu


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Excellent command of spoken and written English;- Bachelor’s degree in any discipline is preferred;- Min 4-6 years of people management experience, with proven track record of hiring and managing big teams;- Possess strong communication and leadership skills;- Able to work in an ambiguous, dynamic & ‘internet-speed’ environment with tight deadlines;- Willingness to travel outside the country;- Have an absolute passion for ensuring a great customer experience;- Be a self-starter;- Attention to detail and proven ability to manage multiple, competing priorities simultaneously;- Experience in business process improvement;- Experience analyzing data and best practices to assess performance drivers;- Experience influencing internal and external stakeholders.PREFERRED QUALIFICATIONS- 3+ years of mentoring, leading and coaching experience;- Background in Retail, Business Process Outsourcing (financial services, customer service, call center, etc.);- Pract
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Sales Account Manager


Candidatul ideal Role specific knowledge and experienceMinimum/essential• 3+ years of customer management experience• Familiarity with Salesforce or use of similar CRM• Proficiency in Microsoft office programsDesirable• Sales related experience in large sectors (e.g government, higher education, financial services, media, pharmaceuticals tourism etc)Qualifications• University degree or equivalent in a relevant subject or discipline• Sales or Marketing qualificationsLanguage Requirements • Excellent English C1• Local language(s) C2Descrierea jobului Location: Bulgaria, Romania, UkraineRequirements: Candidates must have the legal rights to work in country of location at the time of application.Contract Type: Fixed-term contract – 1 YearRole Purpose: The British Council’s English and Examinations Strategic Business Unit (E&E) includes a significant business client base. It is part of our commercial strategy moving forward for the evolving Corporate English Solutions division to profession
BRITISH COUNCIL ROMANIA

Account Manager Integrated Communication


Candidatul ideal RequirementsMandatory requirements:* English Language - very good, written and spoken* University degree* At least 1-2 years experience in coordinating integrated communication campaigns (ATL, BTL, digital) as a brand manager or on the agency side* experience in integrated campaigns, including in-store / shopper marketingSkills:* Analytical and problem solving skills: positive and solutions oriented, proactive and connected to what is happening in the industry and the market, think through alternatives, work under time pressure and handle multiple priorities in the same time* Creativity* Flexible: able to change attitude, mindset and come up with the most suitable proposal, suggestion to various situations* Communication and working effectively with others: to listen to the needs of others (clients internal and external), to manage difficult and conflict situations, to express ideas or arguments clearly and persuasively* Teamwork* Leadership: to manage projects complex
MERCURY360 COMMUNICATIONS SRL

Account Manager Corporate


Candidatul ideal Profil Ideal: Absolvent de studii superioare – preferabil in domeniul economic; Bune abilitati de comunicare cu clientii externi si interni; Orientare catre solutii; Buna intelegere a operatiunilor zilnice ale clientilor persoane juridice; Buna cunoastere a produselor bancare; Simt organizatoric puternic dezvoltat; Abordare proactiva in procesul de vanzare; Capacitatea de a analiza cerintele clientilor si de a propune solutii corelate cu nevoile acestora; Limba engleză (avansat).Descrierea jobului Ce vei face? Organizezi si actualizezi baza de date a clientilor bancii; Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii catre clientii din segmentul tinta (companii din segmentul Corporate) Contribui la instrumentarea dosarelor de creditare, in conformitate cu nevoile si specificul clientilor, luand in considerare si nivelul lor de risc; Asiguri suport zilnic in derularea tranzactiilor bancare ale clientilor Diviziei Corporate Banking.Ce iti oferim? Tichete de masa in valo
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Key Account Manager


Candidatul ideal Studii superioare, de preferat tehnice Experienta de minim 3 ani pe o pozitie de coordonare proiecte complexe si conturi de clienti mari Cunostinte bune de limba engleza Cunostinte IT: Microsoft Office, ERP software Carnet de conducere categoria B Excelente abilitati de comunicare si negociere Orientare catre rezultat si atingere target Creativitate in gasirea de solutii si rezolvare de probleme Gandire analitica, identificare de oportunitati Competente de organizare si un bun time-managementDescrierea jobului Principalele responsabilitati: Identifica oportunitati de crestere a portofoliului de Retail-eri DIY si a portofoliul de produse in tranzactiile comerciale cu acestia Asigura prin colaboarea cu echipele de marketing, logistica si financiar implementarea conditiilor operationale si contractuale Colecteaza si analizeaza informatiile despre tendintele de dezvoltare a pietei Construieste si intretine activ forecastul de produse Participa la evenimente de profil (targ
GOLDEN FISH SRL

Media netă estimată pe baza celor 473 de salarii introduse în Salario: 5800 RON/Luna

Key Account Manager


Candidatul ideal In parteneriat cu colaboratorii nostrii, unul din cei mai importanti producatori & furnizori de solutii complete de refrigerare la nivel mondial pentru retail, producator de echipamente frigorifice comerciale, avem deschis rolul de Key Account Manager.Acesta va gestiona clientii din zona Moldovei, Bucuresti, Dobrogea si Muntenia.Cerintele noastre pentru acest rol sunt:- Educatie: studii superioare (profilul de management, stiinte economice sau tehnice, poate fi un avantaj)- Experienta anterioara in domeniul vanzarilor si retail, minim 5 ani (constituie avantaj experienta intr-o firma de furnizare solutii pentru retail, echipamente frigorifice)- Experienta de succes in dezvoltarea unei companiei- Cunoasterea tehnicilor de negociere si a celor de vanzare- Cunostiinte de operare PC (MS Ofice – Word, Excel) si a bazelor de date- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu- Abilitati excelente de comunicare si negociere- Orientare catre rezultate si atingerea obiectivelor-
UNGUR RAMONA-IOANA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă

Media netă estimată pe baza celor 476 de salarii introduse în Salario: 5925 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.